onko puhallin jäähtetyt koneet parempii lähtee käyntii yli 25 asteem pakkasella? kuin neste koneet?
miten on?
6
352
Vastaukset
- ...
en tiiä kyllä vastausta mut kaverin kanssa ajeltiin viime talvella ilmajäähdytteisellä kevarilla ja sisään ajoa oli vielä jäljellä niin koko ajan joutui sammuttamaan kun kuumeni...sitten yks toinen kaveri sano et sillä on vesijäähdytteinen moottori ja oli sisään ajoa eikä tarvinnu sammutella koska kuumeni...
Sillä ei ole mitään merkitystä käyntiinlähdön kannalta,miten jäähdytys on toteutettu.
- tota...
neste jäähdytys on paljon parempi.
- ...joo
Voi se parempi olla, mutta pakkasella käynnistymiseen ei sillä ole mitään vaikutusta.
- Morpa
Nestejäähdytys on moponkaltaisessa laitteessa melko turha! Paljon enemmän vaan hajoavia osia ja saattaahan se pakkasella haljetakin jollei ole muistanu pitää huolta pakkasnesteistä. Mites saako nestejäähdytettyä viritettyä mopoa keittämään kun sen kans vaikka rälläilee jossain montulla?
- -Timo-
Morpa kirjoitti:
Nestejäähdytys on moponkaltaisessa laitteessa melko turha! Paljon enemmän vaan hajoavia osia ja saattaahan se pakkasella haljetakin jollei ole muistanu pitää huolta pakkasnesteistä. Mites saako nestejäähdytettyä viritettyä mopoa keittämään kun sen kans vaikka rälläilee jossain montulla?
no siis miettikää nyt eihän jäähdytys voi vaikuttaa käynnistykseen kun on periatteessa kokonaa erillinen elin , ja kyllä sen saa keittämään aika helpolla jos ei liiku vaan esim sutii silloin ilmavirta ei ole jäädyttämässä nestettä joka menee syylärin läpi ja sitten vielä ei ne nyt varmaan mihinkään hajoo ja kuka saatana juoppo ei muistais laittaaa pakaas nestettä joukkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568