sopisiko karla suomalaiseen sukunimeen
Carlastahan se vääntyy, mutta näytti kauniilta telkkarissa tytön nimenä..
onkohan noita karloja paljon, oletteko koskaan kuullut?
karla
9
1801
Vastaukset
- nimi
johan rupeaa tulemaan karloja tuutista, kun korisevan arja antoi sen tytölleen nimeksi. miksi pitää matkia julkimoita?
- Tipsu
Henk. koht. en pidä Karla nimestä (en pidä myöskään Kaija-nimestä), se on "Karimainen" ja kova nimi. Tulee mieleen Karju, Karhu, Karmiva, Karmea, Kar-alku on jotenkin miesmäinen.
(Kaija-nimestä taas en tykkää siksi että tiedän yhden kaijan, jolla on TOSI iso kyömynenä ja näyttää ihan papukaijalta)
- cosmic_cowboy
Kahdeksankymmenluvun lopulla Jenkkiyhtye Hooters levytti kappaleen "Karla with K", eli maailmallakin käytetään tätä kovempaa alkukirjainta.
- UsvaAuer
Ensinnäkin Carla on kammottava nimi: "kaala". Karla ei ole yhtään parempi. Siitä tytöstä tulee kolkko ja kova ihminen, jos nimi yhtään on enne.
- S.P.
Karla on oikein sievä nimi. Olen koko ikäni tuntenut Karla-nimisen naisen, jolla on supisuomalainen sukunimi. Hän kertoi minulle aikoinaan nimensä johtuvan siitä, että hänen vanhempansa olivat toivoneet poikaa, jonka olisivat voineet nimetä Karloksi tms. Oli miten oli, Karla-nimi käy erinomaisesti.
- millie
Sopiihan se k:lla kirjotettuna suomalaiseen sukunimeen. Mulla on serkku joka kirjottaa kyseisen nimensä c:llä ja hänellä on ruotsalainen sukunimi. Minusta suomalaiseen nimeen se sointuu hyvinkin ja ehkä paremminkin k:lla.
Tossa oli kirjotus joka enteili K/Carla nimisten olevan kylmiä ihmisiä. No, ainakaan mun serkun kohdalla se ei pidä paikkansa. Hän on hyvinkin lämmin ja empaattinen. Joten anna vaan tytöllesi etunimeksi Karla. - k
MINUN NIMI OONNNNN KKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAA
- On nätti
Henk.koht. korvaani kuulostaa hyvältä, ja lisäksi Suomessa onkin Karloja jo muutama sata ennestään.
- Anonyymi
Minun nimeni on Karla ja tykkään nimestäni paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163515Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983301Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793104Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362919Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582408Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m452344- 502135
- 942034
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181929