Kämppäkaveria

Lontooseen

Elikkä, olen lähdössä vuoden 2007 kesällä, elo tai syyskuussa lontooseen etsimään töitä.
Kämppis haussa, eli joku kenen kanssa lähtä.
asuminen siellä ei ole mitään maailman halvinta siis. :)
Joku kiinnostunut, yhteyden ottoja.
Olen 19vuotias.. ensi kesänä 20v. nainen.

3

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapaana..

      Moi!
      Meillä olisi luultavasti huone vapautumassa ensi keväänä/kesällä kun kämppikseni valmistuu ja muuttaa pois. Tarkkaa ajankohtaa en vielä tiedä. Huone sijaitsee Borough'ssa, lähellä London Bridgeä ja hyvien kulkuyhteyksien päässä aika lailla kaikkialta:) Vuokra £260/kk(n.390e), sis. vesi ja kaasu, ja internet-yhteys jos sinulla on oma kone. Takuu yhden kuun vuokra. Ainoa ongelma on että muut olemme opiskelijoita joten emme maksa council taxia, joten ei-opiskelijan takia joutuisimme sitä alkaa maksamaan... No, siitä voidaan jutella.
      Huone on suht. tilava, kämppiksinä minä(22v. opiskelija nainen), etelä-afrikkalainen ja slovakialainen mies... Mukavaa porukkaa kaikki:)

      Tämä nyt on vähän ajoissa, joten en nyt tarkempaa voi vielä luvata kun tiedän vasta että kämppikseni on täältä kesällä muuttamassa, mutta jos kiinnostaa niin anna vaikka mailisi, niin postittelen vaikka vähän lähempänä.

      • lontooseen 2007

        Kiitos viestistäsi :)
        kiinnostuin! laitatko vaikka meiliä
        mulle [email protected]
        ja sitten kun tiedät paremmin vapautuuko jne:)
        ja muuta tietoa:)


    • Tyttönen lähdössä..

      Olen itse myös lähdössä parin kolmen kuukauden päästä Lontooseen töihin. Etsiskelen jo nyt kämppää/kämppäkaveria ja mietin pitäisikö lähteä jonkun järjestön kautta. Ainut huono puoli on, että ne maksavat todella paljon, mutta työpaikka on taattu..Oletko jo löytänyt kämpän itsellesi? Ja koska tarkalleen olet lähdössä? Mitä töitä ajattelit etsiä? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe