Kamppula hyvä paikka !

Nimimerkki erkki

Ettei ihan väheksyttäväksi jää, niin sanonpa että hyvä täällä asua on. Ei tarvitse pitemmälle lähtee, kun kaikki palvelut lähellä. Vihreetä on kaikkialla täällä, jos joku ei ymmärtänyt, niin tarkoitin kasveja. Kulkuyhteydetkin toimii hyvin, jos aikoo vaikka bussilla hesaan.

Se joka ongelmia hakee, niin varmasti löytää, minä itse elän tasapainosta elämää ja en hae minkäänlaisia ongelmia.

Ennustankin, että pessimistinen tarttuu uhallakin tähän aiheeseen, kohta näette. :D

35

4882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kamppulalainen.

Juuri näin on asia,asuin 30:tä vuotta kamppulassa eikä koskaan ollut ongelmia ja totta erittäin hyvät ulkoilualueet ym.palvelut lähellä.
      Pitää vain omata positiivinen asenne kaikkeen,niin kyllä sitä pärjäää missä tahansa.

• kamppulan kannattaja!!

Mä en ole ikinä törmännyt kamppulassa mihinkään ihmeelliseen. Samanlaisia ne ihmiset täällä ovat kuin missä tahansa muualla.
      Olen asunut täällä nyt reilu 2 vuotta,ja olen todella tyytyväinen tilanteeseeni. Kauppaankin voi lähteä,kun asuu ihan vieressä. Sohvalta voi vääntäytyä ylös ja lähteä vaikka kirjastoon,jos ei ole muuta tekemistä.
      Mulla ei sytytä,että minkä takia jotkut ahdasmieliset aina jaksaa valittaa.
      Ehkä toisilla on asiat niin helevetin hyvin,että voi haukkumalla haukkua muita.
      Olen itse todella onnellinen että olen hengissä,enkä jaksa ruveta mistään mitättömän pienistä asioista riitelemään tai aukomaan päätäni,kun siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä.

Ketjun aloittajalle sellaisia terveisiä,että kerrankin joku kirjoittaa asiaa! ;)

• åpoiuytrewq

tarkoitit?
      Hamppuako?
      Nuo kasvithan juuri ovat osa kamppulan ongelmaa.

• Nimimerkki Erkki

Jeee !!! Mä tiesin, että se koira älähtää johon kalippa kolahtaa, eli pessimistinen vastasi.
        Kiitos sulle, ettei mun ennustus mennyt ihan persiilleen.
        Ennustan vielä, että tulossa on lisää, tämä pessimistinen ihminen ei jätä tätä ketjua rauhaan. Katsotaanpa vaikka. :D

• Täällä,

Kasvaa hamppua,kerroppa minulekkin.Empä ole
        moista kasvia nähnyt.

• ;)))
        Täällä, kirjoitti:

Kasvaa hamppua,kerroppa minulekkin.Empä ole
        moista kasvia nähnyt.

minulekkin.Empä...
        Hih

• Kamppulalaiset
        Nimimerkki Erkki kirjoitti:

Jeee !!! Mä tiesin, että se koira älähtää johon kalippa kolahtaa, eli pessimistinen vastasi.
        Kiitos sulle, ettei mun ennustus mennyt ihan persiilleen.
        Ennustan vielä, että tulossa on lisää, tämä pessimistinen ihminen ei jätä tätä ketjua rauhaan. Katsotaanpa vaikka. :D

Käyppäs kysymässä sosiaalitoimesta minne päin kaupunkia maksetaaan eniten sosiaalikorvauksia, takaan että alkaa persettä kylmätä totuus....

• Nimimerkki Erkki
        Kamppulalaiset kirjoitti:

Käyppäs kysymässä sosiaalitoimesta minne päin kaupunkia maksetaaan eniten sosiaalikorvauksia, takaan että alkaa persettä kylmätä totuus....

Tämä on uskomatonta, mä osaan ennustaa. Sä pidät mun mielen virkeenä, kiitos siitä.

Kuules kakara, ei onnistu. Toivottavasti äitis oppii kasvattamaan sut kunnolliseksi, ennenkuin täytät 18v.

• mää vaan
        Kamppulalaiset kirjoitti:

Tollaisia tilastoja ei ole julkisessa tiedostoissa, keksitkö ihan ite vai ootko ihan salainen agentti ???? Voi hyväinen aikainen , pentu !!!

• hamppulaisilta
        ;))) kirjoitti:

minulekkin.Empä...
        Hih

voi vaatia kirjoitustaitoa, ne on eläneet koko ikänsä Kamppulassa ja siellä ei tarvitse osata lukea, eikä kirjoittaa.

• hamppulaisilta kirjoitti:

voi vaatia kirjoitustaitoa, ne on eläneet koko ikänsä Kamppulassa ja siellä ei tarvitse osata lukea, eikä kirjoittaa.

mut, oppivelvollisuus on kaikilla, oppimisvelvollisuutta ei kellään.
        Sulla on tainnut kaikki oppisjutut jäädä kesken...

• osakkeessa yli 10v

ja eniten vaikuttaa se millaista oman talon väki on.

Rauhallista on täälläpäin Gammelbackaa ollut, ostarin yläpuolella, suosittelen.

• pähkinänkuoressa:

Jos pärjäät alkoholiongelmaisten ja vähemmistön edustajien kanssa niin paikassa ei moittimista. Mutta täytyy tottua siihen että ulkoalueella ja ostarilla liikuttaessa törmäät spurguihun joka päivä.

Jouduin eilen asioimaan pakosta Kamppulan Valintatalossa ja kamppulalaisia oli tullut oikein joukolla "aamupalalle" ostarin edustalle örisemään ruskeat pullot kädessä. Elikkä D-luokan sossuporukkaa riittää vaikka muille jakaa..

• Nimimerkki Erkki

Itse en alkoholilla pelaa, otan hyvin harvoin sitä, en etes polta röökiä, kun haluan tuoksua raikkaalle enkä nikotiinille.
        Minä kun annan muiden olla rauhassa, niin he antavat minun olla rauhassa, en siis haen ongelmia kuten jotku pösilöt jotka kaivaa tikullakin kaikkea mahdollista.

• mikään pikkujuttu

Itse en alkoholilla pelaa, otan hyvin harvoin sitä, en etes polta röökiä, kun haluan tuoksua raikkaalle enkä nikotiinille.
        Minä kun annan muiden olla rauhassa, niin he antavat minun olla rauhassa, en siis haen ongelmia kuten jotku pösilöt jotka kaivaa tikullakin kaikkea mahdollista.

että lapset joutuu kulkemaan näitten spurgujen seassa ja ketselemaan örveltäviä ukkoja koko lapsuutensa.

• ent.kamp.
        mikään pikkujuttu kirjoitti:

että lapset joutuu kulkemaan näitten spurgujen seassa ja ketselemaan örveltäviä ukkoja koko lapsuutensa.

eipä ole pikkujuttu,joutuuhan lapset kulkemaan keskustassa ja kevarissa myös spurgujen keskellä miksei niistä täällä koskaan kirjoitella.kamppulasta kirjoittaminen on kateellisten panettelua

• Työläinen**
        ent.kamp. kirjoitti:

eipä ole pikkujuttu,joutuuhan lapset kulkemaan keskustassa ja kevarissa myös spurgujen keskellä miksei niistä täällä koskaan kirjoitella.kamppulasta kirjoittaminen on kateellisten panettelua

Aamusin kun joudun menemään torin vierestä, niin ennen klo 7 jo spurkut istumassa pysäkillä. Hyi helvetti minkä näköisiä ne on. Muut joutuvat seisomaan pysäkin ulkopuolella, kun eivät mahu saman katon alle spurkujen kanssa.

• Mulla hyvät lapset
        mikään pikkujuttu kirjoitti:

Voi voi, loppuuko jo jutut, kun pitää jo lapset sekoittaa....alentavaa :D

Kuules, ei ne lapsia mitenkään muuta tuo asia. Mun lapset ovat asuneet ainoastaan kamppulassa ja tytär muutti pois porvoosta, ne eivät ole mitenkään kärsineet täällä ollessa.
        Poikani ei ryyppää eikä polta tupakkaa, käyttää muotivaatteita, kaveroi ym. koskaan ei ole ollut krapulassa mun nähen.
        Tyttäreni otti ekat kännit muualla, kun täytti 18v. Nyt hän asuu avomiehensä kanssa kaukana porvoosta.
        Sehän riippuu tilanteesta, miten lapset reagoi, sitä paitsi ihan hyväkin on, että lapset näkevät myös spurguja, jotta osaavat pysyä kauempana, vaikka ne ei mitään tekiskää.
        Aika surkeelta kuulostaa kun muualla suomessa ala-asteelaiset hyppäävät vieraaseen kyytiin, kun eivät tiedä sellasesta mitään eivätkä osaa varoa.
        Kyllä se on niin, että nuo juopot ovat vielä pientä jos vertaa mitä muualla tapahtuu.

• ei kai

kukaan täyspäinen halua asua spurgujen seassa jos vähänkin on varaa mistä valita. Kyllähän sitä toimeen tulee vaikka paskat housussa, mutta eihän se kovin miellyttävää ole...

• Nimimerkki Erkki
        ei kai kirjoitti:

kukaan täyspäinen halua asua spurgujen seassa jos vähänkin on varaa mistä valita. Kyllähän sitä toimeen tulee vaikka paskat housussa, mutta eihän se kovin miellyttävää ole...

Kuule mä asun sellasella alueella missä on vaan rivareita ja mun naapureina on paljon lapsiperheitä, eikö sun kaaliis mee jo pikku hiljaa.
        Minä en rupea vaa'alla mittaamaan, nyt on hyvät oltavat ja tässä on ilo asua, kun pieniä taapertaa tossa ja huiskuttelee mulle tervehdyksiään. Tänne ei kantaudu mitään mitä tuolla ostarilla tai jossain sielläpäin tapahtuu. Vai yritätkö saada tietoja minusta? ;)

• Nyt.
        ei kai kirjoitti:

Ei täällä kamppulassa ole sen enenpää spurguja
        kuin muualakaan,kunhan puhutte vaan,että saatte
        jollainlailla pidettyä itseene muita parempana.
        samoja juttuja tapahtuu muualakin niistä vain
        vaikenette.Esim medihelin käynit täällä siitä
        moinen meteli ja keskustassa käynnistä ei mitään.
        tässäkin tämän huomaa hakemmalla haetaan jotain
        että saadaan morkata.

• mutta...
        Nyt. kirjoitti:

Ei täällä kamppulassa ole sen enenpää spurguja
        kuin muualakaan,kunhan puhutte vaan,että saatte
        jollainlailla pidettyä itseene muita parempana.
        samoja juttuja tapahtuu muualakin niistä vain
        vaikenette.Esim medihelin käynit täällä siitä
        moinen meteli ja keskustassa käynnistä ei mitään.
        tässäkin tämän huomaa hakemmalla haetaan jotain
        että saadaan morkata.

Siellä on ihan liikaa hirvikärpäsiä.

• .........
        Työläinen** kirjoitti:

Aamusin kun joudun menemään torin vierestä, niin ennen klo 7 jo spurkut istumassa pysäkillä. Hyi helvetti minkä näköisiä ne on. Muut joutuvat seisomaan pysäkin ulkopuolella, kun eivät mahu saman katon alle spurkujen kanssa.

Mutku ne on niin paljon parempia ihmisiä et ne ei voi olla spurgujen kanssa samassa "kopissa".

• ei tule vastaan mua
        mutta... kirjoitti:

Tiiätkö ihan oikeesti, mä olen monta kertaa yrittäny katsoo millanen hirvikärpänen on, mutta en löydä mistään. Olen myös googlella ettinyt, mutta ei se anna todellista kuvaa, jos se on kuvattu niin, että se on vaikka jonkun tason päällä. Ihan oikeesti minkä kokonen se on, olen nähnyt vain sellasii tosi tosi pikkasii joita näkee näin syksyllä.

• Hyvä.
        mutta... kirjoitti:

Että edes hirvikärpäsiä´.)))))))

• ..............
        ei tule vastaan mua kirjoitti:

Tiiätkö ihan oikeesti, mä olen monta kertaa yrittäny katsoo millanen hirvikärpänen on, mutta en löydä mistään. Olen myös googlella ettinyt, mutta ei se anna todellista kuvaa, jos se on kuvattu niin, että se on vaikka jonkun tason päällä. Ihan oikeesti minkä kokonen se on, olen nähnyt vain sellasii tosi tosi pikkasii joita näkee näin syksyllä.

Mulla on niitä ötököitä vilissy päässä joskus kersana,kun koikkelehdin tuolla sompparin metsissä. Se on pikkurillin pään kokosia kärpäsen näkösiä ötököitä,mutta ihan lituskoja,mustia,ällöttäviä olioita. Ne kun istahtaa sun olkapäälle,niin siivet tippuu niiltä,ja kun ne lähtee juoksemaan,niin kutittaa niin hemmetisti.
        Sain tapettua ne vaan sillä että mami onki niitä päänahasta ja minä nirhasin niitä sitten lattiaan jäätelöpuikolla.
        Polttamalla niitä saa myös tapettua,mutta älä tuikkaa päätäs tuleen...

• Minä taas.
        .............. kirjoitti:

Mulla on niitä ötököitä vilissy päässä joskus kersana,kun koikkelehdin tuolla sompparin metsissä. Se on pikkurillin pään kokosia kärpäsen näkösiä ötököitä,mutta ihan lituskoja,mustia,ällöttäviä olioita. Ne kun istahtaa sun olkapäälle,niin siivet tippuu niiltä,ja kun ne lähtee juoksemaan,niin kutittaa niin hemmetisti.
        Sain tapettua ne vaan sillä että mami onki niitä päänahasta ja minä nirhasin niitä sitten lattiaan jäätelöpuikolla.
        Polttamalla niitä saa myös tapettua,mutta älä tuikkaa päätäs tuleen...

En ole nähnyt, mutta kaippa joskus nään. Kamala, ihan puistattaa ja rupee kutittaan, kun ajatteleekin :D
        Kiva kuitenkin, että kerroit nyt ainakin jotain tiedän, kiitos!:)

Yritän olla varovainen, niin ja mullahan on tulityökortti :D...no tosi paikassa siitä ei ole hyötyä.

• mittään...
        Minä taas. kirjoitti:

En ole nähnyt, mutta kaippa joskus nään. Kamala, ihan puistattaa ja rupee kutittaan, kun ajatteleekin :D
        Kiva kuitenkin, että kerroit nyt ainakin jotain tiedän, kiitos!:)

Yritän olla varovainen, niin ja mullahan on tulityökortti :D...no tosi paikassa siitä ei ole hyötyä.

Oleppa hyvä vaan.
        Voin sen kertoa että harmittomia ovat ihmiselle...eivät siis rupea munimaan,niinkuin hirvien karvassa.
        Sillä tulityökortillahan sä sitten voit niitä liiskata....on siitäkin kortista hyötyä. :D

• Minä taas.
        mittään... kirjoitti:

Oleppa hyvä vaan.
        Voin sen kertoa että harmittomia ovat ihmiselle...eivät siis rupea munimaan,niinkuin hirvien karvassa.
        Sillä tulityökortillahan sä sitten voit niitä liiskata....on siitäkin kortista hyötyä. :D

No joo siihen se kortti on hyvä :D

• sitkeitä?
        Hyvä. kirjoitti:

Että edes hirvikärpäsiä´.)))))))

Kaveri väitti, että ovat niin sitkeitä, ettei niiltä meinaa saada henkeä lähtemään sitten millään.

• en minäkään olisi saman kat...
        ......... kirjoitti:

Mutku ne on niin paljon parempia ihmisiä et ne ei voi olla spurgujen kanssa samassa "kopissa".

Tottakai ne on paljon paljon parempia, niin olen minäkin. Kuka hölmö haluais samaan koppiin viinan hajuisitten viereen, en minä ainakaan, onneksi ei tarvitse.

• kaupungin juopot.

no mutta onneksi aamupalaa ei nautita keskustassa lainkaan. vaikkapa kun aamulla puiston läpi ajaa pyörällä niin näkee kun juopot alottelee aamuaan. toinen on myös tuo matkahuolto. ja siellä ollaan sitten kesät ja talvet.

• Nimimerkki Erkki

Minähän olin oikeessa mitä minä ennustin.:)))

Kiitos niille jotka teitte mun ennustamista oikein!

• Sulle.

Oli oiken kiva seurata tätä kuskustelua,tuli
        hyvin montaa muuta asiaa tässäkin esille,ja monen
        laisia mielipiteitä joten KIITOS.

• Nimimerkki Erkki
        Sulle. kirjoitti:

Oli oiken kiva seurata tätä kuskustelua,tuli
        hyvin montaa muuta asiaa tässäkin esille,ja monen
        laisia mielipiteitä joten KIITOS.

Oleppa hyvä vaan. Kaippa sä luit aiheen ja huomasit mitä kaikkea se saa aikaan. Minähän sanoin, että kohta saatte nähdä mitä tulee, eli varotin. :D

Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe