eikös tää oo jo

varmaa

6

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FutisFani

...mulle miten tässä tapauksessa yhden (1) maalivahdin epäilty ottelutuloksen järjestely-yritys tekee koko Suomen Veikkausliigasta ja Ykkösestä "pelkkää sopupeliä"? Sinulla on ilmeisesti heittää todisteita tiskiin siitä, että otteluita järjestellään kaiken aikaa suotuisia lopputuloksia silmälläpitäen. Jos ei ole niin voisitko jo pikkuhiljaa lopettaa tuon ääliömäisen jauhamisen.

• todisteita

kyse ei olekkaa yhdestä tapauksesta, onhan niitä ollu enemmänkii parin viime kesän aikana. menee vaa uskottavuus suomalaisii liigoihin näitten takia

• Hartsari
        todisteita kirjoitti:

kyse ei olekkaa yhdestä tapauksesta, onhan niitä ollu enemmänkii parin viime kesän aikana. menee vaa uskottavuus suomalaisii liigoihin näitten takia

Harmi että näitä on ollut niin paljon viime aikoina.

• FutisFani
        todisteita kirjoitti:

Et kuitenkaan kertonut riittäviä todisteita siitä että sekä liiga että ykkönen ovat läpeensä mätiä kuten annat ymmärtää. Noin kovilleko se suomalaisen futiksen orastava nousu ottaa?

Ja ennenkuin rupeat jeesustelemaan niin tuomitsen ankarasti itsekin mm. tapaus Allianssin sekä Palloliiton ja liigahallituksen täydellisen munattomuuden tapauksen käsittelyn suhteen. Sekä tämä tapaus Mitsukki.

Haukkuisit Palloliittoa jolle ei ilmainen epäilyttävistä otteluista hälyttävä järjestelmä kelpaa. Onko se futiksen vika jos kattojärjestö on läpeensä mätä paska jota johtaa egoistinen seniili idiootti?

• mutta nämä on varmoja

Nämä ainakin on 100% varmasti sopupelejä:

Pelicans - HIFK 10 - 1
      KalPa - Jokerit 5 - 1

• ei varmaa

Olin ite kattomassa tota pelicans - Hifk peliä. HIFK oli yhtä surkea kuin miltä numerot näyttääkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      86
      1809
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      136
      1260
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1090
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      77
      897
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      84
      838
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      826
    8. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      799
    Aihe