Otetaan vastaan vinkkejä! Turkuun hiljattain muuttaneena ei hajuakaan kuka täällä olis hyvä gyne - yksityinen siis. Sairastan hankalaa endometrioosia ja haluan lääkärin joka tietää mitä vaivani tarkoittaa. Olisko kellään mitään nimiä?
Turun gynet
7
4692
Vastaukset
- tässä vinkki!
Lääkäriasema Pulssissa ja Merja Kauppi-Sahlalla...on hyvä gyne, ottaa potilaan vakavasti, ei vähättele ja on ymmärtäväinen =)
Älä mene saman firman Susanna S:lle, mikäli on edes talosa enää duunissa...lähdin itkien viimeksi pois ja muiltakin olen valituksia kuullut...
Tervetuloa vaan Turkuun,vaikka itse en ole täältä vaan naapuripitäjästä =) - vinkki!
gynekologikeskuksessa torin laidalla olen saanut aina ymmärtäväistä ja asiantuntevaa hoitoa. tuntuu, että ymmärtävät "heille kuulumattomistakin" sairauksista enemmän kuin tk lääkärit, eli olen saanut apua myös muihin kuin gynekologisiin ongelmiin. viimeksi sattui todella mukava naisgyne, mutten muista enää valitettavasti nimeä:(
- alkuperäinen kysyjä
on tällänen ku Pia Suvitie, varasin hälle ajan. Esiintyi tässä hiljattain endometrioosiyhdistyksen luennolla ja vaikutti asiantuntevalta ja mukavalta. Kellään kokemuksia?
Kiitos vastaajille vinkeistä vaikka toiminkin oman pään mukaan. :)- Sama ongelma
Moi, mulla on sama ongelma. Turusta pitäisi löytää gyne ja sairastan endometrioosia. Kerrotko sitten olitko tyytyväinen käyntiin? Itse haluisin gynen jonka kanssa voi puhua endosta, haitoista, hoidoista ja sairauden pahenemisesta. Tähän asti gynet on vain (pahimmassa tapauksessa) suositellu raskautta endon hoidoksi (!?!) tai sitten kirjoittanu e-pillereitä eivätkä vastanneet mihinkään kysymyksiin!
- itsekin käyn
Sama ongelma kirjoitti:
Moi, mulla on sama ongelma. Turusta pitäisi löytää gyne ja sairastan endometrioosia. Kerrotko sitten olitko tyytyväinen käyntiin? Itse haluisin gynen jonka kanssa voi puhua endosta, haitoista, hoidoista ja sairauden pahenemisesta. Tähän asti gynet on vain (pahimmassa tapauksessa) suositellu raskautta endon hoidoksi (!?!) tai sitten kirjoittanu e-pillereitä eivätkä vastanneet mihinkään kysymyksiin!
Gynekologikeskuksessa Kauppatorin kupeessa olen aina saanut asiantuntevaa hoitoa vaikeammissakin asioissa. Soita sinne ja kysy ajanvarauksen tytöiltä kuka lääkäreistä olisi erikoistunut endon hoitoon. Siellä on useita erittäin päteviä erikoislääkäreitä, joista moni on myös töissä TYKSin naistenklinikalla.
- Valitettavasti
Varsin huonoja kokemuksia..
- Anonyymi
Valitettavasti kirjoitti:
Varsin huonoja kokemuksia..
Sama kokemus, tuntui ettei oireita otettu vakavasti. En ihmettele että endometrioosi diagnosoidaan myöhässä jos lähtökohtanakin gyneillä on ettei se voisi sitä olla. Vähättelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525280- 813870
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3222275Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661912Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171788Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561362Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701232
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172