Osaako kukaan sanoa mistä johtuu, että jokaista lisäosaa asennettaessa tulee ilmoitus, että tallennusmuoto on eri kuin tietokoneella jo olevilla perusosan tallennuksilla, eikä niiden säilymisestä ole takuuta jos lisäosa asennetaan?
Siksi en ole vielä uskaltanut tehdä mitään. Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa?
VÄÄRÄ TALLENNUSMUOTO?
2
235
Vastaukset
Mulla tulee asennusvaiheessa sama, mut se herjaa et mun koneelle asetettu kieliasetukset on vääriä jatketaanko asennusta siitä huolimatta. Mutta ei se mitään ongelmia oo aiheuttanu, ite en ikinä tee tallennkuksista varmuuskopioita että annan vaan mennä eteenpäin. ja toimii ihan hyvin.
- vezzeli
Luulisin et se tarkoittaa sitä, että kun olet asentanut lisäosan ja pelannut jonkun aikaa vaikka Kaunialassa ihan peruspeliä ja tallentanut, niin tässä vaiheessa jos jostain syystä haluaisitkin poistaa lisäosan, niin tuo tallennus Kaunialassa ei toimikaan enää pelkällä perusosalla. Sen takia olen itse tehnyt ennen lisäosan asennusta peruspelistä varmuuskopion, jos siinä vaikka jotain sit käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215574- 531655
- 201129
- 691007
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53987Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom160949- 48898
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle57890Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.120872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58848