Kiitos kun poistit selvästi asiattoman ja herjaavan viestin. 24/7 seuraavana, kyllähän tuolla talossa tapahtuu vaikka mitä silloin kun on tapahtuakseen, mutta siitä huolimatta (en todellakkaan pidä sovellasta) herjauksiin ei pitäisi kenenkään ryhtyä. Jaiks, ja yök.
kiitos cesarille!
4
511
Vastaukset
Kiva välillä saada mukavaa palautetta koska sitä toistakin paljon tulee. Tänä iltana tosiaan oli pari kirjoittajaa jotka jaksoivat pa**aa suoltaa. Ja oli noita ilmoituksiakin niistä tullu melkeen sata heh.
- Nimetön
Et sääkään nyt mikään McGyver ole??? Ja tosiaan, mielipiteet ja paskan suolto on kaks eri asiaa ja edes talossa olijoita EI ole lupa kellään herjata, ei edes rivolla sanastolla. Kiitos, I have spoken.
- mamma34
Nimetön kirjoitti:
Et sääkään nyt mikään McGyver ole??? Ja tosiaan, mielipiteet ja paskan suolto on kaks eri asiaa ja edes talossa olijoita EI ole lupa kellään herjata, ei edes rivolla sanastolla. Kiitos, I have spoken.
Höö, mä olen hyvä näissä. Mut kuitenkin, edellinen mun (tiedä mitä hittoo taas sähläsin) mut piti viel lisätä et tsekkasin images ja hei, muista, KAIKKI LIHA USKOO KURII (vai mites se meni, huono näissäkin) mut et sä nyt mikään plösö sentään ole vaikka varmaan jonkin verran vara tiputtaa painoo (itse pyysit läskikommenttei mut niihin must ei ole)
- mamma34
Nimetön kirjoitti:
Jos läheittäis yksärii niin mis ja miten? BTW, mulle kerto juuri VV et naisiin ei voi pieni poikanen luottaa...............Kyl valo tietäää :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273