Mahtaako joku tietää, että mistä saa säädettyä Carinan (1,6 16v vm.-89)seoksia. Tyhjäkäynnin seosruuvi on kyllä siellä kaasuttimen takapuolella se sellainen hassu ruuvi, mutta mistäpä säätelisi muuten seosta? Tuntuu, että auto ei saisi tasaisessa ajossa riittävästi ainetta, kun se nykii. Kaikki mahdolliset sähköpalikat olen jo vaihtanut, eli siellä ei pitäisi olla enää vikaa, joka aiheuttaisi nykimistä. Olisiko jollain myös tiedossa, että mahtaako netistä löytyä räjäytyskuvaa ko. carinan kaasuttimesta?
Seoksen säätö
8
4410
Vastaukset
- Korolla
pääsuutin pikkasen suuremmaksi. Kulutus ei paljoa nouse, mutta nykiminen lakkaa
- carinisti
Mahtaako olla mitenkä kovan työn ja tuskan takana tuon suuttimen löytyminen sieltä? En nimittäin ole vielää yhtään perehtynyt ko. kaasuttimeen. Vaatiiko koko kaasarin irroittamisen vai onnistuuko purkaminen ihan sen kiinni ollessa?
- Korolla
carinisti kirjoitti:
Mahtaako olla mitenkä kovan työn ja tuskan takana tuon suuttimen löytyminen sieltä? En nimittäin ole vielää yhtään perehtynyt ko. kaasuttimeen. Vaatiiko koko kaasarin irroittamisen vai onnistuuko purkaminen ihan sen kiinni ollessa?
Paikalleen päin onnistuu. Ainakin ryyppyvipu pitää ottaa irti alapästä ja kansi nostaa pois.
- ruuvin väliin voi työntää
ohuen ruuvarin ja sillä kääntää sitä keskellä olevaan sileäkantaista ruuvia.
- Carinisti
Tuon ruuvin käytöstä tiesinkin, että kuinka se toimii, mutta mahtaako se olla itse seoksen säätöruuvi vaiko tyhjäkäynnin seoksen säätö ainoastaan??
Carinisti kirjoitti:
Tuon ruuvin käytöstä tiesinkin, että kuinka se toimii, mutta mahtaako se olla itse seoksen säätöruuvi vaiko tyhjäkäynnin seoksen säätö ainoastaan??
sulla saattaa olla alipainekalvo rikki kaasuttimen vierestä, se maksaa 60-80 egee jos se ei ole säädä seos-ruuvista auto sammuksiin ja sit kierrä 3 kierosta auki. mulla aikakin auttoi.
- nykimättä paras
harriea kirjoitti:
sulla saattaa olla alipainekalvo rikki kaasuttimen vierestä, se maksaa 60-80 egee jos se ei ole säädä seos-ruuvista auto sammuksiin ja sit kierrä 3 kierosta auki. mulla aikakin auttoi.
joo o kaasuttimessahan se vika on, vaihdoin sähkö kamat ja yms. edes kaasuttimen puhdistus ei auttanut sitten kysyin merkkihuollosta että mikäs vanhusta vaivaa antoivat uuden isomman pääsuuttimen maksoi n.6e ja sillä rupes pelaamaan tosi hyvin, ei välttämättä kannata ruveta porailemaan kun ei maksa tota enempää.
- toijoota
mulla on toyota carina2 dx 1986 "lelu"/ralli autona mitenkähä siihen sais tehoja lisää
(kaasutin 1.6l bensiini) ei taho 86 heppaa riittää kun turva kaarikin painaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504