Porvoo olisi paljon parempi paikka, jos kamppulan siirtäisi vaikka askolan taakse kaatopaikaksi, sinne lehmänpaskan sekaanhan se sopisi aivan erinoimaisesti. Ihmisten, jotka sinne vapaaehtoisesti muuttavat täytyy kyllä olla päästään vialla eikä kovin suurilla älynlahjoilla siunattuja. Kuka esimerkiksi haluaisi asua nesteen teollisuusjätteessä, miksi ihmiset edes harkitsevat kamppulaa täytyy vaan ihmetellä!!! Tornipolku on kaikista esimerkeistä osuvin kuvaamaan kamppulaa. Täysi p***areikä koko paikka. Päästään vialla olevaa porukkaa ja rumat kämpät....
kamppula porvoon kaatopaikka
17
1905
Vastaukset
- Mnbvcxz>
kaatopaikalla jätteet sentään jaettu eri ryhmiin.
Metallit erikseen, puu erikseen, elektroniikka erikseen jne...
Kamppulassa taas kaikki jätteet on samassa isossa kasassa.
Joten en ole aivan täysin samaa mieltä kanssasi. - kevarilainen
Ei tarvii noteerata näitä jatkuvia "kamppula-lässytyksiä" Se on vain kuin heittäisi bensaa liekkeihin . . .
- sinussa
Mikä sinua risoo Kampppulassa.
Muutin kolme vuotta sitten poista sieltä.
En tunne nykyajan touhuja mutta silloin oli ihan hyvä paikka asua.
Ei sellaista kaupunginosaa olekaan jossa ei olisi jotain häiriöitä. - Kusipäitä
on monenlaisia!
- Hehheh!!
Mä en oo moneen päivään nauranu näin makeesti kun tuon viestis luettuani! xD
Miten jotkut ihmiset voi olla noin tyhmiä?!
Onko sun vanhemmat ollu jotain älykääpiöitä,kun ovat saaneet noin vajaan lapsen. Kyllä täytyy olla joku ruuvi löysällä,kun edes viittii kirjottaa tollasta.
Kerro mulle mistä saat inspiraatiosi...mulle kanssa!! xD - fgjkgdktgkghjty
Juu, joskus aikoinaan, kun asuntoa haeskelin, tuntui, että kamppula on ainoa paikka mistä vapaita asuntoja löytyi (kertoo sekin jo jotain paikan "suosiosta" asuinalueena). Ja siellä niitä asintoja olisi ollut monta... Kieltäydyin ehdottomasti ottamasta asuntoa siltä suunnalta ja en oo katunnu. Aika nopeasti sain kämpän kuitenkin, keskustasta.
- jää
Kamppulaa koskevat viestit ovat pääasiallisesti joidenkin ylemmän keskiluokan kokoomuslaisten taivasteluja "pahasta pahasta kamppulasta".
Pelottaako köyhyys?
Taitaa sieltä haikkoosta- tai jokisuistolta päin katseltuna näyttää aika hurjalta kamppulan meininki? Eikö?
Ei pidä eksyä sinne, voithan joutua juttelemaan jonkun ALEMMAN keskiluokkaisen tai jopa köyhän kanssa.
Rikkailla on yksinkertaisesti liikaa aikaa ja rahaa ajatella. - ......
jää kirjoitti:
Kamppulaa koskevat viestit ovat pääasiallisesti joidenkin ylemmän keskiluokan kokoomuslaisten taivasteluja "pahasta pahasta kamppulasta".
Pelottaako köyhyys?
Taitaa sieltä haikkoosta- tai jokisuistolta päin katseltuna näyttää aika hurjalta kamppulan meininki? Eikö?
Ei pidä eksyä sinne, voithan joutua juttelemaan jonkun ALEMMAN keskiluokkaisen tai jopa köyhän kanssa.
Rikkailla on yksinkertaisesti liikaa aikaa ja rahaa ajatella.Kuka on sanonut ettei hyväpalkkaisia asu kamppulassa???
- olen minäkin jonottanut
Kamppulassa on pitkä asuntojono ollu monet vuodet. Tiedätkö, että järvenpäässä hoidetaan VVO asunto jutut. :)
- yleistetty
jää kirjoitti:
Pelottaako köyhyys?
Rikkailla on yksinkertaisesti liikaa aikaa ja rahaa ajatella.Vaikka kuinka yrität, niin en mä ainakaan mikään köyhä ole.
- tulevaisuutesi vaarassa
Sun äiti ja isä, kun erosivat, niin sulla jäi kesken kehytys. Sä nykyään asut äitisi kanssa ja äitisi antaa sun kirota puhua rumia, yms. Isäsi antaa kaiken periksi, jotta saisi olla sun lähellä enmmän. Sun isäsi on veloissa ja silti sä vaadit isältäsi kaikenlaista. Sä et anna etes isäsi seurustella jonkun naisen kanssa, kun olet, niin mustasukkainen. Nyt purat uhmaasi tänne, sä saat kiksejä siitä, kun kirjoittajat kommentoivat sun juttuihin. Kunhan kasvat aikuiseksi, niin sä varmaan joudut poliisien kanssa tekemisiin, ehkä jo ennen sitä.
Ihan oikeesti, vähemmistö porvoolaisia lukee näitä sun juttuja, mieti 45000 ihmistä porvoossa, vain murtoosa eksyy tänne, niinkuin sinä ja minä.- poltellaan...
Kamppulassa röökitkin poltellaan kahteen kertaan, ensin poltellaan se joka kamppulalaisen takataskusta pullottava purupussi loppuun ja sitten kääritään lisää sätkiä tuhkakupeissa olevista röökintumpeista. Tämän olen omin silmin nähnyt.
Ja ilmeisesti savu on niin sankkaa, että Kilpilahden teollisuusyritykset joutuvat oikein lehdessä ilmoittelemaan poikkeavan voimakkaista soihdutuksista, ettei niistä johtuvat savu- ja meluhaitat menisi kamppulalaisten piikkiin... - Nimimerkki Erkki
poltellaan... kirjoitti:
Kamppulassa röökitkin poltellaan kahteen kertaan, ensin poltellaan se joka kamppulalaisen takataskusta pullottava purupussi loppuun ja sitten kääritään lisää sätkiä tuhkakupeissa olevista röökintumpeista. Tämän olen omin silmin nähnyt.
Ja ilmeisesti savu on niin sankkaa, että Kilpilahden teollisuusyritykset joutuvat oikein lehdessä ilmoittelemaan poikkeavan voimakkaista soihdutuksista, ettei niistä johtuvat savu- ja meluhaitat menisi kamppulalaisten piikkiin...Eihän sun pitäs tietää kamppulasta mitään, kun et kerran uskalla kamppulaan etes mennä. Ei sua kukaan usko, sä puhut. niin paljon paskaa, ettet itse tiedä missä mennään.
- Kun .
poltellaan... kirjoitti:
Ja ilmeisesti savu on niin sankkaa, että Kilpilahden teollisuusyritykset joutuvat oikein lehdessä ilmoittelemaan poikkeavan voimakkaista soihdutuksista, ettei niistä johtuvat savu- ja meluhaitat menisi kamppulalaisten piikkiin...Me kamppulalaiset osataan olla niin taloudelisa
että röökitkin poltetaan kahteen kertaan.Te
keskustassa asuvat olette niin tyhmiä.teidän takia teolisuus yritykset joutuu ilmoittamaan
aina soidutuksista,koska muuten tyhmyyksissäne
hälytäisitte palokunnan.
- ent.kamp.
ei sun kirjoitukseen oo paljo älynlahjoja tarvittu,kun annetaan pienellä lusikalla ei voi vaatia lapiolla,sairaan ihmisen sairas ajatusmaailma tuosta vain kuvastuu.
- murhattinha
kamppulassa mies viikonloppuna!!
- kirjoitti joku
murhattinha kirjoitti:
kamppulassa mies viikonloppuna!!
Älä puhu paskaa, näitkö ihan ite sen murhan, näytä todisteet murhasta. Sulla rupee ote irtoimaan, kun et keksi enään mitään uskottavaa. Sua ei kerta kaikkian kukaan enää usko, kun niin paljon paskaa puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244666- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483105- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522328
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539