Mikä on tallinnan paras tankobaari ja miksi ?
Jos et tiedä mikä tankobaari on, niin älä vaivaa asialla itseäsi
Tankobaari
7
1068
Vastaukset
- Vanalinn
Tankoja joka lähtöön!
- kokemusta
Sossis klubi lähellä linkkariasemaa,sikupilli prismaa vastapäätä
- rahantuhlauspaikat
kokemusta kirjoitti:
Sossis klubi lähellä linkkariasemaa,sikupilli prismaa vastapäätä
http://ajaviide.delfi.ee/places/meelelahutus/ooklubid/?path=p-27&placeCategoryID=27
Lisätiedot klikkaamalla nimeä.
- It takes two to tango
Tarkoitatko tango baaria ?
- palkittu.mesta
X Club Tallinn on saanut useita viihteen palkintoja.
- juoppo-mummi
Kesk turg on hyvä paikka. Sieltä saa piiruskoita. Älä sinäkään vaivaa meitä kunniallisia ja nuhteettomia kansalaisia.
- TerhiNaattori
Näyttää siltä että tankobaarien aika on ohitse tallinnassa, joskus milleniumin tieneissä yöelämässä pyöri ulkomaisia sijoittajia ruotsista, amerikasta ja venäjältä, he toivat viron pääkaupungin yöelämään todellista rahaa. Nyt kituutellaan erityisesti vanhassakaupungissa, mutta on kyllä huomattu palvelun huomattava parantuminen asiakaskadon myötä!
Ööklubit ovat kutistuneet amigoon, sossiin ja hollywoodiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2123916Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii632485Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3922326- 472243
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561257
- 721186
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136