mitä hyvää?

marimekko

Nykyisin voi lukea lähes joka paikasta Yölinnusta negatiivistä palautetta. Soittavat huonosti, on tungosta,ovat muka ylpistyneet ym.
Mutta mitä jos kerrankin listataan mitä hyvää niissä on? Mitä persoonallista ja kuuntelemisen/katsomisen arvoista?

Minun mielestäni kuitenkin Yölintu on yksi tanssilavakulttuurin pelastajista. Ovat saaneet nuoret lavalle, aloittivat nuorina ja ovat sitä vieläkin. Ilo soittamista kohtaan välittyyja heidän keikkoja katsoessa suu ei voi olla nousematta hymyyn. Ovat osanneet hyvin ja kunnioitettavasti yksityiselämän poissa julkisuudesta...

10

2128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.e.i.t.i.X

      Totta, jos Yölintu ois muka niin paska kun väitetään niin tuskimpa vain tanssipaikat olisi tupaten täynnä!! :)
      Mutta toisaalta, ehkä poijjat on hiukan ylpistyneet..mutta sekös nyt oisi artisteilla uutta?

    • Ellen

      Yölintu ja Simo Silmu saa minulta tosi hyvät pisteet.

      Hyvää tanssimusaa, kivaa letkeetä kuunneltavaa taustaltakin, tanssijalkaa vipattaa mukavasti.

      Kauhia keikkaputki loppuvuodeksi heillä puukattu, taitaa tietää verottajalle mukavasti ... tuloja,
      http://www.yolintu.fi/fi/keikat.html

      Simon ääni on tosi ihana, sitä kuuntelisi vaikka 24h/vrk.... *heh*

      Muut yölinnut ovat tuttavallisen hauskan oloisia, hyviä muusikkoja!

      I love Yölintu

    • tuo Yölintu

      Yölintu on aivan mahtava supisuomalainen bändi! Soittavat hyvää musiikkia. Kannattaa käydä keikalla, jos tulee mahdollisuus!!

    • Simon Fani

      Simo Silmu siinä on yks hyvä puoli Yölinnussa.Yölintu ei ois Yölintu ilman Simoa.Simo on hauska ja Ihana paras tyyppi Yölinnusta ja ainoa ja oikea mies Yölinnun Artistiksi

    • katriinavai

      Vakken lukeudukaan Yölinnun ihailijoihin, saatika Simon ( en pidä äänestä, mitä lauluissa värisytetään )niin Katariina Huittinen on minulle positiivinen poikkeus. Ihan jo sanoiltaankin...,toinen on ehkä laulu, jossa päätetään palata city-maailmasta maalle..

    • jkl

      Niin hyväähän siinä on et nuoret tulevat tanssilavoille,mut ko ne keikkuu kännissä lavan reunalla :) niin kuin illan esiintyjätki usein miten..valitettavaa mutta totta..olen ollut yölintu "fani" 6 vuotta,et kyl pojat on mennyt alas päin siitä mitä ne olivat silloin ennen hyvinä aikoina..Saisivat jättää juopottelun keikan jälkeen tyystin..hyvää musiikkia levyllä,mut siihen se nykyään jää.. :(

      • sekä

        juopottelun keikan aikana...


      • juuri

        Olen samaa mieltä... Minulla se "fanius" kesti 10 vuotta, ennen kuin silmät aukenivat keikoilla. Musiikki on edelleen hyvää ja Simon ääni lumoaa, mutta mieluummin kuuntelen levyltä kuin lähden kännistä artistia katsomaan. Viina taitaa viedä miehen mennessään. Kyllä sen vielä sulatan että keikan jälkeen otetaan, koska silloinhan se työaika on jo ohi. Vaan se pyyhkii yli ku settien välissä tintataan ja parhaimmillaan on tultu jo eka setille kännissä...!


      • joskus fani olin
        juuri kirjoitti:

        Olen samaa mieltä... Minulla se "fanius" kesti 10 vuotta, ennen kuin silmät aukenivat keikoilla. Musiikki on edelleen hyvää ja Simon ääni lumoaa, mutta mieluummin kuuntelen levyltä kuin lähden kännistä artistia katsomaan. Viina taitaa viedä miehen mennessään. Kyllä sen vielä sulatan että keikan jälkeen otetaan, koska silloinhan se työaika on jo ohi. Vaan se pyyhkii yli ku settien välissä tintataan ja parhaimmillaan on tultu jo eka setille kännissä...!

        että taitaa nyt yölintu pojat ja silmu elää sitä elämätöntä nuoruutta, kyllä se vaan juomisineen ja sekoiluineen kaikille iskee...ellei silloin nuoruudessa niin sitten nyt jo aikuisemmalla ikää..Toivotaan että se tähti lähtee nousuun vielä joskus..


      • Luomuneito
        joskus fani olin kirjoitti:

        että taitaa nyt yölintu pojat ja silmu elää sitä elämätöntä nuoruutta, kyllä se vaan juomisineen ja sekoiluineen kaikille iskee...ellei silloin nuoruudessa niin sitten nyt jo aikuisemmalla ikää..Toivotaan että se tähti lähtee nousuun vielä joskus..

        Eipä Simo ainakaan humalasssa keskiviikkona ollut, kun olin heitä kattomassa. Ja itsekin olen "nuori", mutta en keiku lavan reunalla kännissä(viittaan aikaisempaan mielipiteeseen). Ja miksi yölintu ei saisi keikan jälkeen "ryypiskellä"? He ovat työnsä hoitaneet siltä illalta. Olen ollut fani jo 10 vuotta ja edelleen tykkään heidän musiikista (keikoilla sekä levyillä).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe