Mistä tällä palstalla saa keskustella?
Mistä palstalla saa keskustella?
11
592
Vastaukset
- .............
Big Brother 24/7 valvoo kilpailijoita ja kommentoi suoran lähetyksen ja koostelähetysten tapahtumia tuoreeltaan - ympäri vuorokauden.
- palstan kuvauksessa
Juuri tapahtuneista tapahtumista talossa eli vaatii sen 24/7. Illan telkku koosteiden sisällöstä iltaisin. Turha niihinkään enää palata 3 päivää näyttämisen jälkeen.
- missäperttuprkl
Täällä on tarkoitus laukoa niin paljon uusia avauksia kuin vaan ehtii. Sitten jos sattuu, että joku aihe herättää keskustelua, niin sitten laitat vaan uutta avausta niin paljon perään, että se häviää tonne jonnekin sivulle 27. Tällalailla se täällä menee. Olen oppinut sen jo. Kyllä sinäkin pian.
Treenausta vaan peliin!- sinulle.
näin juuri tämä palsta näyttää toimivan.
Terv. Ihmettelijä
- saavan...
keskustella ylipäänsä mistään...sen tulet varsinkin huomaamaan!
- mistä ei saa
keskustella:
- eilisistä asioista
- viikko vanhoista jutuista
- siitä kuka voittaa tai hävii
- kuka on paras kuka huonoin
ymmärräs nyt jo itekkin! - asioista.
Mitä perättömämpi, loukkaavampi ja herjaavampi viesti on, sen paremmin se päätyy tänne.
- tätikatsoja
Minusta olisi mielekästä, että tämän otsikon alla keskusteltaisiin vain reaaliaikaisista tapahtumista. Siihenhän viittää tuo 24/7. Eli ne, jotka katsovat ohjelmaa livena, tiedoittaisivat tapahtumista muille, jonka jälkeen ko. tapahtumasta voitaisiin keskustella yhdessä.
Vanhojen tapahtumien pähkäily sopisi mielestäni yleistä-otsikon alle. Asukkaiden kehut, moitteet, entiset tekemiset jne. omaan keskusteluunsa. - palstalle,
siellä voit keskustella kaikesta!!!!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001675&posting=22000000019671991#22000000019671991
Nyt laiton suosikkeihin kun tää pitää joka päivä kaivella uudestaan...- missäperttuprkl
Onko täysin mahdotonta saada viestit nousemaan ylös, kun niihin vastataan? Monta hyvää aloitusta hukkuu jonnekin sivulle 198, kun tänne syydetään 45 uutta aloitusta minuutissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340