Aerobiccaamassa 2

Obsel

Kuljin kaupungilla tihkusateessa.
Tunsin, kun niskaani pitkin valui kaksi sadepisaraa aiheuttaen koko vartalooni kylmänväreitä.
Astuin stokkan eteen, olimme sopineet näkevämme Millan kanssa siellä.
En kerennyt kunnolla edes pysähtyä, kun kuulin takaatani tutun, mutta tällä kertaa hieman ujomman äänen.
"Moi, onneks säkin tulit jo aikasemmin, ei olis ollu kauhean kiva odottaa täällä sateessa kauhean kauaa.." Milla naurahti.
Katsoin Millaa. Hänellä oli päällään ruskea takki, joka korosti ihanasti hänen ruskeita silmiään.
"Joo, täällä onkin vähän kylmä.." totesin.
"Lähdetäänkö mun luokse heti? Täällä muutenkin sen verran kurja ilma.." Milla kysyi.
Minun ei tarvinnut sanoa vastausta, ennenkuin olimme jo liikkeellä kohti Millan asuntoa.

Milla asui melko lähellä keskustaa, yksiössä.
"Tää mun kämppä ei oo mitenkään erikoinen, ei mulla kauheesti varaa mitään luxus-kämppää maksaa." Milla selitti.
"Juu, ei mitään. Ihan mukavalta tää näyttää" sanoin Millalle.
"Hei, voisitko sä katsoa, että millon mulla on seuraava aerobic-tunti?" Kysyi Milla.
Yllätyin kysymyksestä hieman. Kuitenkin menin koneelle, joka oli jo valmiiksi auki ja oikealla nettisivulla.
Löysin Millan aikataulun.
"Sulla on seuraava tunti lauantaina, kymmeneltä" huusin Millalle.
Ennenkuin kuulin vastauksen, tunsin kuinka Millan kädet kietoutuivat minuun takaapäin.
Tunsin lämpimän suudelman kaulallani. Kylmänväreet kulkivat kehollani, taas.
Tunsin, kun Millan kädet liikkuivat vatsallani, pyörivin liikkein. Aloin hieman kiihottua.
Milla nosti minut seisomaan. Olin edelleenkin selkä Millaan päin.
Seuraavaksi Milla nosti paitani pois, jäljelle jäi rintsikat ja toppi. Milla liikutteli sormiaan vatsallani ja reisilläni siveltimen vedon tavoin. Vatsassani lenteli perhosia.
"Mennään sängylle?" kysyi Milla hieman vaativalla äänellä. Ennenkuin kerkesin sanoa mitään, olin jo sängyllä.

Makasin sängyllä selälläni, Milla vieressäni.
"Oo vaan ja rentoudu..." sanoi Milla.
Milla tuli puolittain päälleni ja veti toppini pois. Jäljelle jäi rintaliivit.
Hän suuteli mahaa ja napaa. Samalla hän hyväili käsillään reisiäni. Olin todella kiihottunut, mutten kuitenkaan samalla halunnut pilata tätä ihanaa, hellää hetkeä.
Milla hivuttautui ylemmäksi ja suuteli minua monta kertaa suulle. Vastasin suudelmaan. Tuntui kuin leijuisin ilmassa. Kiedoin jalkani Millan ympärille ja samalla vetäisin hänen toppinsa pois. Millalla oli punaiset rintaliivit. Rinnat olivat painuneet omiani vasten, ja pullottivat ihanasti, kiinteästi. En malttanut mieltäni, vaan otin Millan rintaliivitkin pois.
Milla vuorostaan nousi pois päältäni ja meni makaamaan vierelleni.
Nousin Millan päälle ja aloin hyväillä hänen rintojaan kielellä. Nuolin hänen nännejä, ja näykköisin hieman pienin aikavälein, mikä sai Millan erittäin kiihottuneeksi. Annoin hänelle aina välillä suudelman suulle.

Vaikka en ole ollut ikinä ennen naisen kanssa, tunsin oloni kuitenkin osaavaksi ja varmaksi.
Etenin rinnoilta navalle ja nuolin navan ympärystä jatkaen koko ajan alemmaksi.
Nousin hetkeksi seisomaan, ottaakseni Millan farkut pois. Vedin nopeasti pois punaiset, rintaliiveihin sopivat stringitkin.
Millalla oli täysin ajeltu alapää. Katsoin sitä hetken, mikä sai Millan vieläkin kiihottuneemmaksi. Ennenkuin siirryin kokonaan alapäähän annoin Millalle vielä yhden suudelman suulle.
Milla huokui intohimoa. Siirryin takaisin alapäähän. Aluksi koskettelin klitorista pyörivin liikkein, mikä sai Millan inahtelemaan nautinnosta. Jatkoin hieman lujemmin ottein.
Levitin Millan haaroja nähdäkseni paremmin "mitä olin tekemässä". Jatkoin sormilla hyväilyä, samalla nuolin Millan vatsaa.
Siirryin nuolemaan Millan alapäätä. Nuolin hänen klitoristaan pitkin, harkituin vedoin. Vähän väliä tein lyhyempiä vetoja. Sivelin häntä samalla vatsasta ja rinnoista.

Olin siirtymässä takaisin sulle, kun Milla sanoi: "Jatka..". En viitsinyt kiusata häntä enempään, vaan työnsin hellästi, hieman varoen, ensin yhden ja sitten toisen sormen hänen sisäänsä.
Liikuttelin sormia edestakas, pienin pyörein vedoin Millan sisällä. Tunsin kun Milla supisteli sormieni ympärillä. Otin nopeasti sormet pois ja siirryin Millan suulle. Suutelimme kiihkeästi, kun samalla sormitin Millaa.
Itsekin olin todella kiimainen, ja nytkytin vartaloani Millan vartaloa vasten. Suutelin Millaa suulle, kun tunsin miten hänen vartalonsa vääntyi pienelle kaarelle, suudellen minua samalla kokoajan.
Oli niin ihanaa tuntea hänen kiihtymyksestä hikinen vartalonsa omani alla, kiihotuin jo siitä, että Milla on lähelläni.

Vaikka Milla oli saavuttanut orgasminsa, suutelimme vielä kiihkeästi.
Milla oli nousemassa päälleni ja ottamassa pikkareitani pois, mutta estin häntä.
"Sun ei tartte tehä mulle tänää enää mitään muuta, kun suudella. On jo niin ihanaa olla vaan sun vieressä, etten tartte enää tänään mitään muuta.." sanoin Millalle.
Milla suuteli minua sulle. "Haluutsä jäädä mun luokse yöks?" Milla kysyi.
"Miksei?" vastasin ja menin aivan lähelle Millan ihanaa vartaloa.
Vaikka kello ei ollut vielä paljoakaan, tunsin kuinka väsymys pakotti silmäni kiinni.
Ujutin käteni Millan vartalon ympärille ja aloimme nukkumaan toisissamme kiinni.
"Tänään oli kivaa" vinkkasi Milla.
"Niin on, toivottavasti tulee kivaa joskus muulloinkin?" kysyin Millalta varovasti ja nukahdin.

5

9315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Obsel

      Eli negatiivista/positiivista palautetta saa antaa.
      Tää tarina jatkoa mun ensimmäiselle tarinalle, eli vielä ihan amatööri näissä. :-D

      • tanga princess

        Jatka toki kirjoittamista ja anna oman persoonallisen tyylisi nousta täyteen mittaansa. Satsaa fiilistelyyn ja hitaaseen tunnelmointiin, sillä mielestäni liian usein näissä teksteissä hypätään yksityiskohtaiseen seksikuvailuun. Enemmän vihjailevaa ja johdattelevaa eroottisuutta, kiitos :) (Oli hyvä, että actionia tuli vasta toisessa osassa)


      • Kiihottunut mies

        Kuten nimimerkistänikin huomasit, myös meitä miehiä kiinnostaa lukea juuri kirjoittamasi kaltaisia tarinoita. Se oli niin todentuntuinen, että lieneekö tapahtunut oikeastikin? =) Ainakin itse osasin helposti kuvitella mielessäni ko. tapahtumat, mitä ei toki aina tapahdu näitä palstoja lukiessani. Toivottavsti jatkat kirjoittamista mahdollismman pian. Jos haluat, voit myös kertoa enemmän / laajemmin varsinaisesta seksistä; nuolemisesta ja ehkäpä jonkin "lelun" käytöstä. Sinulla on kykyjä!


    • mies, 46 v.

      juonelliseen adult-leffaan.suosittelen jatkamaan kirjottamista jos alku on jo näin hyvää.

    • Obsel

      Eli jonkinnäköistä jatkoa tarinalle siis vielä tulossa. Kiitos kommenteista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe