Tunnista provot

http://www.iltasanomat.fi/

http://www.iltalehti.fi/etusivu/

http://www.hs.fi/

Älkää nyt palstalaiset menko ihmeellisiin provoihin, niin kuin nyt tämä että Mika olisi tehnyt itselleen jotain. Jollain on täällä ihmeellinen pakko tehostaa itseään ja saa kiksejä siitä että muut hämmentyvät hänen viesteistään. Tyypillistä on juuri tuo että ensin laitetaan joku kohu-uutinen,jota sitten beesataan jollain "joo olen kuullut kanssa jotain tollasta", ja sitten kohta tulee aloitus "Onko tosiaan niin että...", "ei kai se ny vaan...". Noissa viesteissä ei koskaaan ole linkkiä mihinkään todelliseen uutiseen jossa olisi mainintaa tapauksesta.

Voitte olla varmoja että jos jossain mediassa tuollainen uutinen julkistettaisiin niin siihen myös linkki laitettaisiin ja siitä kohistaisiin suureen ääneen. Yllä laitoin linkit niihin joissa aikaisemmin on ensimmäisinä uutisia julkistettu ja joista se suurella todennäköisyydellä ensimmäisenä on jos jotain mullistavaa tapahtuu...

11

1419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä73

      Kirjoitat mitä sattuu..myös provoilet muita. Ja jos sinua haukutaan niin kyllä tekstit lähtee hyvin nopeasti. Säälittävää.

      • .n.n.n

        Eikös tämän palstan säännät ole ettei ketään saa srotaa tai haukkua tai muuta. eikö ole hyvä ettäon edes yksi jonka ei tarvitse pelkäävä puhuvan palturia? ja tämähän on bb-palsta, ei "sorretaan cesaria"-palsta..


      • kun meni pieleen

        Meni nyt pieleen sun huijaus hehehe.. Taitaa ottaa päähän kun viimeinkin poistui kaikki sun pilailuviestit


      • Sefu....

        Näiden 'minä73' tapaisten nimettömien viestit on tavallisesti suht rikollisuutta lähellä, joten hienoa, että jaksat siistä törkyä...sitähän riittää.


    • Syyttäjä

      Nostan sinua vastaan syytteen maanantaina, Sananvapauden rajoittaminen. Joudut oikeuteen ja maksat isot korvaukset Suomen kansalaisille. Vieläkö naurattaa?

      • Kunhan tässä nyt saan aikaseksi niin saat todella aineistoa tuohon "syytteeseesi". Viittaan tuohon eiliseen "mailini ylläpidolle" viestiin...


      • Joka viimeksi nauraa
        Cesar kirjoitti:

        Kunhan tässä nyt saan aikaseksi niin saat todella aineistoa tuohon "syytteeseesi". Viittaan tuohon eiliseen "mailini ylläpidolle" viestiin...

        Tulet kärsimään, ei ole minulle ensimmäinen kerta oikeudessa ja voin valita vapaasti asianajajani. heh:) helppoa rahaa sulta, kiitos.


      • uutisia enemmän

        sananvapaus ei tarkoita sitä että saa sanoa kaikkea mitä sylki suuhun tuo - poliisitutkinnassa on juuri eräisiin poliitikkoihin internetissä kohdistuneet "erittäin vapaat kirjoittelut"


      • Pollari-Rollari
        Joka viimeksi nauraa kirjoitti:

        Tulet kärsimään, ei ole minulle ensimmäinen kerta oikeudessa ja voin valita vapaasti asianajajani. heh:) helppoa rahaa sulta, kiitos.

        Täällä listalla hävitetään jatkuvasti kunnianloukkauksiin liittyvää todistusaineistoa.


      • pikemminkin

        sinulle iso lasku, ja sit meitä naurattaa :-)


      • säällittävä tapaus
        Joka viimeksi nauraa kirjoitti:

        Tulet kärsimään, ei ole minulle ensimmäinen kerta oikeudessa ja voin valita vapaasti asianajajani. heh:) helppoa rahaa sulta, kiitos.

        mutta kyllähän hyviä pellejä tarvitaan...et muuten jo huomannut, että sullehan nauretaan täällä....se kai oli tarkoituksesikin?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe