Tuolla alempana on ketju Mitä kenneliä suosittelette? En ole saanut vastauksia kysymykseen suositteleeko joku Alaunt Carlin-kenneliä? Joku jolla on doggi tästä kennelistä. Itse asun suht lähellä kenneliä, ja jos ja kun ja ehkä doggin tulevaisuudessa ostan, olisi tämä kenneli sijaintinsa vuoksi hyvä vaihtoehto. Nettisivujen mukaan koirat ovat ainakin menestyneet näyttelyissä, mutta sehän ei vielä paljon sano, vaan tarvitsisin käytännön kokemuksia kennelin hyvin tuntevilta, sen kasvattien omistajilta. Millaisia siis Alaunt Carlin-dogginne ovat?=)
Alaunt
6
2703
Vastaukset
- Katinka
Faktaa ja virallista tietoa löytyy täältä:
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?Id=412&R=235
9 pentuetta, ei yhtään valiota, eikä juurikaan terveystutkimustuloksia. - 000
Mulla on sieltä doggi. kai se ihan normaali doggi on.:) Kannattaa ehkä muodostaa oma mielipide käymällä siellä kennelissä, eikä kysellä täällä. Mukavia ihmisiä.
- löytyy
yksi doggi alauntista ja emme löydä yhtään pahaa sanaa kasvattajasta. Olemme saaneet paljon apua ja vastauksia kysymyksiimme. Koiramme on ihana ja hyvä luontoinen. Emme ole käyttäneet näyttelyssä emmekä aio käyttää, koska emme välitä kyseisestä toiminnasta.
- HMMM...
Melkoinen eläintehtailija tuntuu olevan. Kiertäisin kaukaa, jos itse olisin hankkimassa mitä vain lemmikkiä.
- pavetsu
HMMM... kirjoitti:
Melkoinen eläintehtailija tuntuu olevan. Kiertäisin kaukaa, jos itse olisin hankkimassa mitä vain lemmikkiä.
MInulla on myös neljä vuotias Alaunt carlingista otettu doggi tyttö. Kavin siellä ja vietin hetken jos toisenkin jutustelemassa. mukavia ihmisiä ja ihania eläimiä. Meidän doggi on ainakin ollut täysin terve- ei mitään pienintäkään silmätulehdusta ole ollut. Tämä doggi on kyllä minun mielestä "valio" vanhemmista, koska luonne on maailman ihanin ja rakastettavin!!! soitto sinne ja mene käymään!
- Anonyymi
Moikka
Minulla musta mopsi 3 v ko kennelistä. On pidempi kuono,erittäin terve ollut mitä nyt hammashoidossa käynyt. Suosittelen rätä kenneliä,on vastuullinen kasvattaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2183429Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401683Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus981547- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461374Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601306Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121238Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1241059Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t271039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89962