Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Khao Lak

Maisa

Olen lähdössä lomailemaan Khao Lakiin ja siellä majoitun seurueen kanssa hotelli Pakarangiin.

Haluaisin kuulla Khao Lakin matkaajien kertomuksia paikasta ja jos joku on ollut samassa hotellissa niin tietoa siitä.

Millainen hintataso siellä on ( ruoka, vaatteet, taksi, juomat...)?

Ravintolasuosituksia otan mielellään myös vastaan.

Kiitos vinkeistä jo etukäteen!

6

1058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aviopari

      Hei Maisa!

      Katso matkakertomusten alta kohta häämatka Thaimaassa. Siellä on juttu Khao lakista, myös siis muuta kuin häämatkaa varten.

    • Meikin

      Tervehdys Maisa!

      Tultiin juuri viime torstaina Khao Lakista takasin tänne Suomen pakkasiin. Majoituttiin samassa hotellissa,kun mihin olette menossa. Hotelli alue on siisti,mutta aika tylsä.En suosittele syömään hotellilla,ruoka on kyllä hyvää,mutta kallista. Hotellin rannan läheisyydessä on useita paikallisten ravintoloita ja näissä ruuan hinta ja laatu on kohdallaan. Suosittelen käymään "Close sea seafood restaurant and turist service" tai jotain sinne päin nimisessä paikassa. Samasta paikasta saat myös retket edullisemmin kuin hotellilta,myös taksi on halvempi. Omistajat ovat luotettavia ja erittäin ystävällisiä. Moottoripyörän vuokrausta voin myös lämpimästi suositella. Hotellilta vuokrattuna pyörä maksaa 250 bahtia vuorokausi ja bensa 20 bahtia 0,75 litraa. Bensaa moottoripyörään myydään vanhoissa viinipulloissa ja kahdella pullolla saa tankin yli puoleen. Edullista huvia. Vaatteita yms. ostoksia kannattaa tehdä Khao Lakin keskustasta ja hinnoista voi surutta puottaa n. puolet pois.Tinkiminen kannattaa Thaimaassa aina. Siinäpä sitä jo onkin tälle kerralle.Jos sinulla on jotain kysymyksiä,vastaan mielelläni jos voin. Ja jos käyt tuossa mainitsemassani ravintolassa ja omistaja mister Kon on paikalla kerro ihmeessä terveisiä Mintulta ja Timolta. Toivottavasti teidän matkasta tulee yhtä ihana kuin meillä oli.

      • Maisa

        Hei,

        Kiitos vihjeistäsi ja vien terveiset kyseiseen ravintolaan, jos siellä vieraillaan.


        Olen kuullut, että Thaimaalaiset ovat niin pieniä ja heillä ei ole meidän Suomalaisten kokoisia vaatteita. Löysitkö ihan nykyaikaisia ( olen kokoa 40 )?

        Ajattelimme vuokrata taxin & kuskin Phukettiin ostosmatkalle. Tiedätkö paljonko se maksaa?

        Ei tässä muuta kuin matkaa kuumeisena odottelemaan!

        t. Maisa


      • Meikin
        Maisa kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos vihjeistäsi ja vien terveiset kyseiseen ravintolaan, jos siellä vieraillaan.


        Olen kuullut, että Thaimaalaiset ovat niin pieniä ja heillä ei ole meidän Suomalaisten kokoisia vaatteita. Löysitkö ihan nykyaikaisia ( olen kokoa 40 )?

        Ajattelimme vuokrata taxin & kuskin Phukettiin ostosmatkalle. Tiedätkö paljonko se maksaa?

        Ei tässä muuta kuin matkaa kuumeisena odottelemaan!

        t. Maisa

        Thaimaalaiset on tosi pieniä ja isoja vaatteita on kieltämättä hankala löytää.Joitakin vaatteita kyllä löytyy.Suurin osa näistä on puuvillaisia kietaisu hameita ja housuja.Räätälitkin tekevät vaatteita aika halvalla ja silloin saat juuri haluamasi vaatteen ja osa näistä on uniikki tuotteita. Siitä ravintolasta josta aikaisemmin kerroin saa kuskin ja auton Phuketiin koko päiväksi ja hinta oli 700 bahtia. Kuski käyttää siellä missä itse haluatte. Me käytiin antiikki liikkeessä,maailman suurimmassa jalokiviliikkeessä,Phuketin eläintarhassa ja Patong Beachillä. Aikaa koko reissuun meni 10 tuntia.Eläintarha oli todella hieno paikka.Minä sain pitää siellä oikeaa tiikerin pentua sylissä.


      • 6X in thailand
        Meikin kirjoitti:

        Thaimaalaiset on tosi pieniä ja isoja vaatteita on kieltämättä hankala löytää.Joitakin vaatteita kyllä löytyy.Suurin osa näistä on puuvillaisia kietaisu hameita ja housuja.Räätälitkin tekevät vaatteita aika halvalla ja silloin saat juuri haluamasi vaatteen ja osa näistä on uniikki tuotteita. Siitä ravintolasta josta aikaisemmin kerroin saa kuskin ja auton Phuketiin koko päiväksi ja hinta oli 700 bahtia. Kuski käyttää siellä missä itse haluatte. Me käytiin antiikki liikkeessä,maailman suurimmassa jalokiviliikkeessä,Phuketin eläintarhassa ja Patong Beachillä. Aikaa koko reissuun meni 10 tuntia.Eläintarha oli todella hieno paikka.Minä sain pitää siellä oikeaa tiikerin pentua sylissä.

        Phuketin eläintarhasta joudun kyllä toteamaan kerran käyneenä, että olipa surullinen paikka. Eläintenolot todella ahtaat ja karut, ja ainakin paikallisten kertoman mukaan eläimet (jotka ovat silitettävänä ovat huumattuja, niin etteivät yleisöön pysty reagoimaan). Näiden edellämainittujen seikkojen perusteella, en suosittele paikkaa kenellekään...


    • Tisy

      Hei Maisa!
      Olemme varmaan olleet ja tulleet samalla lennolla Meikin kanssa. Kokemukset ovat samat.
      Herra Kon on oikein hyvä tuttavuus.Hänen paikka on Pakarangiin alueelle tultaessa juuri ennen porttia, oikealla.
      Paikka näyttää hiema suttuiselta, mutta älä anna sen vaikuttaa. Ruoka ja kaikki palvelut ovat kehumisen arvoiset, samoin kuin muidenkin hotellin ulkopuolella olevat rantaravintolat.
      Hotellialueen hinnat ovat ainakin puolta kalliimmat verrattuna ulkopuolella olevien palveluun.
      Kannattaa peruuttaa puolihoitoruokailu, sillä siihen kyllästyy ja muualla voi nauttia mitä haluaa ja paljon halvemmalla.
      Herra ja Rouva Kon osaavat myös hieman Suomea ja Heillä on hyviä ystäviä Suomessa.
      Kun tapaatte Heidän kertokaa terveiset
      pikku Krissulta, mummilta ja vaarilta.

      Hyvää matkaa Teille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe