Mailini ylläpidolle

Tässäpä kaikille tiedoksi se mitä juuri kirjoitin ylläpidolle. Voitte toki jo nyt alkaa ottamaan huomioon palstan aiheet ja säästellä sefuparan hermoja ;)

__________________________________________________________________________________________________
Aihe: Toimitukselle asiaa BB-palstasta

Yritän kovasti Big Brother palstoilla saada kirjoittajat ymmärtämään palstojen eri roolin, ja asiaa ei nyt oikeen auta se että kaikki linkit laitetaan 24/7 palstalle. Tuolle palstalle tulisi laittaa pelkästään juttua siitä mitä tapahtuu juuri nyt (24/7 kanavan tapahtumia), ja siitä mitä viimeisessä koosteohjelmassa tai extrassa on tapahtunut... Periaatteessa siis kaikki yli vuorokautta vanhempi asia kuuluisi Big Brother yleiset palstalle tai asukkaat palstalle. Samaten oikeastaan kaikki tulevien tapahtumien arvailu kuuluisi yleiset palstalle. Toivoisin että myös toimitus auttaisi osaltaan tässä projektissa, ja bongaisi viestejä etusivulinkeiksi oikeilta palstoilta.

Tässä vielä muutoksen jälkeen tekemäni jakoperuste: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=107&conference=4500000000001675&posting=22000000019671991#22000000019671991

ja ylläpidolle viestiä että viimeistään ensiviikolla (ehkä jo nyt viikonloppuna) yritän tehdä sellaista tempausta että radikaalimmin poistelen palstoilta sinne kuulumattomia viestejä ja opastaa kirjoittajia oikeille palstoille.. Tämä tulee aiheuttamaan närää... Varoittelen toki palstalla ensin.

4

1729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaja

Juuri näin!
      Kaikki Mika -Sorella - yms. spekulaatiot kenestä tahansa kilpailijasta tuonne "asukkaat" palstalle... Tänne vain 24/7 tapahtumia ja niiden kommentointia. Yksittäisten asukkaiden mollaus ja kehuminen ja asukkaiden keskinäinen vertailu ja gallupit ja sen sellaiset asiat myös "asukkaat" palstalle. HYVÄ HYVÄ *aalto*

• viikonloppuun

tulet olemaan todella työllistetty - minulle tulee hiki pelkästä ajatuksesta.

• Mika&Sorella

-palstan, niin ongelmat ois hävinneet samantien!

• Ellen

onhan tuolla kaikille julkkiksillekin omat palstat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3207
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2907
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2256
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2169
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      36
      1416
    Aihe