Tunnista provot

http://www.iltasanomat.fi/

http://www.iltalehti.fi/etusivu/

http://www.hs.fi/

Älkää nyt palstalaiset menko ihmeellisiin provoihin, niin kuin nyt tämä että Mika olisi tehnyt itselleen jotain. Jollain on täällä ihmeellinen pakko tehostaa itseään ja saa kiksejä siitä että muut hämmentyvät hänen viesteistään. Tyypillistä on juuri tuo että ensin laitetaan joku kohu-uutinen,jota sitten beesataan jollain "joo olen kuullut kanssa jotain tollasta", ja sitten kohta tulee aloitus "Onko tosiaan niin että...", "ei kai se ny vaan...". Noissa viesteissä ei koskaaan ole linkkiä mihinkään todelliseen uutiseen jossa olisi mainintaa tapauksesta.

Voitte olla varmoja että jos jossain mediassa tuollainen uutinen julkistettaisiin niin siihen myös linkki laitettaisiin ja siitä kohistaisiin suureen ääneen. Yllä laitoin linkit niihin joissa aikaisemmin on ensimmäisinä uutisia julkistettu ja joista se suurella todennäköisyydellä ensimmäisenä on jos jotain mullistavaa tapahtuu...

11

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä73

      Kirjoitat mitä sattuu..myös provoilet muita. Ja jos sinua haukutaan niin kyllä tekstit lähtee hyvin nopeasti. Säälittävää.

      • .n.n.n

        Eikös tämän palstan säännät ole ettei ketään saa srotaa tai haukkua tai muuta. eikö ole hyvä ettäon edes yksi jonka ei tarvitse pelkäävä puhuvan palturia? ja tämähän on bb-palsta, ei "sorretaan cesaria"-palsta..


      • kun meni pieleen

        Meni nyt pieleen sun huijaus hehehe.. Taitaa ottaa päähän kun viimeinkin poistui kaikki sun pilailuviestit


      • Sefu....

        Näiden 'minä73' tapaisten nimettömien viestit on tavallisesti suht rikollisuutta lähellä, joten hienoa, että jaksat siistä törkyä...sitähän riittää.


    • Syyttäjä

      Nostan sinua vastaan syytteen maanantaina, Sananvapauden rajoittaminen. Joudut oikeuteen ja maksat isot korvaukset Suomen kansalaisille. Vieläkö naurattaa?

      • Kunhan tässä nyt saan aikaseksi niin saat todella aineistoa tuohon "syytteeseesi". Viittaan tuohon eiliseen "mailini ylläpidolle" viestiin...


      • Joka viimeksi nauraa
        Cesar kirjoitti:

        Kunhan tässä nyt saan aikaseksi niin saat todella aineistoa tuohon "syytteeseesi". Viittaan tuohon eiliseen "mailini ylläpidolle" viestiin...

        Tulet kärsimään, ei ole minulle ensimmäinen kerta oikeudessa ja voin valita vapaasti asianajajani. heh:) helppoa rahaa sulta, kiitos.


      • uutisia enemmän

        sananvapaus ei tarkoita sitä että saa sanoa kaikkea mitä sylki suuhun tuo - poliisitutkinnassa on juuri eräisiin poliitikkoihin internetissä kohdistuneet "erittäin vapaat kirjoittelut"


      • Pollari-Rollari
        Joka viimeksi nauraa kirjoitti:

        Tulet kärsimään, ei ole minulle ensimmäinen kerta oikeudessa ja voin valita vapaasti asianajajani. heh:) helppoa rahaa sulta, kiitos.

        Täällä listalla hävitetään jatkuvasti kunnianloukkauksiin liittyvää todistusaineistoa.


      • pikemminkin

        sinulle iso lasku, ja sit meitä naurattaa :-)


      • säällittävä tapaus
        Joka viimeksi nauraa kirjoitti:

        Tulet kärsimään, ei ole minulle ensimmäinen kerta oikeudessa ja voin valita vapaasti asianajajani. heh:) helppoa rahaa sulta, kiitos.

        mutta kyllähän hyviä pellejä tarvitaan...et muuten jo huomannut, että sullehan nauretaan täällä....se kai oli tarkoituksesikin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe