22+ miitendaalen ennen marraskuussa

Heipähei immiset&oliot!
oon muutamien kanssa puhunutkin jo tästä joten kirjoittelen nyt sit tännekin asian;

löytyykö porukalla mielenkiintoa treffata, niinku mulla löytyy..en oo liiemmin kerenny nähä kamuja tai hillua sätissä sattuneista syistä mutta olis toudella siistii jos sais jengin kasaan ja pidettäis hubaa just like old times ;).
Päivämääräks oon katsonut että lauantai 18.11 vois natsaa aika hyvin..toki saa olla eri mieltä siitäkin :D!
paikasta toistaseks sanon vaan sen verran että helsingissä ois, emmää oikein muualle viittii laittaa miittejä kasaan kerta täällä asun x).

mielipiteitä ilmaan hephep \o/

46

5891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ennen marraskuus..näyttipä viksulta..meinasin kirjoittaa ennen joulua mut muuttaa sen marraskuuksi joten tadaa!!mut..kyllähän te nyt muhun ootte tottunu jo ;D

    • Cas-X

      Työt antaa periksi niin mikä jottei \O/

    • *Sohvitus*

      miula taitaa olla tuona viikkona aamuvuoro, joten sen puolesta ainakin pääsisin tulemaan, mutta kuten tässä ollaan jo huomattu useamman kerran, miule tuppaa AINA tulemaan jotain muuta, joka estää tulemisen, joten enpä tällä kertaa lupailekaan mitään. :P

    • Kökön...

      ..Kökkö... Kun juuri tuolle päivälle on yksi sovittu iltameno *korisee epäilyttävästi (ei murise)* Sopisko miiiiiiiiiiiillänsäkään joku muu vkl? Olisi ihana teittiä tavata... toki voinen tulla pyörähtämään tuonakin päivänä, mutta vain pienenpieneksi hetkeksi (jos ei sitten tule muutosta siihen "suunnitelmaan")

      -taigatartar-

    • Hannu29 (joka ei jaksa kirj...

      Eli saavun paikalle jos pomo ei oo lennättäny mua jonnekki tai joku kaveri ei mee naimisin sillo...

      T: H

    • Hmm...
      Mahvia on töissä.
      Mahvia ei pääse.
      Mahvia tienaa itelleen uusia vaatteita, kampaamokäyntejä ja kosmetologeja. =)

    • saattais

      vaikka tullakkin ^_^

      -DR_Frozen-

    • Näillä näkymin...

      ...pääsen sittenkin tulemaan... en tosin varmasti sano, mutta luulisin :) KIVAA! *taputtaa karvaisia käsiään ja hyppiiponppii*

      -taigatartar-

    • Tytsy*

      Hmm... Mielenkiintoista. Älkää ny vaihtako miittipaikkaa tuntia ennen niinku 16.9 olleessa miitis kävi, nii Tytsyki löytäis sinne tiensä *järkyttää kaikki tällä tiedolla* Jos työvuorolista antaa myöten lupaan tulla ja uhrata miittineitsyyteni *haltioissaan*

      Voi Mahvia tuu sieki *anoouhkaakiristäälahjoo*

      • Delffi

        MITÄ MITÄ???

        Tytsy tulossa miittii??? Nyyyyt on mualiman kirjat enemmän ku sekasin! Ja mie polonen en pääse tätä todistamaan, kiitos työviikon joka siinä vaiheessa on puolessa välissä. Mutta ihmettelemään jään edelleen, että PUNAPÄÄ on menossa! *edelleen housut kintuissa* *reps*

        Joten pitäkää hauskaa!
        *halauksin* D


      • mahviooso

        kuten parahin tytsy tietää, mä oon töissä. MISSÄPÄ muuallakaan??

        Ja muutenki, musta tuntuu, että mä pysyttelen poissa ihmisten ilmoilta jonku aikaa...

        Eiköhän se riitä, että mahvia käy pistään Helsingin sekasin kerran kymmenessä vuodessa... Tuskin mun kannattaa sinne alkaa joka vuosi itteeni tunkemaan? :D

        Joten mee sää vaan, moon jo käyny miitissä *not o vöörtsin enimoor*


    • ilmeisesti jengi on sit lähös liikkeelle tuolloin \o/ !!! hyvähyvä, laitan ideamoodin pyöriin ja palaan astialle piakkoin :) !!!

    • Katanen*

      Juu mullakin on tuo vkonloppu vapaana joten tulen paikalle ja tuon näytille erään toisenkin:D

      IIIIIIIIIhanaa nähdä teitä:)

    • jaa niin no jos se miitti pidettäisi sitten jossain helsingin keskustassa.. Eli jossain, minne munkin olis helppo löytää masun kanssa. Tai voisin ainakin harkita tulevani paikalla piipahtamaan, jos masu antaa myöten ja aikataulut loksahtelee kohdilleen..

    • teepu

      Tällä hetkellä näyttäisi hyvinkin vahvalle, että olen tulossa mikäli ei tule yllättäviä käänteitä eteeni.

