No niin . Nyt on vajaa parikuukautta mopoiltu, ja täytyy sanoa että, ihan kivaa on ollut ajella.
Nyt on periaatteessa varmistunut, että kyllä se mun juttu on.
Tuo mopoilu.
Vähän reilu kuusituhatta kilometriä on kertynyt mittariin elokuun alusta jolloin Suzukini ostin.
Liekkö tuo paljon vai vähän? Hmmm.
No, ainakin varmenpaa on on ajaminen nyt, kuin silloin alussa.
Mihinkään kokoontumis ajoihin en tälle kesää ehtinyt.
Pitää katsoa sitten ensi kesänä. Kun ei tuosta suomi24 kokoontumisestakaan sitten tullut mitään.
No niin vähän kyllä arvelinkin, siinä kun on sellainen homma, että sen pitäisi jonkun järjestää. Eikä niitä järjestäjiä aina tahdo olla, varsinkaan kun ei tiedä tuleeko itse asiassa kukaan paikalle, vaikka on tehnyt kovan työn asian eteen.
Talvi säilytyksestä olen vielä vähän ulkona, mutta eiköhän se siitä.
Niin, sen verran harrastan pyörää talvella, että maalaan sen uuteen kuosiin. Vähän liguid silveriä ja mustaa, sinisellä helmiäisellä jatkettuna, niin eikö siitä jotain synny ensi kesäksi.
Tämmöisä ajatuksia tänään.
Tuota. Hmmm. 2
5
680
Vastaukset
- No name
Ensimmäiseen kokoontumisajoosi voit valmistautua talven aikana kiskomalla viinaa kaksin käsin.
Talvipuhteina voit myös neloa housuihisi konttausvahvikkeet polviin.
No joo. Älkää ottako ihan vakavasti tätä.- nameless, kin
Autoilijat harrastaakin tota samaa ympäri vuoden. Monet eivät pidä edes ajamisessa taukoa sen ottamisen välillä.
- itom
Minähän sitä ehdotin ja asiaa yritin polkaista käyntiin, mutta täytyy suoraan sanoa että usko loppui koko ideaan kun seurasin vähän pidempään näitä keskusteluja... arvailkaa syytä vain.
Tavallaan jäi juttu kyllä vähän kaivelemaan, kun fiksuja motoristeja olisi ihan kiva nähdäkin.
Ehkä ensi keväänä/kesänä sitten?- ensi keväänä
tosiaan sopia jonkun paikan. Vaikka huoltoasema joka on kyllin julkisella paikalla. Ei sitä tarvi kelleen mitään sanoa kunhan ilmestyy paikalle niin onhan sitä sitten kiva arvuutella kukin mielessään, että kukahan se toikin nyt sitten on :-)) Voipi lopuksi alkaa varsinainen riemuremakka kun väkeä tarpeeksi ilmestyy. Salasana voisi olla vaikka: prätkähiiren koulutustilaisuus.
- Bal Sami
ensikesänä hyvissä ajoin. Palan halusta nähdä Turo ja Prätkis keskustelemassa sivistyneesti moottoripyöräilystä. Kahvikuppi kädessä ja pikkusormi nätisti pystyssä, vai oliskohan keskisormi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804