Kaarlon mollaajille, kuten myös palstan

SERIFFILLE

Kaarlo on 22-vuotias.
Hanne 28 v.
Jenni 28 v.
Mira 28 v.
Sari 25 v.
Kari 32 v.
Sorella 30 v.
Jos Kaarlo teidän mielestänne on hölmö ja lapsellinen, niin noteeratkaa vittu vie miehen ikä - 22 vuotta. Muut kilpailijat ovat huomattavasti vanhempia. Totta kait muut kilpailijat pitää olla Kaarloa aikuisempiakin, koska ovat häntä huomattavasti vanhempiakin. Miettikää itseänne 22-vuotiaana ja sitten 30-vuotiaana; tuossa 8:ssa vuodessa lienee tapahtunut melkoinen henkinen kasvu. Kaarlo on ikäisekseen fiksu, rehellinen ja itsensä fyysisestä kunnosta huolehtiva nuorukainen. Kaarlo ansaitsee voiton, sillä nuoruushan ei miestä pahenna. Keskustelupalstan keskustelijat saattavat tietenkin olla kateellisia komealle Kaarlolle; ja sehän perisynti on istutettu jo äidinmaidossa meihin suomalaisiin.

12

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voita

      Ei kestä Kalen akti (sana, jota Miralle jakeli) ja karisma loppuun asti. Sari ja Kaki nyt vahvoilla. Ja ehkä Hanne.

    • Helposti tuntuu unohtuvan kaikilla että Kaarlo oikeasti on talon nuorin asukas.. Siis jo alunperinkin.. Heidiäkin nuorempi. Tuossakin iässä vielä mielipiteet ja reaktiot on radikaaleja mutta kyllä ne siitä elämänkokemuksen myötä asettuu. Silti tässä ollaan kyllä samalla viivalla kisaamassa, ja ennemminkin voitaisiin laskea hänelle ylimääräiseksi plussaksi jos olisi ikäistään kypsempi.

      • BULLdog

        Sari kyllä tuntuu nuorimmalta ja näyttää vanhimmalta. Vedä tästä sitten johtopäätökset.


      • kelpuutetaan

        Hei päällikkö ja viestien poistaja! Eihän tuossa sinun parissa viimeisessä lauseessasi ole mitään järkeä. Jos kisaillaan tiettyjen älykkyys- ja toimintavalmiustasojen mukaan, olisi kaikilla kilpailijoilla oltava sama ikä. Kaarlo voittaa. Viime vuonna näillä palstoilla haukuttiin Perttua lapselliseksi ja hölmöksi, mutta kaikki tietävät sen, mitä se nuoruus ja hölmöys tuotti. Mielestäni seriffin ei pitäisi ilmaista mielipiteitään näillä palstoilla, vaan keskittyä karsimaan noita satoja kunnianloukkaussyytteen alaisia tarinoita näiltä palstoilta.


    • ymmärtäisin jos

      puhe olisi jostain teini-ikäisestä pennusta. Yksinkertaisuus, typeryys tai lapsellisuus ei kysy ikää, siitä tämänkertainen BB-joukkio on ollut mainio esimerkki. Muistuu mieleen vaikka Hena tai Tatu, lapsekkaampia äijiä saa hakea. Kale menee siinä joukossa, kiilaa ainoastaan tyhmyydellään nummisuutariksi.

    • Anteeksi sallikaa minun

      ...nauraa!

    • Snadi

      Oli jo liikaa että Kaarlo on miehistä muutenkin näin pitkällä.

    • juupeli

      moni kaarloa nuorempi puhuu ja käyttäytyy huomattavasti fiksummin. onko 22-vuotias enää nuori? joka toinen sana vittu, noin 10-vuotta nuorempi käyttää kyseistä sanaa yhtä paljon

      • juupeli

        ja sitä paitsi monella tuon ikäisellä on jo perhettä, ja osaa olla aikuinen.


      • ryyppäävät

        Tuon ikäiset ainakin täälä stadissa notkuvat kaikki arkiyöt kaduilla, juovat siideriä ja olutta sekä rikkovat pulloja kaduille. Tappelevatkin, huutavat vittua, jne...


      • vanhempanakin

        Oletkos huomannut, että muutkin, kuin Kaarlo, hokevat sitä vittu-sanaa. Sitä hokevat Kaarloa huomattavasti vanhemmatkin asukkaat, jopa opettaja Sorella. VITTU - VITTU VARMASTI PELASTAA MAAILMAN, mutta Kaarlo ainakin voittaa bb:n.


      • putosin matolta
        vanhempanakin kirjoitti:

        Oletkos huomannut, että muutkin, kuin Kaarlo, hokevat sitä vittu-sanaa. Sitä hokevat Kaarloa huomattavasti vanhemmatkin asukkaat, jopa opettaja Sorella. VITTU - VITTU VARMASTI PELASTAA MAAILMAN, mutta Kaarlo ainakin voittaa bb:n.

        lattialle, hillittömän naurukohtauksen iskiessä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe