Tuolla alempana on ketju Mitä kenneliä suosittelette? En ole saanut vastauksia kysymykseen suositteleeko joku Alaunt Carlin-kenneliä? Joku jolla on doggi tästä kennelistä. Itse asun suht lähellä kenneliä, ja jos ja kun ja ehkä doggin tulevaisuudessa ostan, olisi tämä kenneli sijaintinsa vuoksi hyvä vaihtoehto. Nettisivujen mukaan koirat ovat ainakin menestyneet näyttelyissä, mutta sehän ei vielä paljon sano, vaan tarvitsisin käytännön kokemuksia kennelin hyvin tuntevilta, sen kasvattien omistajilta. Millaisia siis Alaunt Carlin-dogginne ovat?=)
Alaunt
6
3672
Vastaukset
- Katinka
Faktaa ja virallista tietoa löytyy täältä:
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?Id=412&R=235
9 pentuetta, ei yhtään valiota, eikä juurikaan terveystutkimustuloksia. - 000
Mulla on sieltä doggi. kai se ihan normaali doggi on.:) Kannattaa ehkä muodostaa oma mielipide käymällä siellä kennelissä, eikä kysellä täällä. Mukavia ihmisiä.
- löytyy
yksi doggi alauntista ja emme löydä yhtään pahaa sanaa kasvattajasta. Olemme saaneet paljon apua ja vastauksia kysymyksiimme. Koiramme on ihana ja hyvä luontoinen. Emme ole käyttäneet näyttelyssä emmekä aio käyttää, koska emme välitä kyseisestä toiminnasta.
- HMMM...
Melkoinen eläintehtailija tuntuu olevan. Kiertäisin kaukaa, jos itse olisin hankkimassa mitä vain lemmikkiä.
- pavetsu
HMMM... kirjoitti:
Melkoinen eläintehtailija tuntuu olevan. Kiertäisin kaukaa, jos itse olisin hankkimassa mitä vain lemmikkiä.
MInulla on myös neljä vuotias Alaunt carlingista otettu doggi tyttö. Kavin siellä ja vietin hetken jos toisenkin jutustelemassa. mukavia ihmisiä ja ihania eläimiä. Meidän doggi on ainakin ollut täysin terve- ei mitään pienintäkään silmätulehdusta ole ollut. Tämä doggi on kyllä minun mielestä "valio" vanhemmista, koska luonne on maailman ihanin ja rakastettavin!!! soitto sinne ja mene käymään!
- Anonyymi
Moikka
Minulla musta mopsi 3 v ko kennelistä. On pidempi kuono,erittäin terve ollut mitä nyt hammashoidossa käynyt. Suosittelen rätä kenneliä,on vastuullinen kasvattaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406