110 crossi

kylä lähtöö

Kolme tuntia ajoa, niin takaa kulu ulompi jarru pala loppuun.ja ei tosiaankaan ajeltu jarru päällä.Fude 110cc crossi Myllymäeltä.Onko muilla tapahtunut samaa???

115

33039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =?=

      Sitä saa mitä tilaa. Mitäs ostit romurautaa.

      • kylä lähtöö

        jarrupalat ei ole rautaa VITUN TAMPIO!!!!!


      • Kollllo
        kylä lähtöö kirjoitti:

        jarrupalat ei ole rautaa VITUN TAMPIO!!!!!

        Tässä tarkoitettiinkin koko pyörää. Olisiko kaatopaikkajäte romurautaa sopivampi nimitys samuraille?


      • jaaafghfxhf

        no nuo on iha hyviä nuo kiinalaiset vaikk on halpoi.... et ei kannata vittuilla puhumalla romraudasta.... kaikki ei oo lellipentuja et "ISI" ostaa kaikki mitä vaan jaksaa pyytää....


      • ääliöt
        jaaafghfxhf kirjoitti:

        no nuo on iha hyviä nuo kiinalaiset vaikk on halpoi.... et ei kannata vittuilla puhumalla romraudasta.... kaikki ei oo lellipentuja et "ISI" ostaa kaikki mitä vaan jaksaa pyytää....

        samurait on parhaita jos joku haukkuu nii turpaa tulee että tukka lähtee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • tietskari
        jaaafghfxhf kirjoitti:

        no nuo on iha hyviä nuo kiinalaiset vaikk on halpoi.... et ei kannata vittuilla puhumalla romraudasta.... kaikki ei oo lellipentuja et "ISI" ostaa kaikki mitä vaan jaksaa pyytää....

        Samurai on sukee kiinalaisten köyhien valmistama minipyörä, osat vaan lentelee!!!


    • Tumppi-82

      Nämä kiinanihmeiden jarru-ongelmat ovat yleisessä tiedossa. Jarrut ilmeisesti laahavat jolloin ne kuluvat sekä ylikuumenevat. Tämä aiheuttaa jarrujen tehon merkittävän heikennyksen.
      Jopa Kuluttajavirasto varoitti näistä Kiinanpommeista nettisivuillaan, suurin syy oli juurikin jarrut.

      • NYT JUMALAUTA

        mun mielest toi ´´haukkuminen´´ pitäis lopettaa ne kaikki ketä sitä haukkuu nii oikeesti niiten mielest se on hyvä. mä voin nostaa tästä syytteen teitä vastaan


      • VITTU SAATANAA

        FUDET JA SAMURAIT NE 110 ON IHAN HYVIÄ HARJOTTELUMOPOJA! EI KANTTI ALKAA MITÄÄ VITUN HYPPYREITÄ TAI MUUTA HIRVEETÄ METTÄREITTII ALKAA KOKEILEE HETI ALUKSI! SE ON TARKOTETTU HARJOTTELUUN! NE ON HYVIÄ VAIK ONKI HALPOJA!!!!! OPETELKAA AJAMAAN!!!!!!


      • kolli_81

        joo mulla ainaki hieman laahaa se takajarru jostai syystä vaikka satula ja palat o kunnolla kii..kyllä ne jarrut tehokkaat on mutta jostai syystä ne palat mitä iteki tilaan toho samurai/romusai/harakiriin nii ne tahtoo vaa kulua.varmaa siks ku ne palatkaa maksa kun 8-14e pari...ja sitte se toinen jarrupala kuluu epätasasesti..toisessa päässä saattaa olla kulutuspintaa ja toinen pää jarrupalasta on ihan kulunu....


      • ROSSI POIKA98
        kolli_81 kirjoitti:

        joo mulla ainaki hieman laahaa se takajarru jostai syystä vaikka satula ja palat o kunnolla kii..kyllä ne jarrut tehokkaat on mutta jostai syystä ne palat mitä iteki tilaan toho samurai/romusai/harakiriin nii ne tahtoo vaa kulua.varmaa siks ku ne palatkaa maksa kun 8-14e pari...ja sitte se toinen jarrupala kuluu epätasasesti..toisessa päässä saattaa olla kulutuspintaa ja toinen pää jarrupalasta on ihan kulunu....

        MULLA EI TOIMI TAKA JARRUT MITÄ VEIKKAATTE ONKO HAN JARRU NESTE LOPPU VAI JOTAIN MUUTA


      • thei
        ROSSI POIKA98 kirjoitti:

        MULLA EI TOIMI TAKA JARRUT MITÄ VEIKKAATTE ONKO HAN JARRU NESTE LOPPU VAI JOTAIN MUUTA

        mitäs ostit kiinalaisen


      • ahmed bongi
        thei kirjoitti:

        mitäs ostit kiinalaisen

        sen takia ostin ettei tarttis tollaste äkypäkyjen kommentteja lukee netistä ja sen takia että maksaa osatki paljo vähemmä .mutta nyt oli pakko ku sähköpostia luin ja sielä oli että viestiisi on vastattu.ja "mitäs ostit kiinalaisen" esim. hondan ns."japanilainen" moottori sisältää lukuisia osia jotka on tehty kiinassa...että esim honda on vaa merkiltää japanilaine ja se kasataa japanissa/euroopassa..ja varmaa ne muutki yamaha,kasawika ja suzuki teettää myös osia kiinassa koska se o siellä halvempaa ja samanlailla se sorvi sielläki pyörii ku valmetilla vai mikä viddu onkaa. että sellasta teille jotka omistatte "japanilaisen" pyörän ja kiinalaisia haukutte.nii ja paljonkos maksaa esim. honda crf230 kansi uutena..öö mun samurai200cc kansi makso uutena sen 140e josta sain vielä 40e alennukse...


      • oolo
        ROSSI POIKA98 kirjoitti:

        MULLA EI TOIMI TAKA JARRUT MITÄ VEIKKAATTE ONKO HAN JARRU NESTE LOPPU VAI JOTAIN MUUTA

        kummman ennemmin ostais samura110cc vai bad boy 110cc


      • smörröw
        NYT JUMALAUTA kirjoitti:

        mun mielest toi ´´haukkuminen´´ pitäis lopettaa ne kaikki ketä sitä haukkuu nii oikeesti niiten mielest se on hyvä. mä voin nostaa tästä syytteen teitä vastaan

        no siinä on järki puhetta!!!! .PP


      • pälli011111111111111
        VITTU SAATANAA kirjoitti:

        FUDET JA SAMURAIT NE 110 ON IHAN HYVIÄ HARJOTTELUMOPOJA! EI KANTTI ALKAA MITÄÄ VITUN HYPPYREITÄ TAI MUUTA HIRVEETÄ METTÄREITTII ALKAA KOKEILEE HETI ALUKSI! SE ON TARKOTETTU HARJOTTELUUN! NE ON HYVIÄ VAIK ONKI HALPOJA!!!!! OPETELKAA AJAMAAN!!!!!!

        ne on sama mopo vitun pälli !


      • joho on crossi
        ROSSI POIKA98 kirjoitti:

        MULLA EI TOIMI TAKA JARRUT MITÄ VEIKKAATTE ONKO HAN JARRU NESTE LOPPU VAI JOTAIN MUUTA

        varmaan jarruneste loppu. =(


      • tietäjä..
        ROSSI POIKA98 kirjoitti:

        MULLA EI TOIMI TAKA JARRUT MITÄ VEIKKAATTE ONKO HAN JARRU NESTE LOPPU VAI JOTAIN MUUTA

        ilmaa jarrut. lisää jarrunestettä ensin.


      • japsi on paras
        NYT JUMALAUTA kirjoitti:

        mun mielest toi ´´haukkuminen´´ pitäis lopettaa ne kaikki ketä sitä haukkuu nii oikeesti niiten mielest se on hyvä. mä voin nostaa tästä syytteen teitä vastaan

        nostahan syyte vitun penikka


      • ROSSI POIKA98
        thei kirjoitti:

        mitäs ostit kiinalaisen

        se on japnanilainen


    • kiinan ihme

      Kyllä on huima ero Kone Glanssin ja Myllymäen netti kaupan 110cc crossi pyörillä. KONE GLANS myy aivan saman hintaisena rihkamaa, ja kun taas Myllymäki sentään hiukan parempaa versiota.Myllymäkisellä aivan taatusti kestää runko muut osat paremmin.Meillä on kokemusta molemmista.500€ ei voi saada MERSUA. Mutta kyllä ajelee täysin metsä taipaleilla/poluilla kunhan muistaa aika ajoin kiriä kaikki ruuvit ja mutterit

      • teilläkinkö

        männäntappi liian pitkä,tarkistakaahan!


      • tomppa 13v

        se on samurai 110 eikä mikää vitun fude 110cc myllymäel vaa lukee niin


      • Crosseista tietäjä!
        tomppa 13v kirjoitti:

        se on samurai 110 eikä mikää vitun fude 110cc myllymäel vaa lukee niin

        Kersa hei mitä vittuu valehtelet fude ja samurai on hondan kopioijia!!


      • vitun apinat!
        tomppa 13v kirjoitti:

        se on samurai 110 eikä mikää vitun fude 110cc myllymäel vaa lukee niin

        Vitun evo perkelen ei se 110 oon pelkästään samurai!! Fude on samurain uudempi malli vitun talitintti prkl...raivostutaa tommoset jokka ei tiiä mitn..


      • fudee
        tomppa 13v kirjoitti:

        se on samurai 110 eikä mikää vitun fude 110cc myllymäel vaa lukee niin

        tomppa 13 tiesitkö että fude on samurain uusi uudempi versio vitun pelle.


      • santeri.v
        Crosseista tietäjä! kirjoitti:

        Kersa hei mitä vittuu valehtelet fude ja samurai on hondan kopioijia!!

        muovit on crf 50 ja muuten sama paska kun crf 70 paitsi että nelivaihteinen


    • rossi

      joo meiläkin laahas jarru takana niin paljon että ulompi jarrupala kulu mut sen voi korjata sillein et laittaa sopivat prikat niitten tappien jyyreen et se jarru satula liikkuu sen verran ettei enää laahaa.ite korjasin sillein

      • Jaaaaa-aaaaaa

        Mulla ollut sama ongelma että toinen jarrupala kului
        epätasaisesti ja tippui. Homma korjaantui kun pistin
        prikkoja.


      • ei ainakaa suamalaine
        Jaaaaa-aaaaaa kirjoitti:

        Mulla ollut sama ongelma että toinen jarrupala kului
        epätasaisesti ja tippui. Homma korjaantui kun pistin
        prikkoja.

        VITTU KU O VÄHÄ ONGELMII KOSKA I
        SÄ, EI TIEDÄ MITÄÄ NOISTA CROSSEISTA ITEKÄÄ EN TIIÄ KOSKA OON 11.V MUT KYL TOI UKKI TIETÄÄ JOTTAI :). Onko jollain ollut tälläinen ongelma!?!


      • samurai 110
        ei ainakaa suamalaine kirjoitti:

        VITTU KU O VÄHÄ ONGELMII KOSKA I
        SÄ, EI TIEDÄ MITÄÄ NOISTA CROSSEISTA ITEKÄÄ EN TIIÄ KOSKA OON 11.V MUT KYL TOI UKKI TIETÄÄ JOTTAI :). Onko jollain ollut tälläinen ongelma!?!

        mikä ongelma mä oon 13v mul on myllymäeltä ostettu samurai 110 crossi.en tiä mopoist-crosseist hölkäsen pöläystäkää


      • 13v

        mul on samurai 110.tippu viime kesän takaanta jarrupala.ei takaan ole jarrui


      • joku
        13v kirjoitti:

        mul on samurai 110.tippu viime kesän takaanta jarrupala.ei takaan ole jarrui

        Tietääkö kukaan paljoko on sisään ajo noissa fude/samuraissa ne on muuten sama asia paitsi että fude on uudempi versio ping pong pang:ista


      • ghdfhdfh
        joku kirjoitti:

        Tietääkö kukaan paljoko on sisään ajo noissa fude/samuraissa ne on muuten sama asia paitsi että fude on uudempi versio ping pong pang:ista

        se on noin 2 tankillista eli noin 20 tuntii


      • joku
        ghdfhdfh kirjoitti:

        se on noin 2 tankillista eli noin 20 tuntii

        Sitä vähä aattelinki... :D


      • 123Pepepepesr
        ei ainakaa suamalaine kirjoitti:

        VITTU KU O VÄHÄ ONGELMII KOSKA I
        SÄ, EI TIEDÄ MITÄÄ NOISTA CROSSEISTA ITEKÄÄ EN TIIÄ KOSKA OON 11.V MUT KYL TOI UKKI TIETÄÄ JOTTAI :). Onko jollain ollut tälläinen ongelma!?!

        Vitun idiootit.. Etteks ymmärrä että myllymäel ei myydä samuraita. se on fude.. ja kyl se kestää.. ei sitä ookkaa tarkotettu radalle -__- pikemminki mökille ja mettään.. ja jos osaa ajaa nii ei rikki mee.! itelläni on kyl kawasaki :D


      • ktmyz85sx
        123Pepepepesr kirjoitti:

        Vitun idiootit.. Etteks ymmärrä että myllymäel ei myydä samuraita. se on fude.. ja kyl se kestää.. ei sitä ookkaa tarkotettu radalle -__- pikemminki mökille ja mettään.. ja jos osaa ajaa nii ei rikki mee.! itelläni on kyl kawasaki :D

        hahahahahahaha kawasakit on paskoja! kannattas olla yz tai kotari(ktm) itelläni ollu yamaha yz 85 ja ktm sx 85 ja nyt on rieju rrx mopona


      • tottakai
        ktmyz85sx kirjoitti:

        hahahahahahaha kawasakit on paskoja! kannattas olla yz tai kotari(ktm) itelläni ollu yamaha yz 85 ja ktm sx 85 ja nyt on rieju rrx mopona

        että sulla on sitte kokemusta myös kawasta?


      • NzzZZzzR
        samurai 110 kirjoitti:

        mikä ongelma mä oon 13v mul on myllymäeltä ostettu samurai 110 crossi.en tiä mopoist-crosseist hölkäsen pöläystäkää

        kyl myllymäen fudet on iha hyvii!älkääkävo haukkuko niitä!!


      • 15v
        13v kirjoitti:

        mul on samurai 110.tippu viime kesän takaanta jarrupala.ei takaan ole jarrui

        mulla on fude 110 ja mulla valu heti takajarrun nesteet pihalle kun ajoin pari kertaa, mutta hyvin on muuten toiminut hyvin. Kumi on puhjennu kerra, mutta ei moottori vikoja ole ilmennyt


      • matu47
        joku kirjoitti:

        Tietääkö kukaan paljoko on sisään ajo noissa fude/samuraissa ne on muuten sama asia paitsi että fude on uudempi versio ping pong pang:ista

        miten teillä on varaa tommo seen kaikkeen crossei : hin oikeesti oletteko voittaneet lotossa/vai asutteko mökillä. VAI MISÄÄ


      • Justuzz
        ktmyz85sx kirjoitti:

        hahahahahahaha kawasakit on paskoja! kannattas olla yz tai kotari(ktm) itelläni ollu yamaha yz 85 ja ktm sx 85 ja nyt on rieju rrx mopona

        No jooo... Kawasakit on paljon parempii ku yamahat! En kyl ostas niitä yamahoita tosta vaa ku ei niil tee mitää! Tai no kyl niil tekee mitää mut mä sanon yamahast että EVVK!=EI VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTAA! Ja sit viel että et varmaa ees oo ajanu kawalla


      • justuzz
        123Pepepepesr kirjoitti:

        Vitun idiootit.. Etteks ymmärrä että myllymäel ei myydä samuraita. se on fude.. ja kyl se kestää.. ei sitä ookkaa tarkotettu radalle -__- pikemminki mökille ja mettään.. ja jos osaa ajaa nii ei rikki mee.! itelläni on kyl kawasaki :D

        tiiättekö yhtää et onko kawasaki KLX 110cc:ssä mitää valmistusvirheitä? onko useimminki ollu?


      • justuzz
        ei ainakaa suamalaine kirjoitti:

        VITTU KU O VÄHÄ ONGELMII KOSKA I
        SÄ, EI TIEDÄ MITÄÄ NOISTA CROSSEISTA ITEKÄÄ EN TIIÄ KOSKA OON 11.V MUT KYL TOI UKKI TIETÄÄ JOTTAI :). Onko jollain ollut tälläinen ongelma!?!

        no ei


      • kolli_81
        matu47 kirjoitti:

        miten teillä on varaa tommo seen kaikkeen crossei : hin oikeesti oletteko voittaneet lotossa/vai asutteko mökillä. VAI MISÄÄ

        kun pistän rahat varaosiin/öljyyn/pensaan/säästöön (mulla on kohta vielä kalliimpi ja parempi crossi)
        eikä kaljaan,viinaan,tupakkaan.ja ei sitä oo pakko uutena hamuta,niitä kun saa käytettynäkin.


      • m-1956
        justuzz kirjoitti:

        tiiättekö yhtää et onko kawasaki KLX 110cc:ssä mitää valmistusvirheitä? onko useimminki ollu?

        Näin vuoden päästä vastaan mitä meillä ollut kokemuksia.
        Pojat ajavat ja minä huollan. Ihan mökkiajelua vaan.
        Pojat ovat nyt 18 v ja 17 v. KLX-110 on tarkoitettu paljon nuoremmille
        motocrossin harjoitteluun.
        On tämä pyörä ollut n. 5 v, en muista tarkalleen.
        Ostin sen 1-2 v käytettynä.
        Ei siinä mitään ongelmia oikeastaan ole ollut.
        Itsekkin ajan sillä joskus, vaikka painan melkein 110 kg.
        Me ajellaan kaikki ihan siististi mökkiteitä, joissa on puomit. Ei juurikaan kukaan pääse autoilemaan, kuin yksi mökkiläinen joskus. Metsän omistajat ovat melko kaukana ja käyvät harvoin tuolla tiellä ajelemassa.

        Öljyt vaihdan kerran vuodessa. Lisäksi olen herkistellyt jarruja. Jarrukengät vaihdoin yhden kerran, mutta en muista oliko se taakse vai eteen.


      • jos järkeä&taitoa??
        matu47 kirjoitti:

        miten teillä on varaa tommo seen kaikkeen crossei : hin oikeesti oletteko voittaneet lotossa/vai asutteko mökillä. VAI MISÄÄ

        Ja nyt ostin honda cr125 87 pyörän. maksoin siitä 600e,ja remonttiin menny nyt vajaa 800e.
        mutta tässä pikkuhiljaa tehny sitä remppaa kahenkuukaue aikana. alkaa olla pientä hienosäätöö vaille ku uus.. että on varaa jos osaa itte paskasta rakentaa "uuen"..likimain kaikki osat tilattu motomasterilta ja pitstopilta. tietenki laakerit kiertokange ja männät ja läpät sun muut rattaat,kytkinlevyt kytkinjouset tiivisteet sun muut tälläset mitä uutta vaati .. kone vaati kaiken muun uuden paitti pytyn ja vaihteiston. muuten vaihtanu kaiken siihe.. nyt pitäs shimmata vaihteet kohilleen nii kyllä lähtee sitte sen jälkeen :)


    • make-maukka

      tilattiin myllymäeltä fude 110 ja kasattiin se. sitte kun ajoin hyppyristä nii läheti taka jousi irti. siin oli sitte hommaa.. kattokaa kaikki kytkimen ja kaasuttajaan. niissä kaikissa on valmistus virhe... ainaki kaasussa avakkaa se ja laittakaa se vaijeri kunnolla..... laittakaa tyhjäkäyntä vähä isommalle nii ihmellisesti vääntöö tulee lisää....

      • joku

        ne EI OO tarkotettu rata kaäyttöön sulla raukes just takuu oisit kattonu sen lapun (Huolto ja käyttöohjekirja) läpi enne ku rupeet hyppimään...


      • asdlolasd

        Tai sit et osaa koota noob. oot joku sokee kiinalaine pappa joka kasaa sitä unisaa, oist antanu myllymäe kokoaa ni oisit ainaki saanu toimivan


      • pööpöti

        mullekki ostettiin fude 110 myllymäelt ja eile meni kaasu paskaksi se jäi jostaki syystä pohjaan ja nyt se on aivan lössö et ei mitää vaikutusta nii mitä pitäs tehä ps. kaikille tiedoksi fudet ei ole paskoja ja itekki hypin paljon hyppyreitä ja ajan paljo metiköis niin ei mitään vikoja!!


      • vari
        pööpöti kirjoitti:

        mullekki ostettiin fude 110 myllymäelt ja eile meni kaasu paskaksi se jäi jostaki syystä pohjaan ja nyt se on aivan lössö et ei mitää vaikutusta nii mitä pitäs tehä ps. kaikille tiedoksi fudet ei ole paskoja ja itekki hypin paljon hyppyreitä ja ajan paljo metiköis niin ei mitään vikoja!!

        Sulla on päässy kaasuttimeen paskaa. Avaa ja putsaa.


    • joku

      Jos Kasaatte niin ELKÄÄ HERRAJUMALA painako sitä etujarrua pohjaan ennen ku se on jarrulevys kiinni on muuten aika lujassa piti puristaa puristimilla läjään sun muuta nyt pitäs viel ilmata ne jarrut... :D

    • lolololol

      Kuinka kauan kestää myllymäeltä tulla toi Fude 110cc?

      • 10vvvv

        20000 vuotta! hintti


    • aerox makke123

      no miks sit ajat kolme tuntii putkee? mä ajan puol tuntii sit pidän puolen tunnin tauon ja meen taas ajaa niin edpp. et ei kannata ajaa kauaa putkee. sillo vast kun sisään ajo on tehny,eikä heti mee 75 km/h nii on niin. Elämä on laiffii

      • kertokaa mulle

        kestääkö fude crossi 110cc hyvin?ostan varmaan vahän ajan päästä...


      • Kird033
        kertokaa mulle kirjoitti:

        kestääkö fude crossi 110cc hyvin?ostan varmaan vahän ajan päästä...

        Elkää kirjottako mitään että kestääkö 110cc.. On niitä esim hondia ja muita 110cc jotka kestää.. ei kiinalaisia kannata ostaa jos oikein radalle aikoo..


      • arvaa vaa
        Kird033 kirjoitti:

        Elkää kirjottako mitään että kestääkö 110cc.. On niitä esim hondia ja muita 110cc jotka kestää.. ei kiinalaisia kannata ostaa jos oikein radalle aikoo..

        ''on esim. hondia sun muita jotka kestää.. ei kiinalaisii kannata ostaa'' etkö vittu tiiä että honda on kiinalais-japanilainen vitun pässi saatana teitä jotka ottaa tälläsiin kantaa vaik ei tiiä vittuakaan mopoista


      • fude110cc
        arvaa vaa kirjoitti:

        ''on esim. hondia sun muita jotka kestää.. ei kiinalaisii kannata ostaa'' etkö vittu tiiä että honda on kiinalais-japanilainen vitun pässi saatana teitä jotka ottaa tälläsiin kantaa vaik ei tiiä vittuakaan mopoista

        mul on fude110cc olin viis päivää ajaa ropalla eikä hajonu


      • lolol
        arvaa vaa kirjoitti:

        ''on esim. hondia sun muita jotka kestää.. ei kiinalaisii kannata ostaa'' etkö vittu tiiä että honda on kiinalais-japanilainen vitun pässi saatana teitä jotka ottaa tälläsiin kantaa vaik ei tiiä vittuakaan mopoista

        lol, vaik hondan osist osa on tehty kiinas, on niitte valmistuksee käytetty reilusti enemmä rahaa ku johoki stnan samuraide osii, jotka tehää mahdollisimman halval. valmistusmaal ei oo mitää välii jos vaa osien valmistusbudjetti on kohallaa


    • Nimetön

      Maahantuojalla pitää olla vastuu toimittaa tuotteisiinsa varaosat,mutta myllymäen nettikaupalla tätä vastuuta ei vain tunnu olevan.

      • Tietämätön?

        Mitä öljyä käytätte kyseiseen menopeliin(Fude 110/Samurai 110)?????


      • Portsari(Ylläpitäjä)

        Kuules poika... Tähän Fudeen saa myllymäeltä varaosia,Mutta sinun pitää soittaa sinne!!


      • Fude fani

        Nykyään niiltä voi tilata varaosat suoraan netistä.

        On palvelu parantunut.

        Hintatiedot sun muut löytyy myös sieltä.

        Nopeasti tuli paketti ainakin mulle.


    • putte

      mun samukka 110cc on toiminu pikku vikoja jarruissa korjattu tankin tiiviste petti no siin oli kaikki ei moottori vikaa ollukkaa vaik on ollu tosi crossailuskii mukana.btw se on viime vuoden malli punanen

      • omg_kiinatietäjä

        Kiinalaiset on surkeita, ETENKIN samurai ja fude. Ensin ostin puoli vuotta sitte samurai 110cc crossin jostain netistä. olihan sitä iloa peräti viikko, kun jostain hyppyristä menin ja vikoja alkoi ilmestyä. (mm. iskari paskaks) ym. TÄYSIN SAMA JUTTU TAPAHTUI FUDE 110 CROSSILLA.) Jos meet kiinanihmeitä ostamaan, niin teit suuren virheen. Ja valmistajat lupaavat 85km/h, todellisuus on 60km/h. Ja samurailla,fudella, dukarilla ym. on kaikilla sama alkuperäinen valmistaja.


      • kiinanihmeenEXomistaja
        omg_kiinatietäjä kirjoitti:

        Kiinalaiset on surkeita, ETENKIN samurai ja fude. Ensin ostin puoli vuotta sitte samurai 110cc crossin jostain netistä. olihan sitä iloa peräti viikko, kun jostain hyppyristä menin ja vikoja alkoi ilmestyä. (mm. iskari paskaks) ym. TÄYSIN SAMA JUTTU TAPAHTUI FUDE 110 CROSSILLA.) Jos meet kiinanihmeitä ostamaan, niin teit suuren virheen. Ja valmistajat lupaavat 85km/h, todellisuus on 60km/h. Ja samurailla,fudella, dukarilla ym. on kaikilla sama alkuperäinen valmistaja.

        Ostin tarvike keskuksesta dukar 50 cc mopon(crosssarin) viikko kesti iloo ja sit siitä hajos kerran viikossa joku nippeli ja lopuks se myyjä piilotteli hyllyjen välissä kun joka viikko haettiin toisesta moposta osaa ja toista...vuos sillä ajettiin ja myytiin naapurille 60 e ja ostettiin käytetty kawasaki kx65. kannattaa heti kerralla ostaa joku tunnettu merkki vaikka saattaa maksaa 2-3 tonnii enemmän. saa oikeen tuntuman ja tehonkin kohdilleen!!! ja varmasti saa varaosia esim kawasakiini paikalliselta firstopilta.