    • Katanen*

      Niin et paikkaehdotuksii varmaan kantsis tässä vaihees alkaa miettiin?
      Mun mielestä siel Mascotis oli sillon kivaa:)

      Tilaa löyty eikä hinnatkaan ollu mahdottomat:)

      Mut mielipiteitä immeiset:)

      Ne jotka ei tiedä: Mascot on siis Kalliossa, hämeentien ja olikoseny 4.linjan kulmassa:)

      • varsin...

        ...hyvältä... kunhan pidätte mut aisoissa jos tulen x)
        -taigatartar-


    • niin siis tuo Mascotti kävi munkin mielessä, toinen vaihtoehto Friday, mikä on ihan hki:n rautatieaseman eli Steissin*kjehkjeh* lähellä. Kumpikampi, mihin jengi tulee mielummin?

      • oiskohan taas se vakio, eli kuuden aikaan..kahdeksantoistanollanolla...? :)


    • gooa

      vaikkei seisokaan, kuten sanonta menee. Tää vois kans raahautua paikalle, sikälimikäli valuuttaa löytyy.

    • turha paska
    • DR_Frozen

      noniin, eli 18.11. ja klo 18.00, mutta lyökääs nyt se paikka viel lukkoon niin osataan suunnistaa paikalle :)

      • Tytsy*

        Tohon lisäisin viel edelleen sen, et pitäkää se paikka myös, ettei käy ku 16.9 tai ilmottakaa suoraan et Tytsy, ei sun paikkas, pysy kotonas *wirn*

        UGH! *olen katkera* =o)


      • Vonsaku

        Vois könytä paikalle kanssa, siis näillä näkymin.


    • Olisi ehkä...

      Helpompi suunnistaa... Ja siitä lyhyvempi matka jos meinaa jonnekin keskustaan jatkamaan (muistelee muutaman ottaneen taksin ed. mascot miiteissä, kun suunta ollut the rocks jne). En tosin sitten tiedä....
      -taigatartar-

      • Katanen*

        Mulle sopii kans se friday, paikka ois kiva kyl lyödä lukkoon.. joten jospa joku kopauttais tän asian pöytään? Smirreeeee? :D


    • selailin täs nää kaikki viestit läpi ja laitan nyt sit tänne että paikka on: Friday ja klo.18.00!niin ja se siis oli se la 18.11, mitä jo heti kättelyssä ehdotin.
      Ja Fridayhan sijaitsee osoitteessa Keskuskatu 6, ns. makkaratalossa.
      jos on epäselvyyksiä laittakaa kyssäreitä ja kyselkää vaik jonkun puh.nroa joka on tulossa paikalle jos on riski että eksyt tms. ;)

      • Katanen*

        .. smirffi apua löytämises ni soita vaan mulle rohkeesti ni kyl mä opastan o:)

        *wirnuilee muistellen erästä kävelyä ruoholahden metroasemalta tallinnan paatille*:D


      • Katanen* kirjoitti:

        .. smirffi apua löytämises ni soita vaan mulle rohkeesti ni kyl mä opastan o:)

        *wirnuilee muistellen erästä kävelyä ruoholahden metroasemalta tallinnan paatille*:D

        got tääm juu kata!!! x)
        emmä oikeesti tienny et muut seuraili mua ku johtajaa, emmä missään vaihees sanonu et tiiä miten pitää kävellä!!! :D

        sitäpaitsi...päästiinhän me sinne tallinnaan kuiteski ;)

        *muisk* :D


      • smirffi kirjoitti:

        got tääm juu kata!!! x)
        emmä oikeesti tienny et muut seuraili mua ku johtajaa, emmä missään vaihees sanonu et tiiä miten pitää kävellä!!! :D

        sitäpaitsi...päästiinhän me sinne tallinnaan kuiteski ;)

        *muisk* :D

        Ja kiva reissu oliki:)

        Sä oot vaan kato luonnostas sellanen et aina näytät siltä et tiedät just reitit ja esimerkiks porojen esiintymisalueet Suomessa hirveen hyvin *wirnuilee*

        *muisku* :D


    • ...että jää tämäkin miitti väliin..
      nou kan dooo :D

    • *herkkis*

      Juu voin harkita jos saan jonku mukavan raahattua mukaan tai sitten muutenkin. Lähtis toi neitsyyskin samalla ;D

      • *herkkis*

        Mun luona on alkkikset ja tulossa on ainaski herkkis,citytarzan,metteliini ja yx jos sen sais kii mutta eiköhän ja yx jos se osais päättää...Ja ja muita vielä? Asun ihan ytimessä joten lyhyt matka ainakin miittimestoille...


      • DR_Frozen
        *herkkis* kirjoitti:

        Mun luona on alkkikset ja tulossa on ainaski herkkis,citytarzan,metteliini ja yx jos sen sais kii mutta eiköhän ja yx jos se osais päättää...Ja ja muita vielä? Asun ihan ytimessä joten lyhyt matka ainakin miittimestoille...

        kans tulla alottelee jonnekkin sinne lähemmäs.. :)


      • herkkis
        DR_Frozen kirjoitti:

        kans tulla alottelee jonnekkin sinne lähemmäs.. :)

        No tässä on ainakin yksi vaihtoehto päästä lähemmäksi ydintä. Et oo mun mesessä et otahan yhteyksiä niin katellaan =)


      • DR_Frozen
        herkkis kirjoitti:

        No tässä on ainakin yksi vaihtoehto päästä lähemmäksi ydintä. Et oo mun mesessä et otahan yhteyksiä niin katellaan =)

        pistin siun suomi24.fi osoitteeseen, käys lukemas :)


      • herkkis
        *herkkis* kirjoitti:

        Mun luona on alkkikset ja tulossa on ainaski herkkis,citytarzan,metteliini ja yx jos sen sais kii mutta eiköhän ja yx jos se osais päättää...Ja ja muita vielä? Asun ihan ytimessä joten lyhyt matka ainakin miittimestoille...

        Kiitos teille kaikille ihanille, jotka kävitte luonani bilettämässä ja miittaamassa. Kivaa oli! :D
        Vaikka itse miitti mesta hukkuikin, niin saatiinhan me hyvä porukka kasaan silti, ja liikenteeseenkin jopa päästiin, naapureiden helpotukseksi ;D

        *halit kaikille*

        ps. Siivouksessa löytyi, ylimääräinen kengänpohja ja parit nahkahanskat jos joku kaipaa X)


      • citytarzan77 ;) rakastunut
        herkkis kirjoitti:

        Kiitos teille kaikille ihanille, jotka kävitte luonani bilettämässä ja miittaamassa. Kivaa oli! :D
        Vaikka itse miitti mesta hukkuikin, niin saatiinhan me hyvä porukka kasaan silti, ja liikenteeseenkin jopa päästiin, naapureiden helpotukseksi ;D

        *halit kaikille*

        ps. Siivouksessa löytyi, ylimääräinen kengänpohja ja parit nahkahanskat jos joku kaipaa X)

        oli muuten ihanat bileet :) kiitos erittäin ihanista kotihipoista ja kaikesta muustakin. . . . .


    • Enpä oo taaskaan tulossa paikalle. Järkätkää joskus muuallakin kuin savuisassa juottolassa.

      • oli ainakin...

        linnanmäellä.. se ei viimenäkemällä ollut savuinen juottola ;) Ja onhan noita ollut esim kaivopuistossa ja kaisaniemen puistossakin.... eipä ole herraa noissakaan näkyny x)


      • oli ainakin... kirjoitti:

        linnanmäellä.. se ei viimenäkemällä ollut savuinen juottola ;) Ja onhan noita ollut esim kaivopuistossa ja kaisaniemen puistossakin.... eipä ole herraa noissakaan näkyny x)

        Lintsillä sentään olin, mutta ei sitä aina kaikesta voi tietoinen olla. Lisätään nyt sitten vielä tähän että noi puistomiitit on mun osalta kanssa yleensä siinä samassa listassa kuin baarimiititkin. Lähinnä sen takia kun siellä ryypätään. Mä en noihin miitteihin osallistu missä juominen näyttelee pääosaa.


      • Kunhan
        JaniH76 kirjoitti:

        Lintsillä sentään olin, mutta ei sitä aina kaikesta voi tietoinen olla. Lisätään nyt sitten vielä tähän että noi puistomiitit on mun osalta kanssa yleensä siinä samassa listassa kuin baarimiititkin. Lähinnä sen takia kun siellä ryypätään. Mä en noihin miitteihin osallistu missä juominen näyttelee pääosaa.

        aikani kuluksi auoin päätäni.. tein sitä koko päivän... *punastuu*


      • Muttis
        Kunhan kirjoitti:

        aikani kuluksi auoin päätäni.. tein sitä koko päivän... *punastuu*

        tääpä olisi nähnyt janin miitissä sekä puistossa että juottolassa... ja toisessa sillä oli jopa kalja kädessä.. ei se tosin sen ollut ... mutta kuitenkin...

        Muttis


    • Vonsaku...

      Oltiin hennan kanssa fridayssä siinä kuuden kieppeillä, ei näkyny ketään niin mentiin sitten muualle räyhäämään...

      • kyllä siellä...

        ..paikalla olivat hannu, smirffi ja muttchiang.. allekirjoittanut tuli paikalle hieman myöhässä ko lompakko jäi kotia x)
        .. vaan vanhojen "partojen" miitiksi jäi, ei ollut yhtään uutta naamaa :(
        Ehkä ensikerralla sitten..

        -taigatartar-


      • Cas*
        kyllä siellä... kirjoitti:

        ..paikalla olivat hannu, smirffi ja muttchiang.. allekirjoittanut tuli paikalle hieman myöhässä ko lompakko jäi kotia x)
        .. vaan vanhojen "partojen" miitiksi jäi, ei ollut yhtään uutta naamaa :(
        Ehkä ensikerralla sitten..

        -taigatartar-

        Unohin koko miitin ja sitten olin kyllä töissä sen koko viikonlopun etten mie kyllä ees ois päässykkään. mutta koitamme taas törmätä samaan aikaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe