Nykyisin voi lukea lähes joka paikasta Yölinnusta negatiivistä palautetta. Soittavat huonosti, on tungosta,ovat muka ylpistyneet ym.
Mutta mitä jos kerrankin listataan mitä hyvää niissä on? Mitä persoonallista ja kuuntelemisen/katsomisen arvoista?
Minun mielestäni kuitenkin Yölintu on yksi tanssilavakulttuurin pelastajista. Ovat saaneet nuoret lavalle, aloittivat nuorina ja ovat sitä vieläkin. Ilo soittamista kohtaan välittyyja heidän keikkoja katsoessa suu ei voi olla nousematta hymyyn. Ovat osanneet hyvin ja kunnioitettavasti yksityiselämän poissa julkisuudesta...
mitä hyvää?
10
2166
Vastaukset
- N.e.i.t.i.X
Totta, jos Yölintu ois muka niin paska kun väitetään niin tuskimpa vain tanssipaikat olisi tupaten täynnä!! :)
Mutta toisaalta, ehkä poijjat on hiukan ylpistyneet..mutta sekös nyt oisi artisteilla uutta? - Ellen
Yölintu ja Simo Silmu saa minulta tosi hyvät pisteet.
Hyvää tanssimusaa, kivaa letkeetä kuunneltavaa taustaltakin, tanssijalkaa vipattaa mukavasti.
Kauhia keikkaputki loppuvuodeksi heillä puukattu, taitaa tietää verottajalle mukavasti ... tuloja,
http://www.yolintu.fi/fi/keikat.html
Simon ääni on tosi ihana, sitä kuuntelisi vaikka 24h/vrk.... *heh*
Muut yölinnut ovat tuttavallisen hauskan oloisia, hyviä muusikkoja!
I love Yölintu - tuo Yölintu
Yölintu on aivan mahtava supisuomalainen bändi! Soittavat hyvää musiikkia. Kannattaa käydä keikalla, jos tulee mahdollisuus!!
- Simon Fani
Simo Silmu siinä on yks hyvä puoli Yölinnussa.Yölintu ei ois Yölintu ilman Simoa.Simo on hauska ja Ihana paras tyyppi Yölinnusta ja ainoa ja oikea mies Yölinnun Artistiksi
- katriinavai
Vakken lukeudukaan Yölinnun ihailijoihin, saatika Simon ( en pidä äänestä, mitä lauluissa värisytetään )niin Katariina Huittinen on minulle positiivinen poikkeus. Ihan jo sanoiltaankin...,toinen on ehkä laulu, jossa päätetään palata city-maailmasta maalle..
- jkl
Niin hyväähän siinä on et nuoret tulevat tanssilavoille,mut ko ne keikkuu kännissä lavan reunalla :) niin kuin illan esiintyjätki usein miten..valitettavaa mutta totta..olen ollut yölintu "fani" 6 vuotta,et kyl pojat on mennyt alas päin siitä mitä ne olivat silloin ennen hyvinä aikoina..Saisivat jättää juopottelun keikan jälkeen tyystin..hyvää musiikkia levyllä,mut siihen se nykyään jää.. :(
- sekä
juopottelun keikan aikana...
- juuri
Olen samaa mieltä... Minulla se "fanius" kesti 10 vuotta, ennen kuin silmät aukenivat keikoilla. Musiikki on edelleen hyvää ja Simon ääni lumoaa, mutta mieluummin kuuntelen levyltä kuin lähden kännistä artistia katsomaan. Viina taitaa viedä miehen mennessään. Kyllä sen vielä sulatan että keikan jälkeen otetaan, koska silloinhan se työaika on jo ohi. Vaan se pyyhkii yli ku settien välissä tintataan ja parhaimmillaan on tultu jo eka setille kännissä...!
- joskus fani olin
juuri kirjoitti:
Olen samaa mieltä... Minulla se "fanius" kesti 10 vuotta, ennen kuin silmät aukenivat keikoilla. Musiikki on edelleen hyvää ja Simon ääni lumoaa, mutta mieluummin kuuntelen levyltä kuin lähden kännistä artistia katsomaan. Viina taitaa viedä miehen mennessään. Kyllä sen vielä sulatan että keikan jälkeen otetaan, koska silloinhan se työaika on jo ohi. Vaan se pyyhkii yli ku settien välissä tintataan ja parhaimmillaan on tultu jo eka setille kännissä...!
että taitaa nyt yölintu pojat ja silmu elää sitä elämätöntä nuoruutta, kyllä se vaan juomisineen ja sekoiluineen kaikille iskee...ellei silloin nuoruudessa niin sitten nyt jo aikuisemmalla ikää..Toivotaan että se tähti lähtee nousuun vielä joskus..
- Luomuneito
joskus fani olin kirjoitti:
että taitaa nyt yölintu pojat ja silmu elää sitä elämätöntä nuoruutta, kyllä se vaan juomisineen ja sekoiluineen kaikille iskee...ellei silloin nuoruudessa niin sitten nyt jo aikuisemmalla ikää..Toivotaan että se tähti lähtee nousuun vielä joskus..
Eipä Simo ainakaan humalasssa keskiviikkona ollut, kun olin heitä kattomassa. Ja itsekin olen "nuori", mutta en keiku lavan reunalla kännissä(viittaan aikaisempaan mielipiteeseen). Ja miksi yölintu ei saisi keikan jälkeen "ryypiskellä"? He ovat työnsä hoitaneet siltä illalta. Olen ollut fani jo 10 vuotta ja edelleen tykkään heidän musiikista (keikoilla sekä levyillä).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584198Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262954Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652207Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4401815Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731305- 621287
- 591189
- 2591069
- 45988