koulutuksella hakea toimittajan töitä? Siis kirjottavan toimittajan.
Voiko media-assistentin
2
834
Vastaukset
- hehehhe ehehe h
hihihihih hih ihi hi hihihio
- ikiliikkuja
Vaikka media-assistentteja puskee nykyään joka koulusta, kun ala on ns. mediaseksikäs, mahdollisuus on kyllä.
Itse olen ollut ko. koulutuksen jälkeen toimittajana ja tiedottajan assistenttina, eli saattaa tärpätä.
Tosin media-assistentin koulutuksen sisältö ja painopisteet riippuu aika paljon koulusta. Yleisesti ottaen olen huomannut, että ko. koulutus antaa aika hyvän pohjan ja työnantajat antavat sille arvoa, jos sulla on toinenkin tutkinto. Esim. itse valmistuin ympäristöalalta ja plakkarissa oli myös viestinnän perustutkinto (nyk. media-assistentti). Töitä sain ympäristöalan tiedotuspuolella ja luulen, että suuri vaikutus oli tuolla viestintäkokemuksella. Eli yrittää kannattaa kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2763924Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188753530Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1572532- 572297
- 1541912
- 341727
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v301278- 331275
- 481189
- 251168