saako kyseiseen autoon enää osia mistään,motonet ilmoittaa et sielläkin olis myynis osia mutta kuinka mahtaa olla käytänössa
coronaan osaa?? rx-12 malliin
9
662
Vastaukset
- ....
eiköhän niitä löydy vielä,melkein samat osathan ovat corollassa ja carinassa. nim.2 markkia meni paaliin 5 vuotta sitten,prkl,ei ehkä olisi kannattanut!
- shamrock
jarrukenkiä ei saa.. etupalat saa..ja jarrusylinterit saa loput tarttee itse säveltää muista autoista..itellä 2si markkia ja osat on todella kortilla
kiitos kommenteista, itsellä tollanen 74 mallin mark 2 projekti ja siihen osia tarvitsisin,ai et jarrusylintereitäkin saa.. tietääkös joku pääsylinteristä että mahtaakohan sitä vielä jostain löytyä. toyotalla vois olla vai??
- shamrock
talani kirjoitti:
kiitos kommenteista, itsellä tollanen 74 mallin mark 2 projekti ja siihen osia tarvitsisin,ai et jarrusylintereitäkin saa.. tietääkös joku pääsylinteristä että mahtaakohan sitä vielä jostain löytyä. toyotalla vois olla vai??
carinan jarrysylinterit saa.. motonetis on jtn osaa..pääsylinteriä ei taida saada mutta epäilen et hiacen vois sopii... nissan cherryn kytkinsylinteri sopii kun vaan polkimen ja sylinterin välisen tapin laittaa pidemmäksi..osat sopii hyvin keskenään kun viittii vaan niitä hiukan säveltää.
- terhak
talani kirjoitti:
onko sulla coronassa 14 vai 13 tuuman renkaat jarrut. tarvisin 13 tuuman jarrulevyt, jos sulla 14 levyt tarvis mitat leveys ja offset ja kiinitys pulttien jako onko niisä jengat. koska motonet myy vain 14 tuuman levyjä
- dinitrol
jos osia tarvit niin useampia olen purkanut. eli tuota rx12 korimallia.
[email protected]- terhak
löytyykö edelleen coronan osia, jarrulevyjä
- 2m
http://coronamark2.foorumit.fi/index.php
Tuolta kannattaa kysellä osia itse ainaikin löysin helposti takajarru kengät - X
Nuo autokohtaiset foorumit on paraspaikka kysellä osia.
Itse olen saanut kaikki alustan kulutus osat uutta sitä kautta
Varaosa liikkeistä on aika turha kysellä oikeen mitään osia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276