      • lloll
        omg_kiinatietäjä kirjoitti:

        Kiinalaiset on surkeita, ETENKIN samurai ja fude. Ensin ostin puoli vuotta sitte samurai 110cc crossin jostain netistä. olihan sitä iloa peräti viikko, kun jostain hyppyristä menin ja vikoja alkoi ilmestyä. (mm. iskari paskaks) ym. TÄYSIN SAMA JUTTU TAPAHTUI FUDE 110 CROSSILLA.) Jos meet kiinanihmeitä ostamaan, niin teit suuren virheen. Ja valmistajat lupaavat 85km/h, todellisuus on 60km/h. Ja samurailla,fudella, dukarilla ym. on kaikilla sama alkuperäinen valmistaja.

        Vitun urpo ota kurit pois!!!!!


      • asdlolasd
        omg_kiinatietäjä kirjoitti:

        Kiinalaiset on surkeita, ETENKIN samurai ja fude. Ensin ostin puoli vuotta sitte samurai 110cc crossin jostain netistä. olihan sitä iloa peräti viikko, kun jostain hyppyristä menin ja vikoja alkoi ilmestyä. (mm. iskari paskaks) ym. TÄYSIN SAMA JUTTU TAPAHTUI FUDE 110 CROSSILLA.) Jos meet kiinanihmeitä ostamaan, niin teit suuren virheen. Ja valmistajat lupaavat 85km/h, todellisuus on 60km/h. Ja samurailla,fudella, dukarilla ym. on kaikilla sama alkuperäinen valmistaja.

        Älä hypi niil vitu älykääpiö


      • fude on paras
        omg_kiinatietäjä kirjoitti:

        Kiinalaiset on surkeita, ETENKIN samurai ja fude. Ensin ostin puoli vuotta sitte samurai 110cc crossin jostain netistä. olihan sitä iloa peräti viikko, kun jostain hyppyristä menin ja vikoja alkoi ilmestyä. (mm. iskari paskaks) ym. TÄYSIN SAMA JUTTU TAPAHTUI FUDE 110 CROSSILLA.) Jos meet kiinanihmeitä ostamaan, niin teit suuren virheen. Ja valmistajat lupaavat 85km/h, todellisuus on 60km/h. Ja samurailla,fudella, dukarilla ym. on kaikilla sama alkuperäinen valmistaja.

        omg_kiinatietäjä haista paska mul itellä on ollu kolome vuotta fude eikä mitään vikaa oo ollu hypin kotona sill hyppyreist jos on 3m flattii ja sit landi nii ei oo menny miksikä. sinä se et tiiä hevon paskaakaan crosseist!!


      • vitu pässit
        omg_kiinatietäjä kirjoitti:

        Kiinalaiset on surkeita, ETENKIN samurai ja fude. Ensin ostin puoli vuotta sitte samurai 110cc crossin jostain netistä. olihan sitä iloa peräti viikko, kun jostain hyppyristä menin ja vikoja alkoi ilmestyä. (mm. iskari paskaks) ym. TÄYSIN SAMA JUTTU TAPAHTUI FUDE 110 CROSSILLA.) Jos meet kiinanihmeitä ostamaan, niin teit suuren virheen. Ja valmistajat lupaavat 85km/h, todellisuus on 60km/h. Ja samurailla,fudella, dukarilla ym. on kaikilla sama alkuperäinen valmistaja.

        miks edelleenki hyppäät kiinalaisella rungolla vitu pässi?
        ne ei kestä! kai järkiki sen sanoo vai onko sulla sitä ollenkaa!
        vitun persläpi turhaa tuut vinkuu jos jotai hyppyjä oot tehny nii oikee sulle et mopos meni paskaks.
        t


    • imv

      et ole säätänyt jarruja ja se on vähän sääjöt ollu pielessä ja se on kuluttanutsen ku se on tavallaan ollu jarru hieman päällä.

      • fude ok..

        vaihtakaa heti öljyt uutena,tehtaalta tulee koneen sisällä jotku munkinpaistorasvat,rypsiöljyt,ei niillä kestä ajaa,hajoo varmasti


      • rypsi24345
        fude ok.. kirjoitti:

        vaihtakaa heti öljyt uutena,tehtaalta tulee koneen sisällä jotku munkinpaistorasvat,rypsiöljyt,ei niillä kestä ajaa,hajoo varmasti

        ei kannata mitään rypsiöljyä laittaa koneeseen vitun taliaivot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • Sphinx-

      Morjens... olen tässä hakenut crossia ja törmäsin samallaiseen kun sulla on ja hiukan kiinnostais ostaakkin pian...:) mutta onko toiminut hyvin? onko muita vikoja ilmennyt kuin tuo jarru juttu??

      • samurai 110

        mul ei oo ollu ees tota jarru juttuu mut mul onki 2008 malli ja oli pieni kytkinvika mut se oli helposti korjattavissa.


      • rimBi
        samurai 110 kirjoitti:

        mul ei oo ollu ees tota jarru juttuu mut mul onki 2008 malli ja oli pieni kytkinvika mut se oli helposti korjattavissa.

        sanokaa mitä kannattaa tarkistaa jos myllymäeltä ostaa fude 110,ku meinasin ostaa!!


    • -ä'ö-ö

      minulla kun oon ajanut 2vk niin takakaa jarrupalat oli kolahtanut niin että ne otti yläpääst kiinni ei alhaalta joten piti hiota

    • minä itse

      mulla on käynyt tollain mutta takajousi pomppas irti

      • justuzz

        se ei oo mopo vaa se on moottoripyörä!


