Big Brother soittaa kohta ääninäytteen. Tämän jälkeen jokaisessa huoneessa, jossa on asukkaita, täytyy viheltää tai hyreillä kyseistä sävelmää jatkuvasti tauotta. Tätä täytyy tehdä tunnin ajan.
Tämän jälkeen seuraavan kahden tunnin aikana kukaan ei saa hyräillä kyseistä melodiaa. Muuten tehtävä epäonnistuu.
Vihellystehtävä
26
2657
Vastaukset
- 24/7
Smurffit tunnaria hyräilevät.
- että Sari tunaroi
tämän tehtävän! Toivottavasti en ole oikeassa sillä haluaisin todellakin nähdä illalla karaoke-bileet!
- siellä on
menossa, tämä eka osa on helpompi toinen osa jo vaikeampi :)
- BBFaniHKI
Big Brotherin soittama ääninäyte oli Smurffi-piirrettyjen tunnarista. Ja tätä täytyy nyt sitten seuraava tunti vihellellä ja hyräillä. Kaikkien ei ole pakko koko ajan tätä tehdä, kunhan huolehtivat siitä että jos menee esim. vessaan, hyräilee/viheltää tätä melodiaa.
- tää tehtävä!!!!
Hyvä BB! =D Palkintona karaokevehkeet Handen synttärijuhliin! Toi loppuosuus tehtävästä on TODELLA paha!
- 24/7-katsoja
Tuon porukan (paitsi Kaarlon) on tosi vaikea olla lauleskelematta.
Muut lauleskelevat yleensäkin iloisina.
Sorellalla on tapa ruveta lauleskelemaan itsekseen, kun on hermostunut tai murheellinen. Hän on moneen kertaan aloittanut hiljaisen laulamisen, kun hänelle on puhuttu ja keskustelu on mennyt aiheisiin, jotka eivät miellytä Sorellaa. Hän sulkee hiljaisella laulelullaan muut ulkopuolelleen.
- BBFaniHKI
Toi smurffien melodia jonka Big Brother soitti, on kaksi säettä joista ensimmäinen päättyy D:hen (C-duurissa) ja toinen C:hen eli perussäveleen.
Nyt ne hoilaa ja viheltää vain tuota ensimmäistä säettä. Eli tämähän menee heti alussa ihan pieleen!! :D- se tulkitaan
ja kamalan raskasta on lallatella eikös hyräilykin ollut sallittua, olis paljon helpompaa.
- että onko noi
oikeesti noin tyhmiä ettei edes smurffi biisiä osata vetää oikein??
Siis oikeesti.. Tätä katsojien nyt pitää tunti kuunnella .. aaargh
- ääniä :)
täytyy tunninpäästä säätää taas :)
- tätikatsoja
Kultaako aika muistot vai oliko viime vuonna ihan oikeasti hauskempia ja mielenkiintoisempia (ja ennen kaikkea katsojaystävällisempiä) tehtäviä?
- BBFaniHKI
ääniä :) kirjoitti:
täytyy tunninpäästä säätää taas :)
Itse kun satun harrastamaan musiikkia niin jotenkin unohtaa, että ei kaikki ehkä osaa pysyä melodiassa ja rytmissä. Mutta kyllä toi smurffimelodia pitäis olla kaikille tuttu!! Argh!
- aikuinen nainen mä oon
tätikatsoja kirjoitti:
Kultaako aika muistot vai oliko viime vuonna ihan oikeasti hauskempia ja mielenkiintoisempia (ja ennen kaikkea katsojaystävällisempiä) tehtäviä?
siinä sentäs oli jotain :D
- BBFaniHKI
Jännä, miten toi biisi muuttui noiden käsittelyssä kymmenessä minuutissa!! :)
Ensinnäkin rytmi on nyt väärä säkeen lopussa. Ja toi melodia on nyt tosi kaukana siitä alkuperäisestä!
Nimimerkki "tarkkakorvainen ihminen" :)- kaikilla ei ole
nuottikorvaa niin se on ymmärrettävää ja ne joilla on menee taatusti sekaisin tuossa kuorossa :)
Hitto ja tuo sävel tietenkin jää soimaan minun päähäni koko päiväksi :/ - !!!!!!
Älä jaksa niuhoo pikkuseikoista. Kaikilla sävelkorva muutenkin erilainen ja kuulee sävelet erilailla. Pyysikö BB rytmin kohdilleen??? Mielestäni ei. Pyysikö BB soinnulleen kappaleen oikeaksi jokaisella??? Mielestäni ei.
- alkaa soida
!!!!!! kirjoitti:
Älä jaksa niuhoo pikkuseikoista. Kaikilla sävelkorva muutenkin erilainen ja kuulee sävelet erilailla. Pyysikö BB rytmin kohdilleen??? Mielestäni ei. Pyysikö BB soinnulleen kappaleen oikeaksi jokaisella??? Mielestäni ei.
aika lailla jo...:/ Kamut ihmettelee illalla et mikä smurffifani musta on tullut.. =D Onnistuukohan se kahden tunnin osio, mitä veikkaatte?? On kyllä tosi paha, veikkaan et voi epäonnistua!
- epäonnistuu koska
alkaa soida kirjoitti:
aika lailla jo...:/ Kamut ihmettelee illalla et mikä smurffifani musta on tullut.. =D Onnistuukohan se kahden tunnin osio, mitä veikkaatte?? On kyllä tosi paha, veikkaan et voi epäonnistua!
ei saa hyräillä mitään ja olettekos huomanneet että tuolla eräs hyräilee jatkuvasti, juu niin Sorella!!
- on ihan karsee
epäonnistuu koska kirjoitti:
ei saa hyräillä mitään ja olettekos huomanneet että tuolla eräs hyräilee jatkuvasti, juu niin Sorella!!
lauluääni, ihan sama mitä lallattaa.. hirveän kuuloista!! Toivottavasti ei jää yksin ääneen kun kuulostaa ihan muulta kuin smurffit!!!
- muuten
on ihan karsee kirjoitti:
lauluääni, ihan sama mitä lallattaa.. hirveän kuuloista!! Toivottavasti ei jää yksin ääneen kun kuulostaa ihan muulta kuin smurffit!!!
kuulostaa ihan kamalalta toi kaarlon versio.
- menee jo
ärsytyksen puolelle.
- BBFaniHKI
Tämä on Big Brother: Tunti on täynnä!
- vaikeampi osuus
BBFaniHKI kirjoitti:
Tämä on Big Brother: Tunti on täynnä!
tuossa voi kuka tahansa kämmätä, se on niin luontevaa yleensäkkin alkaa hyräilemään jotain tehdessään.
- BBFaniHKI
Mira ehdotti että jokainen hokee seuraavat kaksi tuntia "hölöhölöhölö pölöpölöpölö" niin ei ainakaan tule laulettua mitään. Jenni taas sanoi että kenenkään ei kannata tiskata tai alkaa siivota, koska silloin helposti alkaa hyräillä melodioita.
- alkaa laulamaan
missä on mun harjani, Sorellakin huomas ja nauroivat yhdessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273