Aerobiccaamassa

Obsel

7.30, herätyskello alkoi soida. Nousin ylös ja kävelin hitain askelin huoneeni toiseen päähän ja painoin herätyskellon napin pohjaan. Tunnin päästä pitäisi olla koulussa.

Aamu kului tohinalla ja kiireessä, kuten aina, mutta kerkesin koululle kaikesta huolimatta ajoissa.
Näin koulun pihalla tuttuja vanhoja kasvoja.
Kävelin koulun asfalttisen pihan läpi kohti lukion päädyn ovia. Lukiossamme on yläaste ja lukio.
"Moi Oona, kai me ollaan menossa tänää sinne aerobicciin, alkaa neljält. Pitäs lähtee suoraan koulun jälkeen niinku jo sovittin, kai otit kamat mukaan?" kysyi paras kaverini Henna.
"Jep jep, juu otin" vastasin hieman hajamielisesti. Itselläni ei ole kovin suurta motivaatiota käydä aerobicissä, en liho kovin helposti. Tottahan kunto kasvaa, mutta se ei motivaatioi minua 3 kertaa viikossa -aerobicciin.

Tunnit kuluivat tavallisella, melko hitaalla vauhdilla ja kello löi kolme.
Olimme sopineet tapaavamme toisemme lukion pää-aulassa. Kävelin ripeästi kohti tapaamispaikkaa, Henna seisoskeli jo odottamassa minua.

Olimme aerobic-talolla (emme kumpikaan ole ikinä kiinnittänyt talon nimeen kummoisempaa huomiota) tarpeeksi ajoissa, kello 15.40.
Koetin vetelehtiä pukukopissa, en todellakaan jaksanut mennä lämmittelemään saliin yhtään sen aikaisemmin kuin olisi tarve.
Henna kuitenkin veti minut saliin "jo" viittä vaille neljä.
Saimme iloksemme takarivin paikat, siellä pystyi aerobicata rauhallisesti, ilman että muut näkevät omia mokia.

Kello oli viittä yli neljä.
Aerobic-ohjaaja astui saliin. "Moi, olen Milla ja pidän teille tämän aerobic-tunnin. Kerään ensin osallistumislaput, jonka jälkeen voimme aloittaa".
Katsoin Millaa silmät pyöreinä. Vaikka en ole ikinä sen kummemmin ajatellut seksuaalista suuntautumistani, niin tämä nainen sai vartaloni kihelmöimään.
Milla astui eteeni ja otti minulta osallistumislapun. Katsoin häntä silmiin. Sain häneen silmäkontaktin. Olisin voinut upota hänen ruskeisiin silmiinsä. Surukseni Milla jatkoi ripeästi matkaa keräämään osallistumislaput muiltakin jumppaajilta.

"Noniin. Laitan vain musiikin päälle, niin voimme aloittaa. Astukaa ja sivulta toiselle, 1..2". Huusi Milla salin edestä.

Aika meni mielestäni todella nopeasti, tuntui että olimme jumpanneet vasta kymmenen minuuttia, kun kello oli jo kymmentä vaille viisi. Tuntia olisi jäljellä enää 10 minuuttia.
"Laittakaa painot takaisin, alamme venytellä.
Käyn korjailemassa samalla liikkeitänne, älkää kiinnittäkö minuun huomiota". Milla sanoi.

"Älkää kiinnittäköö minuun huomiota" toistin mielessäni. Miten noin kauniiseen naiseen ei voisi olla kiinnittämättä huomiota? Kun jo katsoin häneen, viilsi sisälläni outo, mutta ihana tunne.
Odotin, että Milla tulisi korjaamaan asentoani. Minuutti tuntui kymmeneltä. Lopulta Milla saapui luokseni. Vaikka tiesin, että hän ei ollut kiinnostunut minusta millään tavalla, odotin silti , että hän edes hipaisisi minua.
"Suorista selkääsi hieman" sanoi Milla ja laski ihanan kätensä selkääni. Tunsin kun hänen kätensä siveli selkääni, oliko siinä jotain muutakin?
Vilkaisin Millaa, ihmeekseni hän katsoi minua silmiin. Tunsin kun hänen kätensä hiveli selkääni, ja sen jälkeen niskaani.
Tunsin Millan toisen käden pakaroillani.
Vilkaisin katsooko kukaan. Ei, kaikki olivat keskittyneet liikkeisiinsä.
Milla antoi minuun ihanan katseen, ja jatkoi matkaansa korjaamaan muiden asentoja.
Katsoin hänen kiinteätä peppuaan, kun hän pyllisti minuun päin, samalla kun korjasi vierustoverini asentoa. Hänen tummanruskeat hiuksensa valuivat olkapäiltä peittäen osan hänen toisesta kädestään.

Kun Milla oli kiertänyt kaikki läpi, sanoi hän että tunti pitää lopettaa, että hän kerkeää ajoittaa seuraavan tunnin ajoissa. Tavoittelin Millaa katseellani. Kaikki alkoivat valmistautua pukukoppiin lähtemiseen, mutta minä hidastelin tahalleen, että saisin tehtyä vielä viimeiset katseet Millaan. Kun kaikki olivat lähteneet, ja olin laittamassa patjaani takaisin patjatelineeseen, tunsin miten Millan kädet sivelivät niskaani. Hän oli aivan kiinni selässäni ja tunsin hänen jumpanjälkeisen kiihkeän hengityksen niskassani. Millan vartalo tuntui ihanalta omaa vartaloani vasten.
"Haluaisitko tulla joku päivä mun luokse, keskiviikkona?" Milla kysyi.
"Mikäs siinä" käännyin ja vinkkasin Millalle silmää.


Jatkanko?

(Ensimmäinen tarinani).

1

8155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HC88

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe