Palstat järjestykseen

Mitähän tässä nyt tekisi jotta saisi jotain järjestystä palstoille? Eilen tuli palstoille yli 7000 viestiä, mutta se toivottavasti oli vain väliaikainen piikki... Suuri osa noista viesteistä kun oli samoja tai lähes samoja avauksia ja turhaa floodausta. Ei myöskään ole tarkoitus että vieläkin puhutaan 24/7 palstalla torstain tapahtumista. Osaltaan myös suomi24 toimitus on ollut syyllistymässä palstojen sekoittamiseen kun on laittanut uutisensa tälle palstalle; Eli sekin olisi kuulunut yleiset palstalle.

Palstajako on ollut aivan turha jos ei saada hommaa toimimaan. Pitäisikö tässä vaan koittaa jotenkin radikaalimmin alkaa poistelemaan viestejä? Turhauttaa...

22

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Diktaattorin

      elkeet kehiin!

    • kun...

      jutut alkaa löytämään oikeat paikkansa...mutta voithan sinä siirtää joitakin hyviä aloituksia sinne minne ne kuuluukiin...ehkä se siitä sitten lähtee lutviutumaan! Itse ainakin olen aivan vahingossakin laittanut viestiä välillä tännä ja sit kun olen jo kirjottanut hokannut että väärälle palstalle tuli laitettua epähuomiossa...tämä on uus juttu ja vatii totuttelua itse kultakin!!

      • ratkaisun

        Niskalaukaus turhien alotusten tekijöille ja floodaajille.


    • vika

      Niinkuan kuin otsikko ei nouse ylös kun siihen kommentoi niin tää on tämmöinen. Turha alkaa väkivalloin laittaa järjestystä.

    • ne täällä

      omia tuntojaan pistää tulemaan..oikeinko vai sitten väärin????????????

    • norelec

      vinkki: poista surutta 9 viestiä kymmenestä, ne kaikki kuitenkin toistavat yhtä ja samaa. Näin ehtii lukemaan saapuvat viestit, kommentoimaankin. Ei menis läpijuoksuks:)

      • Jotkut ovat ihmeen paljon itseensä kun HÄNEN viestinsä poistetaan ja siitä nousee sitten aivan kauhea haloo ja palsta alkaa vastaavasti täyttymään poistojen ihmetyksillä ja niiden ihmetysten poistojen ihmetyksillä. Esimerkkinä nyt vaikka yksi joka vieläkin valittaa siitä että viime vuonna poistin hänen yhden viestin hätäisesti!


      • samalla linjalla
        Cesar kirjoitti:

        Jotkut ovat ihmeen paljon itseensä kun HÄNEN viestinsä poistetaan ja siitä nousee sitten aivan kauhea haloo ja palsta alkaa vastaavasti täyttymään poistojen ihmetyksillä ja niiden ihmetysten poistojen ihmetyksillä. Esimerkkinä nyt vaikka yksi joka vieläkin valittaa siitä että viime vuonna poistin hänen yhden viestin hätäisesti!

        rohkeutta cesar. Joillakin kun ei ole elämää, niin välillä pitää taistella omasta asemastaan. Loppupeleissä silti aina ruikuttajat kyllästyvät ja siirtyvät toisaalle floodaamaan.

        Pidä vain tiukka linja! Sitä kannatan.


      • Puhut varmaankin
        Cesar kirjoitti:

        Jotkut ovat ihmeen paljon itseensä kun HÄNEN viestinsä poistetaan ja siitä nousee sitten aivan kauhea haloo ja palsta alkaa vastaavasti täyttymään poistojen ihmetyksillä ja niiden ihmetysten poistojen ihmetyksillä. Esimerkkinä nyt vaikka yksi joka vieläkin valittaa siitä että viime vuonna poistin hänen yhden viestin hätäisesti!

        minusta...
        Niitä viestejä ei kannattaisi niin hätäisesti poistella...
        Toki ymmärrän kaikki asiattomuudet ja räikeät haukkumiset...


      • norelec
        Cesar kirjoitti:

        Jotkut ovat ihmeen paljon itseensä kun HÄNEN viestinsä poistetaan ja siitä nousee sitten aivan kauhea haloo ja palsta alkaa vastaavasti täyttymään poistojen ihmetyksillä ja niiden ihmetysten poistojen ihmetyksillä. Esimerkkinä nyt vaikka yksi joka vieläkin valittaa siitä että viime vuonna poistin hänen yhden viestin hätäisesti!

        näinhän se menee. Kaikkia ei kuitenkaan voi miellyttää:o
        Loppupeleis täs ei oo mitään päätä eikä häntää, kyse on kuitenkin keskustelupalstasta. Ei täällä mitään keskustella - hävyttömiä kommentteja viestit täynnä! Pakkohan se karsinta jostain on aloittaa...


    • Mr.pervo

      Ota tiukka linja vaan. Deletenäppäin viuhumaan. Tämä palsta on ollut jo hullujenhuone Mikan poistosta lähtien, kuten ennen poistoa ennustin.

    • Ellen

      Jokaiseen aloitukseen aina 200 viestiä täyteen,
      ennenkuin seuraavan saa aloittaa... =/

    • BB-75

      Mielestäni palsta on muuttunut käyttökelvottomaksi floodauksen takia. Raakaa poistoa vain, että jotain kuria saadaan. Kyllä ne kohta oppii.

      Ehdottaisin kahta selkeää sääntöä:

      1. Otsikossa on oltava selkeä kuvaus siitä, mitä aihe käsittelee. Esim: "Miksi Jennin ja Sorellan kemiat ei toimi?". Ei siis "mitä mieltä" tai "sorella!!!".

      2. Samalla sivulla ei saa olla avausta samasta aiheesta (helppo ylläpidon/sheriffin katsoa, jos noudatetaan sääntöä 1).

      24/7 - Asukkaat - Yleistä jakoa voisi kunnioittaa niin, että sinänsä hyvä mutta väärällä palstalla oleva avaus siirretään, ei tuhota.

      • Ylläpito valvoo kaikkia palstoja ja piipahtelee täällä kun sattuu ehtimään.. Minä olen kun ehdin.. Muina aikoina sitten homma repeää helposti ja se tuntuu epäreilulta ja tempovalta linjalta kun joskus saa (pystyy) laittamaan vapaasti viestejä ja joskus sitten viesti poistuukin heti.


    • asiallisten...

      viestejen annetaan olla tai siirretään oikealle palstalle sen sijaan että poistellaan mitä sattuu...

    • luonne

      niin pysyisi hollilla, ja tietäisi että keneltä tulee turhia aloituksia, joita ei tarvi lukea ja keneltä hyviä.

      • ehdottomasti juu.. tuota peräänkuulutin jo ennen koko kauden alkamista mutta harva on uskaltanut noin avoimesti itseään laittaa peliin.. Onhan se kauheata kirjoitella anonyymillä nickillä?

        Rekatulla nimimerkillä kirjoittava on tietysti vähän herkempi maali kaikenlaisille törkyviesteille kuten olen minä ainakin ollut huomaavinani esim kaki-tuulettimen tapauksessa.


    • tarkoitus

      että saa kirjoittaa mitä on havainnut talossa tapahtuvan, ja kertoa mietteistä mitä ne herättää.. Jos voisit ihan selkeesti kertoo mitä tälle palstalle toivot.

    • RebelNerd-83

      No tuota.. poista surutta asukkaita dissaavat viestit.

      Saisivat nämä asukkaisiin liittyvät haukkuma-vittuilu-dissaus-viestien kirjoittelijat miettiä vähän mitä tänne kirjoittavat. Henkilöihin kohdistuva kunnianloukkaus on vakava asia, ja tuomittava teko. Olen puhunut, ugh!

    • työ kuin työ

      pidä hoitaa jos sen on ottanut,niin ainakin normaali ihmisillä menee.ei pidä ottaa semmosta hommaa johon ei kykene =))

    • Anonyymi

      Mitä tekisitte jos oot tyttö ja oisit poika?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe