Osaako kukaan sanoa mistä johtuu, että jokaista lisäosaa asennettaessa tulee ilmoitus, että tallennusmuoto on eri kuin tietokoneella jo olevilla perusosan tallennuksilla, eikä niiden säilymisestä ole takuuta jos lisäosa asennetaan?
Siksi en ole vielä uskaltanut tehdä mitään. Onko kenelläkään ollut samanlaista ongelmaa?
VÄÄRÄ TALLENNUSMUOTO?
2
230
Vastaukset
Mulla tulee asennusvaiheessa sama, mut se herjaa et mun koneelle asetettu kieliasetukset on vääriä jatketaanko asennusta siitä huolimatta. Mutta ei se mitään ongelmia oo aiheuttanu, ite en ikinä tee tallennkuksista varmuuskopioita että annan vaan mennä eteenpäin. ja toimii ihan hyvin.
- vezzeli
Luulisin et se tarkoittaa sitä, että kun olet asentanut lisäosan ja pelannut jonkun aikaa vaikka Kaunialassa ihan peruspeliä ja tallentanut, niin tässä vaiheessa jos jostain syystä haluaisitkin poistaa lisäosan, niin tuo tallennus Kaunialassa ei toimikaan enää pelkällä perusosalla. Sen takia olen itse tehnyt ennen lisäosan asennusta peruspelistä varmuuskopion, jos siinä vaikka jotain sit käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022166- 991557
- 1211273
- 801265
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33804