Maanantaina ensinmäinen herännyt (sängystä noussut) saa palkinnoksi 6 päivän (palaa juuri ennen sunnuntain lähetyksen alkua) tutustumis reissun ulkomaan BB:hen vastaavasti sieltä tulee kilpailija suomen BB:hen tutustumaan. Se minkä maan BB kyseessä en paljasta jotta edes pientä jännityst on. Halukas kyl löytää netist tietoa missä maissa BB on täl hetkel menos.
Tämä on varmaa faktaa, koska eräällä tavalla olen mukana täs jutussa tarkemmin en viitsi paljasta.
Vieraita tulos BB:hen
9
1185
Vastaukset
- .n.n.n
mutta kielimuuri kielimuuri, joten tämä nyt oli huonoinpien kusetusten joukosso näistä "maanantain yllätys" kirjoitteluista..
- Jokue
"mutta kielimuuri kielimuuri"
Niin kyllä kilpailijat englantia ja muitakin kieliä osaa joten ei tule mitään ongelmia. Hakemuksessa ovat ilmoittaneet mitä kieliä taitaa ja kuinka hyvin ja nyt ne taidot joutuu testiin. Maanantainahan sitten näätte mitä tapahtuu. - kaikki osaa
Jokue kirjoitti:
"mutta kielimuuri kielimuuri"
Niin kyllä kilpailijat englantia ja muitakin kieliä osaa joten ei tule mitään ongelmia. Hakemuksessa ovat ilmoittaneet mitä kieliä taitaa ja kuinka hyvin ja nyt ne taidot joutuu testiin. Maanantainahan sitten näätte mitä tapahtuu.mirakin pelkäsi että tulee vain eng kielisiä biisejä.. jotenka keksippäs parempi hämäys :)
- sffffffffff
kaikki osaa kirjoitti:
mirakin pelkäsi että tulee vain eng kielisiä biisejä.. jotenka keksippäs parempi hämäys :)
siis onhan toi vaihto tehty ainaki brittien bbs. siinä se britti meni etelä-afrikkaan.
- höhhis
Siitähän sitä vasta viihdettä saadaan, kun katsotaan miten pärjäävät vieraskielisten kanssa.
- Jokue
kaikki osaa kirjoitti:
mirakin pelkäsi että tulee vain eng kielisiä biisejä.. jotenka keksippäs parempi hämäys :)
Niin tuo ei tarkoita ettei kieltä ymmärtäisi ja osaisi sitä jotenkuten puhua vaikka ääntämys menee miten sattuu. Ja kyllä joku auttaa jos ongelmia tulee. Niin ja elekielellä pärjää pitkälle.
Hauskaa seurattavaa siitä tulee kuten jo höhhis totesikin. Ei BB:ssä kieli ole se tärkein asia. - katsoja2
höhhis kirjoitti:
Siitähän sitä vasta viihdettä saadaan, kun katsotaan miten pärjäävät vieraskielisten kanssa.
Mutta älä unohda, että on sellaisiakin katsojia, jotka eivät ymmärrä englantia. Ei olisi reilua sellaisia 24/7-palvelun ostaneita kohtaan.
Yllätys on sellainen jota ei ole ollut missään bb-maassa... Briteissä tämä jo toteutettiin. Että se siitä.
- Jokue
"Yllätys on sellainen jota ei ole ollut missään bb-maassa"
Taidat sotkea hieman, se äänestys ennen BB:n alkua oli se yllätys jota yhdessäkään maassa ei ole ollut. Nyt on vain puhuttu yllätyksestä/käänteestä joka on tuo vierailu. Toki vierailuun voi liittyä muutakin mistä minulla ei ole tietoa, on ollut puhetta muutaman julkkisten ja/tai muutaman pudonneiden tulosta asuvat loppun asti saavat osallistua äänestykseen mutta heitä ei voi äänestää pihalle (eivät ole mukana vikas äänestykses), mut tiedä sit mitä tarkelleen maanantaina tapahtuu. Tuo vierailu on ainakin varma.
Katsoppas http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?472767 taitaa olla ainut virallinen tieto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706704
- 594532
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293326- 613027
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271606- 171590
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401533- 341389
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471340