Kaarlo on 22-vuotias.
Hanne 28 v.
Jenni 28 v.
Mira 28 v.
Sari 25 v.
Kari 32 v.
Sorella 30 v.
Jos Kaarlo teidän mielestänne on hölmö ja lapsellinen, niin noteeratkaa vittu vie miehen ikä - 22 vuotta. Muut kilpailijat ovat huomattavasti vanhempia. Totta kait muut kilpailijat pitää olla Kaarloa aikuisempiakin, koska ovat häntä huomattavasti vanhempiakin. Miettikää itseänne 22-vuotiaana ja sitten 30-vuotiaana; tuossa 8:ssa vuodessa lienee tapahtunut melkoinen henkinen kasvu. Kaarlo on ikäisekseen fiksu, rehellinen ja itsensä fyysisestä kunnosta huolehtiva nuorukainen. Kaarlo ansaitsee voiton, sillä nuoruushan ei miestä pahenna. Keskustelupalstan keskustelijat saattavat tietenkin olla kateellisia komealle Kaarlolle; ja sehän perisynti on istutettu jo äidinmaidossa meihin suomalaisiin.
Kaarlon mollaajille, kuten myös palstan
12
679
Vastaukset
- voita
Ei kestä Kalen akti (sana, jota Miralle jakeli) ja karisma loppuun asti. Sari ja Kaki nyt vahvoilla. Ja ehkä Hanne.
Helposti tuntuu unohtuvan kaikilla että Kaarlo oikeasti on talon nuorin asukas.. Siis jo alunperinkin.. Heidiäkin nuorempi. Tuossakin iässä vielä mielipiteet ja reaktiot on radikaaleja mutta kyllä ne siitä elämänkokemuksen myötä asettuu. Silti tässä ollaan kyllä samalla viivalla kisaamassa, ja ennemminkin voitaisiin laskea hänelle ylimääräiseksi plussaksi jos olisi ikäistään kypsempi.
- BULLdog
Sari kyllä tuntuu nuorimmalta ja näyttää vanhimmalta. Vedä tästä sitten johtopäätökset.
- kelpuutetaan
Hei päällikkö ja viestien poistaja! Eihän tuossa sinun parissa viimeisessä lauseessasi ole mitään järkeä. Jos kisaillaan tiettyjen älykkyys- ja toimintavalmiustasojen mukaan, olisi kaikilla kilpailijoilla oltava sama ikä. Kaarlo voittaa. Viime vuonna näillä palstoilla haukuttiin Perttua lapselliseksi ja hölmöksi, mutta kaikki tietävät sen, mitä se nuoruus ja hölmöys tuotti. Mielestäni seriffin ei pitäisi ilmaista mielipiteitään näillä palstoilla, vaan keskittyä karsimaan noita satoja kunnianloukkaussyytteen alaisia tarinoita näiltä palstoilta.
- ymmärtäisin jos
puhe olisi jostain teini-ikäisestä pennusta. Yksinkertaisuus, typeryys tai lapsellisuus ei kysy ikää, siitä tämänkertainen BB-joukkio on ollut mainio esimerkki. Muistuu mieleen vaikka Hena tai Tatu, lapsekkaampia äijiä saa hakea. Kale menee siinä joukossa, kiilaa ainoastaan tyhmyydellään nummisuutariksi.
- Anteeksi sallikaa minun
...nauraa!
- Snadi
Oli jo liikaa että Kaarlo on miehistä muutenkin näin pitkällä.
- juupeli
moni kaarloa nuorempi puhuu ja käyttäytyy huomattavasti fiksummin. onko 22-vuotias enää nuori? joka toinen sana vittu, noin 10-vuotta nuorempi käyttää kyseistä sanaa yhtä paljon
- juupeli
ja sitä paitsi monella tuon ikäisellä on jo perhettä, ja osaa olla aikuinen.
- ryyppäävät
Tuon ikäiset ainakin täälä stadissa notkuvat kaikki arkiyöt kaduilla, juovat siideriä ja olutta sekä rikkovat pulloja kaduille. Tappelevatkin, huutavat vittua, jne...
- vanhempanakin
Oletkos huomannut, että muutkin, kuin Kaarlo, hokevat sitä vittu-sanaa. Sitä hokevat Kaarloa huomattavasti vanhemmatkin asukkaat, jopa opettaja Sorella. VITTU - VITTU VARMASTI PELASTAA MAAILMAN, mutta Kaarlo ainakin voittaa bb:n.
- putosin matolta
vanhempanakin kirjoitti:
Oletkos huomannut, että muutkin, kuin Kaarlo, hokevat sitä vittu-sanaa. Sitä hokevat Kaarloa huomattavasti vanhemmatkin asukkaat, jopa opettaja Sorella. VITTU - VITTU VARMASTI PELASTAA MAAILMAN, mutta Kaarlo ainakin voittaa bb:n.
lattialle, hillittömän naurukohtauksen iskiessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644