      • santeri.v
        justuzz kirjoitti:

        se ei oo mopo vaa se on moottoripyörä!

        se ei oo moottoripyörä vaan se on täys paska


      • ei mopo
        justuzz kirjoitti:

        se ei oo mopo vaa se on moottoripyörä!

        se on kefari


    • 12v poika derbil

      katoikko ajoo ennen et onko kulunu? ja sit jos ei ollu niin varmaan oli valmistusvika.. ainakin näin luulisin .. mailaa jos jotai tullee :P

      • wsdfdaft

        kyl asia on niin että nää kiinänihmeet on ihan käypiä koneita kunhan muistaa ettei niillä mitään saumaa ookka kunnon crosseja vastaan crossissa. kyllä ne ihan pelto tiellä ajeluun sopii. ja mulla on ollu kans joskus aikoinani tommonen110 ja nyt on kawasaki kx 250f ja ajan c/a eli suomenmestaruus sarjaa.


      • :)
        wsdfdaft kirjoitti:

        kyl asia on niin että nää kiinänihmeet on ihan käypiä koneita kunhan muistaa ettei niillä mitään saumaa ookka kunnon crosseja vastaan crossissa. kyllä ne ihan pelto tiellä ajeluun sopii. ja mulla on ollu kans joskus aikoinani tommonen110 ja nyt on kawasaki kx 250f ja ajan c/a eli suomenmestaruus sarjaa.

        Eli tosiaan, nämähän ovatkin harjottelucrosseja eikä mihinkään radalle. Ite oon 3vuotta ajanu samalla samurailla ja hyvin toimii, en oo mitää hyppyreitä tarvinnu ku kulat ja endot riittää mun iloks.. Ite voin suositella, ja tosiaan noilla tehtaan öljyillä kannattaa ajaa muutama tankki korkeintaan ja sitten uutta. Ite vaihtelen öljyjä siine kerra 2-3kk ja hyvänä on pysyny. Mitä nyt putken kiinnitykset oli väärin ja laitoin uudestaa ja vähän hitsailin uutta palikkaa änkänpidikkeeks. Sit änkkä on lähteny irti parii otteesee mut seki hitsattu.

        Iha kelpo harjottelucrossi, pieksi muuten pv:een mis oli 80cc, 20mm ja gianelli, vai liekö kuskista kiinni :D

        No suosittelen joka tapauksessa.


      • ffkdg
        :) kirjoitti:

        Eli tosiaan, nämähän ovatkin harjottelucrosseja eikä mihinkään radalle. Ite oon 3vuotta ajanu samalla samurailla ja hyvin toimii, en oo mitää hyppyreitä tarvinnu ku kulat ja endot riittää mun iloks.. Ite voin suositella, ja tosiaan noilla tehtaan öljyillä kannattaa ajaa muutama tankki korkeintaan ja sitten uutta. Ite vaihtelen öljyjä siine kerra 2-3kk ja hyvänä on pysyny. Mitä nyt putken kiinnitykset oli väärin ja laitoin uudestaa ja vähän hitsailin uutta palikkaa änkänpidikkeeks. Sit änkkä on lähteny irti parii otteesee mut seki hitsattu.

        Iha kelpo harjottelucrossi, pieksi muuten pv:een mis oli 80cc, 20mm ja gianelli, vai liekö kuskista kiinni :D

        No suosittelen joka tapauksessa.

        mitä oljyä ootte laittanu noihi rosseihi


      • Justuzz
        ffkdg kirjoitti:

        mitä oljyä ootte laittanu noihi rosseihi

        ne ei oo mitää rosseja vaa ne on crosseja!


    • lappaotto

      ostin myllymäelt ton 110 crossin ja oon ajanu jotain puoli tankillista ja sit jarrut jämähti kiinni niin miten saan sen korjattua että sillä taas voisi ajaa polttamatta jarrupaloja?

      • santeri.v

        luultavasti irrottamalla jarrusylinterin, jos jarru sylinteri on paska niin osta uus jarru sylinteri ( wandamotor.com) tai av motorilta


    • perse234

      fude ja fude fude on perseestä

    • Asiastsatietävä...

      Ostakaa poijjaat BSE, on kiinalainen, ja halpa, mutta 100x laadukkaampi ku samurait ja fudet. jäljestä näkee että edes jonkunäköstä laadunvalvontaa on sielläpäin linjaa. ykskään samurai yms ei kestä yhtään rankempaa käsittelyä.

      • jjghjhj

        mikä vikä ku fude sammuu heti ku painaa kaasuu.


      • Justuzz

        Kiinan crossit on iha paskoja! yks syy, ne menee melkee heti rikki, vaikee tehä remontti ja toiseks! ne leikkaa kiinni vitun nopeesti!


      • jokulol11111
        Justuzz kirjoitti:

        Kiinan crossit on iha paskoja! yks syy, ne menee melkee heti rikki, vaikee tehä remontti ja toiseks! ne leikkaa kiinni vitun nopeesti!

        miks pitää haukkua mopoja?????samurai tai fude!!!kunhan mopo on!!!ääliöt!!


      • hiivapaketti
        jokulol11111 kirjoitti:

        miks pitää haukkua mopoja?????samurai tai fude!!!kunhan mopo on!!!ääliöt!!

        itekkö sitte tykkäät siitä jos on joku samu tai fude nii tykkäät ku se hajoo!


      • santeri.v
        jjghjhj kirjoitti:

        mikä vikä ku fude sammuu heti ku painaa kaasuu.

        putsaa kaasari


      • santeri.v

        tai ostakaa joku japanilainen crossi vaikka käytettynä, itse löysin viimeviikolla 800e honda cr 80R ja on aivan perhanan hyvä kuntonen


      • honda cr125 87 +40hp
        santeri.v kirjoitti:

        tai ostakaa joku japanilainen crossi vaikka käytettynä, itse löysin viimeviikolla 800e honda cr 80R ja on aivan perhanan hyvä kuntonen

        samaa mieltä.. vaikka vaatii laittoo mutta osat tosissaa sitte kestää jos vaan osaa ja viittii liata näppinsä.. mukava on tollaki honda cr 125 pärrällä päästellä ku voimaa löytyy hieman yli 30kw...


    • santeri.v

      itse olen vaihtanut kaksi taka pääly ja sisuskumia, taka vanteen ja takalevyn, pako venttiilin ja ilman putsarin, öljyt, taka iskarin alapään kumin ja edessä olisi etupään laakerien vaihto, takajarru sylinterin vaihto ja kaikkien katteiden ja tankin ja penkin vaihto että näin :D

    • llllllllllllllllllll

      erittäin yleinen ongelma,jopa sm -tasolla.johtuu polkimen säädöistä.ohjeissa on kerrottu vapaaliiken.5-8 mm.enpä tiedä eri merkkien ominaisuuksia ,mutta tämä tuntuisi tod.virheeltä.polkimen vapaaliikkeen poisto jumittaa sylinterin.toisaalta puolituntia ajoa pahoissa olosuhteissa sulattaa palat.

      • jukka888_X_X

        TÄYDELLINEN MOPOHAN TÄMÄ SAMURAI ON , ITSE MEINAAN TIELLE TÄTÄ KESTÄÄ!!


      • Samurai man
        jukka888_X_X kirjoitti:

        TÄYDELLINEN MOPOHAN TÄMÄ SAMURAI ON , ITSE MEINAAN TIELLE TÄTÄ KESTÄÄ!!

        niit pulttei kantsii kirii, multa ainaki aina lentää vittuun!


      • krav maga
        Samurai man kirjoitti:

        niit pulttei kantsii kirii, multa ainaki aina lentää vittuun!

        Ite tilasin just pojille 70cc ja 125cc BSEn pyörät.. Ajattelin käyttää lämpimäksi ja vaihtaa redline 10W/40 ölpät sisään.. Hyvin näkyy noissa teidän viesteissä vittuun mahtuvan tuota tavaraa, noh, onhan sinne mennyt mersusta lähtien.. Saapa nähä millonka sekin täyttyy ;)


      • kiinanomistaja.
        krav maga kirjoitti:

        Ite tilasin just pojille 70cc ja 125cc BSEn pyörät.. Ajattelin käyttää lämpimäksi ja vaihtaa redline 10W/40 ölpät sisään.. Hyvin näkyy noissa teidän viesteissä vittuun mahtuvan tuota tavaraa, noh, onhan sinne mennyt mersusta lähtien.. Saapa nähä millonka sekin täyttyy ;)

        nii se o se vittu näillä nuorilla poijilla mielessä aika lailla näistä viesteistä päätellen.hyvä kun poijilles hommasit hyvän harrastuksen,itekin 200cc kiinapyörän omistan ja hyvin se mun rytkyyttämistä on kestäny,mitä nyt joutunu hitsaileen ja vaihtaan parempaa osaa siihe.mutta muuten ok..eikä ne laiskoja oo ku ossaa vaa vähä virittää niitä jos tarvis on..mutta syksyn jatkeita..


    • smörrw'''

      mulla on ollu nyt 2vuotta 110cc ja ei oo mitää hajonnu,Kun tutkin konetta siel oli iha japsi osia...

    • hromusai

      mikäs vois olla vikana 110 bad boyssa jarrut lakkas toimimasta takana .
      no ostin uuet jarru palat ja ilmasin jarrut nyt ku ajaa painaa jarrua niin ne hirttää jumiin !!!!!

    • samura8i poiki

      8h putkee välillä piti tankata paljo jarruttelin mut ei se kulunu mulla

    • Hyvä crossi

      just ostin fuden (käytetyn) eikä mitään vikaa, sitä vain ihmettelen miksi ei ole neste jäähdytys, muuten ihan lelu (harjoitus) crossi.

    • LOLLARALLATTAJA

      Ostin vasta Ninja 110cc crossipyörän. On Japanilaiset osat ja Kiinassa kasattu. Paljon parempi kuin samu, fuce tai bäd boika!! Ainoastaan KTM, Yamaha ja Kawasaki menevät edelle!!!

    • pennuilletiedoks...

      ei näille kommenteille voi ku nauraa. ne on ihan samoja mopoja vittu ne kaikki kiinan crossit! maahantuoja päättää onko se fude vai samurai. mut ne on niitä ihan samoja romumetallista tehtyjä ruoskia. ei sillä ettei niillä ajelis kuha osaa vaa laittaa niitä. on kaverillaki kestäny tuollanen kinuski yli 5 VUOTTA...

    • vitun horot

      hankkikaa elämä samurait ja fudet on ****** siis ostakaa ktm

      • vitun pässi

        kuka vammanen laittaa harjottelu mopoon tonneja?


    • fude110!!!

      mulla on ollut jo 2vuotta fude110 ja toimii!!!!!

    • Samteri

      Oli samurai vai ei. Mutta erinlaisia ne ovat, ainakin katteista päätellen. Tosin huomannut samuroissa enemmän valitusta kuin fudeissa. Itellä fude110, tosin se sammuu kun pykältää isommalle, karsoittunu kyl koko moottori kun rikkaal ajellu vaik kui kaua, neulaa o nyt säädetty ylempä lovee, saa nähä miten nyt käy :P Tyhjäkäynnil pysyy kyl käynnis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe