Tuolla alempana on ketju Mitä kenneliä suosittelette? En ole saanut vastauksia kysymykseen suositteleeko joku Alaunt Carlin-kenneliä? Joku jolla on doggi tästä kennelistä. Itse asun suht lähellä kenneliä, ja jos ja kun ja ehkä doggin tulevaisuudessa ostan, olisi tämä kenneli sijaintinsa vuoksi hyvä vaihtoehto. Nettisivujen mukaan koirat ovat ainakin menestyneet näyttelyissä, mutta sehän ei vielä paljon sano, vaan tarvitsisin käytännön kokemuksia kennelin hyvin tuntevilta, sen kasvattien omistajilta. Millaisia siis Alaunt Carlin-dogginne ovat?=)
Alaunt
5
2221
Vastaukset
- Katinka
Faktaa ja virallista tietoa löytyy täältä:
http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?Id=412&R=235
9 pentuetta, ei yhtään valiota, eikä juurikaan terveystutkimustuloksia. - 000
Mulla on sieltä doggi. kai se ihan normaali doggi on.:) Kannattaa ehkä muodostaa oma mielipide käymällä siellä kennelissä, eikä kysellä täällä. Mukavia ihmisiä.
- löytyy
yksi doggi alauntista ja emme löydä yhtään pahaa sanaa kasvattajasta. Olemme saaneet paljon apua ja vastauksia kysymyksiimme. Koiramme on ihana ja hyvä luontoinen. Emme ole käyttäneet näyttelyssä emmekä aio käyttää, koska emme välitä kyseisestä toiminnasta.
- HMMM...
Melkoinen eläintehtailija tuntuu olevan. Kiertäisin kaukaa, jos itse olisin hankkimassa mitä vain lemmikkiä.
- pavetsu
HMMM... kirjoitti:
Melkoinen eläintehtailija tuntuu olevan. Kiertäisin kaukaa, jos itse olisin hankkimassa mitä vain lemmikkiä.
MInulla on myös neljä vuotias Alaunt carlingista otettu doggi tyttö. Kavin siellä ja vietin hetken jos toisenkin jutustelemassa. mukavia ihmisiä ja ihania eläimiä. Meidän doggi on ainakin ollut täysin terve- ei mitään pienintäkään silmätulehdusta ole ollut. Tämä doggi on kyllä minun mielestä "valio" vanhemmista, koska luonne on maailman ihanin ja rakastettavin!!! soitto sinne ja mene käymään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775