Minulla on siis TeleFinlandin liittymä, jonka tahtoisin nyt vaihtaa Elisaan. Liittymäni on edelleen isäni nimissä, vaikken ole enää vuosiin vanhempieni luona asunut, käyn hakemassa laskun aina heiltä. Nyt kuitenkin minulta jää monet edut liittymän vaihdossa saamatta, ellen siirrä liittymää omiin nimiini. Eli kuinka tuo tapahtuu? En ole itse löytänyt tuohon vastausta. Miksi tällaisestakin asiasta on pitänyt tehdä näin vaikeaa? >(
Liittymän vaihto?
8
1207
Vastaukset
- neuvoja.
Se täytyy ensin vaihtaa sinun nimiisi se tosin maksaa ja se on isäsi tehtävä tai jos tiedät kaikki sotut ym salasanat. kun vaihto on tehty sitten pääset vaihtamaan näin ainakin minun piti tehdä.
- myyjäinen
Soita hyvä ihminen TeleFinlandin asiakaspalveluun! Sillä ne asiat selviää.
- alk.per.
Menee rahat, aika ja hermot. Siis kiitos TeleFinlandin asiakaspalvelu.
- Ei onnaa
Asiakaspalveluun on ihan turhaa soittaa ei se siellä selviä.
- muki
Ei onnaa kirjoitti:
Asiakaspalveluun on ihan turhaa soittaa ei se siellä selviä.
Jos ei halua maksaa normaalihintaista puhelua asiakaspalveluun (ei ole mikään maksullinen erikoisnumero), niin kannattaa lähettää sinne kysymys netin kautta, sähköpostilla tai tekstarilla. Ohjeet löytyy Tele Finlandin kotisivulta. Näin teen itse.
- gundesvan
ehkä olet jo hoitanut asian mutta helpoiten hoituu asia sillä että isäsi soittaa asiakaspalveluun ja kertoo että haluat vaihtaa liittymän nimiisi. Ite jouduin tekemään niin kun halusin vaihtaa operaattoria eikä siinä mennyt kuin viikko mikä kulemma lyhempi kuin monella muilla ???
- pppp
Miksi haluat vapaaehtoisesti vaihtaa liittymäsi kalliimpaan?
- uuteliass
mikset ota suoraan uutta liittymää. omistussuhteen vaihto maksaa tf 7.4€
uuden saat kai ilmaiseksi.numeroko on tärkeä??
ja mitä etuja menetät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986