Eli siis olin yksi ilta vähän kännissä. Ei yleensä kavereitten kanssa pahemmin juoda joskus vähän pidetään hauskaa ja silleen :) oltiin ulkona ja kaikki vähemmän tai enemmän hiprakassa :D nähtiin yksi kaveri, poika, ihastukseni
Vastaukset 3
- needya
niitä tuli kun niin vauhdilla kirjoitin
ootko pyytäny anteeks? sanonu et teit tyhmästi, ja et ei sun ollu tarkotus? tai miltä susta nyt sit tuntuukaa... kerrot vaa et oot pahoillas, ni ehkä se vähä auttaa... :)tsemppiä :)
- needya
olen, mutta tuntuu jotenkin että tyyppiä ei kiinnostaisi. tästä on jo viikko, ja pelkään et tyyppi alkaa ajattelee et oon joku roikkuja ja vaan ajattelen sitä :s tiedän kyllä että mun pitäis. tuntuu vaan niin hassulta kun on puhunu kaikkee ja yhtäkkii viikon päästä sanoo et sori se viimeviikkonen :) pääsisinpä puhumaan tyypin kanssa mahd pian :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362052
- 41640
- 40603
- 42480
- 62472
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne60470- 45460
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k14433T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6427Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh21414