Hauska lapasjuttu :)

Angelia

Tämä tapahtui tyttäreni ollessa vähän yli vuoden ikäinen eikä hän puhunut paljoa.
Olimme lähdössä ulos ja laitoin hänelle lapasta käteen. Se ei jostain kumman syystä mennyt ja minulla meni hermo sen kanssa. Sanoin "Voi vittu tän lapasen kanssa". No,muutaman päivän päästä kun puin hänelle taas lapasia niin tyttäreni katsoi lapastaan ja sanoi "Tittu." . Hän tietenkin pikkuisena luuli että se minun lipsauttamani kirosana liittyi jotenkin siihen lapasten pukemiseen. :D

6

1593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnneHelena

Vittu ei ole kaunis sana! Häpeäisit, että kasvatat lastasi puhumaan rivoja sanoja!!

• älämööö

Tiedän että juttujen kommentteja ei tarvitse lukea, jo saa syyttää itseään jos menee hermot kun niitä lukee mutta kun välillä kommentteissakin saattaa olla jotain hauskaa.. Mutta päästäkseni asiaa, minua nyppii kun ihmiset saarnavat sitten jos kyse on kirsanoista. Kirosanat ON pahoja, myönnän, eikä ole kivaa jos lapsi oppii kiroilemaan, mutta kun pieni lapsi ei edes tiedä kiroilevansa ja matkii vain aikuisia... Ja kyllähän pitäisi kielenkäyttöä ehkä valvoa, mutta kyllähän lipsahduksia sattuu, esim. jos vaikka satuttaa itsensä ja usemmilla on vaistomainen reaktioa kirota kun sattuu. Tai kiroilla kun jotain menee pieleen, jne. Joten on niin turhaa sitten haukkua muita koska he kirjoittavat sitten tänne ja kuitenkin ymöntää "mokanneensa" kun on kiroillut lapsensa kuullen. Oh well, tämmöstä pientä oli vain pakko kirjoittaa, ja voisin lisätä siihen että keskittykää vaan kasvattamaan omia lapsia että heista sitten ainakin tulee oikein mallikansalaisia, mutta kyllä varmaan moni on pienenä kiroillu eikä oo sen takia mitenkään huonompi ihminen kun muuta... Vai perustetaanko siveyspoliisi joka sakottaa kaikkia aina kun kiroilee?

• Angelia

...Ja sinäkö olet sitten itse täydellisyys!
        ei pidä tuomita muita kun ei kukaan ole täydellinen. Ja tiedoksi vain että sen jälkeen en ole kiroillut lapseni kuullen (enkä tosin muutenkaan) ja sanoin hänelle että se on ruma sana ja opetin mikä on lapanen :) Että silleen.

• AnneHelena
        Angelia kirjoitti:

...Ja sinäkö olet sitten itse täydellisyys!
        ei pidä tuomita muita kun ei kukaan ole täydellinen. Ja tiedoksi vain että sen jälkeen en ole kiroillut lapseni kuullen (enkä tosin muutenkaan) ja sanoin hänelle että se on ruma sana ja opetin mikä on lapanen :) Että silleen.

Hienoa, että opetit lapsellesi oikean sanan.En olekaan sanonut, että itse olen täydellinen. Tuli vaan surullinen mieli, et "hehkutat" kirosanalla. Maailma on muutenkin paha paikka lapselle. Kaikkea hyvää sinnepäin. Kasvatetaan lapsistamme kunnon kansalaisia! :))

• Angelia
        AnneHelena kirjoitti:

Hienoa, että opetit lapsellesi oikean sanan.En olekaan sanonut, että itse olen täydellinen. Tuli vaan surullinen mieli, et "hehkutat" kirosanalla. Maailma on muutenkin paha paikka lapselle. Kaikkea hyvää sinnepäin. Kasvatetaan lapsistamme kunnon kansalaisia! :))

Olen samaa mieltä! :) Yritän kasvattaa lapsestani kunnon ihmisen. Sellaisen joka ei tee tyhmyyksiä muiden mukana ja kuuntelee omaa järkeään... Nykyään ei voi suojella lastaan kirosanoilta,päihteiltä ja muulta. Se on ikävää.
        mutta kyllähän lapsi oppii rumia sanoja tarhassa ja koulussa ja vaikka ulkonakin. Täytyy vain kertoa mitä ne sanat tarkoittaa ja että esim. vittu ei ole oikea nimitys naisen alapäästä.

Surullista miten tämä maailma on muuttunut niin pahaksi. On täällä onneksi vielä hyvääkin. Mutta aika vähän :(

• ....

Joo, aivan saatanan hauskaa on lukijankin mielestä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      70
      3550
    2. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      3503
    3. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3322
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2769
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      32
      2036
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      30
      1962
    7. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1695
    8. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1676
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      96
      1625
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1390
    Aihe