Renault 19 txe sedan -91 ei sammu!

Seve

Onko kenelläkään vinkkiä? kun avaimet ottaa pois radio ja puhallin sammuu, mutta moottorikäy ja valot palaa mittaristossa ja lyhdyissä. Kun koneen sammuttaa isolla vaihteella, jäävät valot palamaan muutamaksi minuutiksi ja sitten sammuvat itsekseen. Tämän jälkeen virrat menevät pois ja päälle, kunhan ei käynnistä moottoria, sitten sama homma. Virtalukossa ongelman ei pitäisi olla.

5

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MV

Joo mulla vm92 renu ja sama vika ,syynä on näköjään ruiskun ohjausboksi joka aloitti temppuilun samalla tavalla ja nyt pirssi on sitten totaalisen mykkä ainoastaan startti pyörii mutta muuten kuollut,tuon boxin löytäminen on tosi työlästä jos satut kyselemään niin infoo muakin.

• Seve

Käytin auton biliassa vika oli siinä ruiskunohjausboxissa. Onneksi se oli korjattavissa eikä tarvinnut vaihtaa koko boxia, olisi ollut usean tuhannen vanhan markan keikka.

• Anonyymi
        Seve kirjoitti:

Käytin auton biliassa vika oli siinä ruiskunohjausboxissa. Onneksi se oli korjattavissa eikä tarvinnut vaihtaa koko boxia, olisi ollut usean tuhannen vanhan markan keikka.

Mulla - 92 1,7 ja samaa vikaa. Onko tietoo miten korjasivat?

• Pera

Mulla oli samaa vikaa 19 1.8 automaatissa ja vika liittyi jotenkin valoihin.Esim. kun käänsi viiksestä parkeille niin auto sammui ja toimi muutenkin normaalisti,kun taas viiksen oltua normaalisti auto jatkoi käymistään.Toinen asia mikä vaikutti oli apumiehen penkinlämmittäjän katkaisin.Jos lämmitys oli päällä auto ei sammunut kun käänsit avaimesta mutta sammui heti kun otit lämmityksen pois.Katkaisijan merkkivalohan palaa kirkkaammin kun lämmitys on päällä ja himmenee kun se ei ole käytössä.Tarkempi vianmääritys jäi lopulta tekemättä auton mentyä lunastukseen.

• Seve

Mulla ei toi valojen asennon vaihtaminen auta. Sitten tässä vanhemmassa mallissa on yhteinen penkinlämmittimen kytkin. Jos vika on siinä ruiskun ohjaus boksissa niin se on useiden tuhansien vanhojen markkojen varaosa. Pitäisi saada varmuus viasta, niin voisi katella, jos saisi sen osan käytettynä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1548
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1451
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1243
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      55
      1200
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1014
    6. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      996
    7. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      991
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      935
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      850
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      838
    Aihe