Käyttääkö kukaan kääpiöhamsterillaan sahanpurua kuivikkeena? Luin jostain että ei kyllästetty lehtipuun sahanpuru kävisi? Mitä sanotte? Entä jos joku käyttää niin kuinka on toiminut ja näin? Tai jos vaikka sekoittaisi kutterinpuru ja sahanpurua? Voisiko toimia? Kamalasti on kysymyksiä, mutta saa kertoa Ihan Kaiken minkä ko. asiasta tietää. Ja saa kertoa muitakin vinkkejä jos on hyviä :) Ja saako eläinkaupasta kutterinpurua säkeissä? eli vähän isommissa erissä. Ja jos joku tietää paljon maksaa noin, niin olen kiinnostunut! Kiitos jo etukäteen :)
Robolle sahanpurua?
5
216
Vastaukset
- --------
sahanpuru on usein melko pölyävää, joka saattaa aiheuttaa allergiaoireita hamsussa, miksei myös ihmisessä. Meillä neljän kilon satsi maksaa 3-5€
isompia satseja voit katsoa täältä: http://www.lemmikkiexpress.fi/product_catalog.php?c=19- Mietiskelin...
No eipä tuokaan mitään kallista ole! Kiitos tiedoista :) Täytyy perehtyä erinäisiin asioihin ennen kun mönkijät tulee kotiin. Ajattelin ettei tolla opiskelijabudjetilla noita ostella, mutta näköjään! Sittenpähän on itse ilman ruokaa kunhan pikkusilla on kaikkee tarpeeks :>
- Lady_Duvert
käytän pelkkää kutterin purua. Sitä saa sahalta kohtalaisen halvalla.
- suski87
Itse hankin purut useimmiten Agrimarketista tai K-Maataloudesta. Näistä saa 25kg:n purupaalin n. 6 eurolla. Aika paljon halvempaa siis kuin eläinkauppojen kilon paketit, joilla on pahimmillaan hintaa jopa 2€... Läheiseltä sahantyyliseltä tuli kanssa joskus aiemmin haettua kutteria hintaan 0-5€/jätesäkillinen (n. 8-10kg), mutta nuo purupaalit ovat siitäkin kätevämpiä, että ne on pakattu hieman tiivimmin, niin vievät vähemmän tilaa, nyt kun purua ei enää mene n. 20kg/siivouskerta.
- Lady_Duvert
paikkakuntani sahalta saa paalejakin. ja halpoja ovat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321