Päästöt Ka:ssa

heikkatukka

Menossa katsastukseen , mutta korjaajani mukaan päästöt on liian suuret..
Korjaaja ehdotti tulppien vaihdon, 2) labda -anturin vaihdon 3) katalysaattorin..

Onko näin, vai mitenkä kannattais toimia?
Ja mikä näistä nyt tehoo parhaiten, vai kaikkiko taas vaihtoon?????

-naisautoilija
Ps. mistä noita varaosia kantsis kattoa, netistä?
Hänen kauttaa olen saanut maksaa jo aika kalliita osia, ottaa varmaan merkkiliikkeistä????

5

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmdm

Tosi ärsyttävää kun vastaus on tommonen. Vaihdetaan kallis osa ja katotaan auttoko, sekö se nyt sitten on oikea tapa? Sano sille korjaajalle, että jos se vaihtaa jotakin ja se ei auta niin saa vaihtaa vanhan takaisin, eiköhän ala miettimään mikä on ongelma.

Tulpat ehkä kannattaa vaihtaa joka tapauksessa, tuo anturihan se varmaan on viallinen, sekin on helppo mitata, jos sieltä korjaamosta joku vaan on yhtään asiaan perehtynyt.

• Poikamiestytsky-68

vastauksestasi!!
        Joo, tässä pikkuhiljaa ostelen osia..ja vaihdatan ne tulpat...

Jarrusatulaa se hio pariin otteeseen...josta maksoin= ei auttanut.
        Ja lopuksi se piti uusia kokonaan, mut teetin sit sen jo tutulla , et pääsin vähän huokeammalla.
        Eli aina saa turhasta maksaa...ja se ei vielä välttämättä auta.
        Halvemmaks tulis kun suoraan vaihtas eikä mitään "jippoja " kokeilis:)

T. nainen joka kohta opiskelee autonasentajaksi:))

Kiva kun kerroit et lambdan?? vai mikä ...se oli voi mittuuttaa...enneko vaihtaa uusiks. ko? kö?

Kiits!!

-mietaas

• Matikainen65

Voisi auttaa kun tietäisi päästöistä hieman lisää, mikä on koholla ja joutokäynti vai korotetulla kierrosluvulla. Muutama muuttuja kuitenkin, joista lähdetään liikkeelle...

• Ka kuski

Sen päästötodistuksen saa korjaamolta eli sitä ei erikseen tarvitse katsastuksessa mittauttaa/maksaa. Kyllä ammattitaitoinen asentaja tietää yleensä missä vika, sen verran simppeli auto. Itse huollatan aina merkkikorjaamolla sen vuoksi että se on halvempaa! ja tuntevat kyseisen automallin eli ei tule turhaa säheltämistä. (pienemmät Ford pajat yleensä halvempia). Ne tulpat vaihdetaan huoltoohjelmanmukaisesti 45tkm välein mutta ei ne maksa kun 4,50 eur kpl merkkihuollossakin.

• Ka kuski

Niitä osia voi katsoa motonetistä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      215
      1429
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1077
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1046
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      900
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      838
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe