Sain ihan aiheellisen kysymyksen:
"Miksi annat tuulettimen postaa joka saatanan viestissä kaki linkkiä. Muiden jatkuvat samat postaukset linkkeihin ei kauaa pysy palstalla. Miks se antaa erikoisoikeuden postaa samaa linkkiä jos on rekattu niki?"
Tyylisi on tosiaan kyllä palstan tapoja rikkova ja edellytän että jatkossa jätät sen alaviitteen pois kokonaan viesteistäsi. Toivon että ymmärrät että tämä on tasapuolista toimintaa.
Kaki-Tuulettimelle
2
1041
Vastaukset
- esco
Parempi ettei tuolle omituiselle höpöttäjälle olisi annettu mitään erityishuomiota, vaan poistettu suoraan kaikki älyttömät viestit. Tyyppihän luultavasti vaan villiintyy entisestään tällaisesta erikoishuomiosta. Tietty hyvä, että saatais nyt ainakin joku roti sen touhuiluun. Ja varsinkin sen postaamiseen. Onnea vaan palstan hanskassa pitämiseen, sitä tosiaan tulet tarvimaan.
- Kysynpä vaan ?
Mä en kyl tajunnut tosta sun "postaa" "kaki-tuulettimelle" yhtään mitään. Onks tää joku "Doom" jätkien oma nörtti sanasto ? Anteeks jo etu käteen mut en taida tajuu kaikkia hienoja termejä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637