Tilatkaa osaavat suomea tilauskeskuksessa
37216666,iks takso. 37214200,klubi takso. 3725182311,marabu takso.Tiedän ei huijaa on kokemusta 5vuotta asun Tallinnassa muut huijaavat.
Satamasta kotia maksaa 45 kroonia ja on pitempi matka kuin virukeskukseen puolet.Tai vanhaankaupunkiin.
Olen yleensä sopinut heti 50 kroonia ja aina on sopinut kuskille
HALVAT TAKSIT
6
1041
Vastaukset
- marabusta
on jonnin verran kokemusta. Ei sinne puhelimeen tarvi kuin sanoo, terve ja missä odottaa taksia. Keskus sitten voi sanoa kauanko kestää odottaa ja minkävärinen tai mikä taksin numero, joka tulee. Joskus kysyvät tilaajan nimen, oon sanonut vaan etunimeni.
Ja jos on takseja jo odottamassa niin kattelee vaan rauhassa niitä takaikkunan hintoja ja alkaa kyseleen halvimmalta kyytiä. Jonon etupäässä voi alkaa jonkunasteinen molotus, mutta ei anna sen häiritä, jos kuski suostuu lähtemään.- tark aus
Nyt on rehelliset taksit kartoitettu !
- takseista
Ei se jossain tilanteessa tuo taksin hinta ole yhtään tärkeä! Se riippuu tilanteesta!
Satamasta selvin päin lähdettäessä taas noita tupla tai tripla hintaisia ei kannata ottaa!
Ja sinne viruhotelliin ei ole kuin 500m.
Jos taas on aamuyöllä tulossa hotellin, ottaa vaan minkä tahansa taksin, paremmin se löytää hotellin kuin itse, kokemusta on. - mitattu
takseista kirjoitti:
Ei se jossain tilanteessa tuo taksin hinta ole yhtään tärkeä! Se riippuu tilanteesta!
Satamasta selvin päin lähdettäessä taas noita tupla tai tripla hintaisia ei kannata ottaa!
Ja sinne viruhotelliin ei ole kuin 500m.
Jos taas on aamuyöllä tulossa hotellin, ottaa vaan minkä tahansa taksin, paremmin se löytää hotellin kuin itse, kokemusta on.Satamasta viruhotelliin on noin 1km.500m on merekeskukseen eli piraattikauppa en suösittele,kaupamaja on paras kokemusta5vuotta asun tallinnassa suomalainen
- Traveller 2006
Jos rehellinen taksi osaa neuvoa mihin kannattaa suunnata lauantai iltana bailaamaan ( ei vanhankaupungin pintaliitobaareja) vaan paikallisten baareja missä on hyvä meno ja kauniit anaisua ja miehiä pitämässä hauskaa ;)
Kerro mihin siis mennä niin tilaan koko lauantaiksi !- taksoliit
ja sen taksit osavat suomeaksi kommunikoida
http://www.taksoliit.ee/other.php?link=taxi&city=tallinn
Lyhytnumerot vain kännykkään ja ei kun menoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740