kertooko tuo kappale Juanesin omasta historiasta, vai ihan jonkun muun..??
La historia de Juan
3
382
Vastaukset
- Sopivasti puhuva
Juan vaan sattuu olemaan tosi yleinen nimi! Kolumbiassa (ja koko Latinalaisessa-Amerikassa) on todella paljon katulapsia. :(
JUANIN TARINA
Tämä on tarina Juanista
Pojasta jota kukaan ei rakastanut
Joka kasvoi kaduilla
Etsien rakkautta auringon alla
Äitinsä hylkäsi hänet
Isänsä kohteli kaltoin
Kotinsa oli kadunkulma
Sänkynsä pahvinpala ystävänsä Jumala
Juan pyysi rakkautta
Mutta maailma kieltäytyi antamasta sitä
Juan pyysi kunniaa
Mutta maailma antoi hänelle kunniattomuutta
Juan pyysi anteeksiantoa
Mutta maailma satutti häntä
Juan pyysi ja pyysi
Mutta maailma ei koskaan kuullut häntä
Hän halusi vain leikkiä
Hän halusi vain unelmoida
Hän halusi vain rakastaa
Mutta maailma unohti hänet
Hän halusi vain lentää
Hän halusi vain laulaa
Hän halusi vain rakastaa
Niin lujaa häneen sattui
Että eräänä päivänä kipu vei hänet mukanaan
Niin lujaa häneen sattui
Että hänen sydämensä pysähtyi
Niin paljon häntä kauhistutti
Että hän itki yhden kokonaisen päivän
Niin paljon häntä kauhistutti
Että eräänä päivänä hänen valonsa sammui
Hän halusi vain leikkiä
Hän halusi vain unelmoida
Hän halusi vain rakastaa
Hän halusi vain lentää
Hän halusi vain laulaa
Hän halusi vain rakastaa
Mutta maailma unohti hänet- kristall
kiitos tuosta suomennoksesta! itekin oon yrittäny suomentaa, mut en noin hyvin oo osannu.
niin, oon käsittäny että Juanesilla on ollu ihan onnellinen lapsuus, niin ajattelin että ei tuo ehkä voi hänestä itsestään kertoa.. (sen verran tuosta kappaleesta ymmärsin itekin)
mutta kiitti:)
ihanan kauniit sanat kyllä kappaleessa:) - Sopivasti puhuva
kristall kirjoitti:
kiitos tuosta suomennoksesta! itekin oon yrittäny suomentaa, mut en noin hyvin oo osannu.
niin, oon käsittäny että Juanesilla on ollu ihan onnellinen lapsuus, niin ajattelin että ei tuo ehkä voi hänestä itsestään kertoa.. (sen verran tuosta kappaleesta ymmärsin itekin)
mutta kiitti:)
ihanan kauniit sanat kyllä kappaleessa:)itkemättä! :( :(
Mun 2-vuotias tyttönikin sanoo joka kerta, kun laitan tän levyn: "Äiti ikkee?"
Parempi kuunnella ihan yksikseen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768