sopisiko karla suomalaiseen sukunimeen
Carlastahan se vääntyy, mutta näytti kauniilta telkkarissa tytön nimenä..
onkohan noita karloja paljon, oletteko koskaan kuullut?
karla
9
1655
Vastaukset
- nimi
johan rupeaa tulemaan karloja tuutista, kun korisevan arja antoi sen tytölleen nimeksi. miksi pitää matkia julkimoita?
- Tipsu
Henk. koht. en pidä Karla nimestä (en pidä myöskään Kaija-nimestä), se on "Karimainen" ja kova nimi. Tulee mieleen Karju, Karhu, Karmiva, Karmea, Kar-alku on jotenkin miesmäinen.
(Kaija-nimestä taas en tykkää siksi että tiedän yhden kaijan, jolla on TOSI iso kyömynenä ja näyttää ihan papukaijalta)
- cosmic_cowboy
Kahdeksankymmenluvun lopulla Jenkkiyhtye Hooters levytti kappaleen "Karla with K", eli maailmallakin käytetään tätä kovempaa alkukirjainta.
- UsvaAuer
Ensinnäkin Carla on kammottava nimi: "kaala". Karla ei ole yhtään parempi. Siitä tytöstä tulee kolkko ja kova ihminen, jos nimi yhtään on enne.
- S.P.
Karla on oikein sievä nimi. Olen koko ikäni tuntenut Karla-nimisen naisen, jolla on supisuomalainen sukunimi. Hän kertoi minulle aikoinaan nimensä johtuvan siitä, että hänen vanhempansa olivat toivoneet poikaa, jonka olisivat voineet nimetä Karloksi tms. Oli miten oli, Karla-nimi käy erinomaisesti.
- millie
Sopiihan se k:lla kirjotettuna suomalaiseen sukunimeen. Mulla on serkku joka kirjottaa kyseisen nimensä c:llä ja hänellä on ruotsalainen sukunimi. Minusta suomalaiseen nimeen se sointuu hyvinkin ja ehkä paremminkin k:lla.
Tossa oli kirjotus joka enteili K/Carla nimisten olevan kylmiä ihmisiä. No, ainakaan mun serkun kohdalla se ei pidä paikkansa. Hän on hyvinkin lämmin ja empaattinen. Joten anna vaan tytöllesi etunimeksi Karla. - k
MINUN NIMI OONNNNN KKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAA
- On nätti
Henk.koht. korvaani kuulostaa hyvältä, ja lisäksi Suomessa onkin Karloja jo muutama sata ennestään.
- Anonyymi
Minun nimeni on Karla ja tykkään nimestäni paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006394
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283200Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46969Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869