palsta-airut Big_Brother.
Yritän aktiivisesti välttää sitä ettei palsta muuttuisi Cesar-palstaksi, ja aion jatkossa vähentää kirjoittelua tällä nimimerkillä. Moni keskustelu sujuisi paremmin ketjussa jos keskustelun aloitus olisi sellainen että se huomataan palstalta helposti ja otsikosta jo hyvin pystyy päättelemään mistä asiasta viestissä keskustellaan.. Siksi avaus pitäisi mielellään tehdä rekisteröidyllä nimimerkillä ja otsikon pitää olla iskevä. Jos itse alan tuon tyylisiä avauksia paljon tekemään, niin tähti loistaa liikaa palstalla. Siihen tarkoitukseen olen nyt luonut uuden nickin jolla on helpompi tehdä avauksia joiden itse viestiosa on sellainen että siihen on helppo vastata puolesta ja vastaan, kun pyrkimys on pitää Big_Brother nick mahdollisimman neutraalina.. Tapahtumien kertojana ja esikeskustelijana... Tai ainakin se on pyrkimys.
Tuota nickiä saattavat käyttää muutkin luottamani henkilöt jotka noudattavat samoja periaatteita nickin käytössä, ja joilla on 24/7 palvelu jotta heillä on tuorein mahdollinen tieto käytettävissään. Tämä mahdollistaa sen että homma toimisi vähän useamminkin kuin vain silloin kun minä satun olemaan koneen äärellä... Katsotaan nyt kuinka lähtee toimimaan
Saanko esitellä:
6
2455
Vastaukset
- Big_Brother
Jospa tässä jo päivän kuluessa kokeiltaisiin olisiko tällaisesta käytännöstä mitään hyötyä...
- oisit miullekin voinut
antaa tuon arvonimen, oon täällä 24/7
- missäperttuprkl
siis miten luulet sen parantavan tän palstan toimintaa? Eikö niitä viestejä saa mitenkään nousemaan ylös, kun niihin vastataan? Näin kaikki turhat hömpät (minun hömpät mukaan lukien)putoaisivat ja mielenkiintoiset ja keskustelua herättäneet pysyisivät löydettävissä helpommin.
- Big_Brother
Tämä palstasofta on tällainen ja se ei nyt toistaiseksi tule muuttumaan... Kummissakin tavoissa on puolensa.. Ei se Subin palstakaan minusta kovin selkeä ole...
- laihari nyt
oo sekoittanu sinua ihan lopullisesti, yritä palautua pikaisesti!!
- Hyvä CESAR
HYVÄ CESAR! AVE CESAR!
Just tätä kaivattiin. KIITOS
Nyt toivoakseni ton spammin joukosta saa sen asiallisen 24/7 infon poimittua.
LOISTAVA IDEA, 1.luokan toimintaa!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä812400Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421548- 1331462
- 1581244
- 1101044
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten393973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50693