saako kyseiseen autoon enää osia mistään,motonet ilmoittaa et sielläkin olis myynis osia mutta kuinka mahtaa olla käytänössa
coronaan osaa?? rx-12 malliin
9
693
Vastaukset
- ....
eiköhän niitä löydy vielä,melkein samat osathan ovat corollassa ja carinassa. nim.2 markkia meni paaliin 5 vuotta sitten,prkl,ei ehkä olisi kannattanut!
- shamrock
jarrukenkiä ei saa.. etupalat saa..ja jarrusylinterit saa loput tarttee itse säveltää muista autoista..itellä 2si markkia ja osat on todella kortilla
kiitos kommenteista, itsellä tollanen 74 mallin mark 2 projekti ja siihen osia tarvitsisin,ai et jarrusylintereitäkin saa.. tietääkös joku pääsylinteristä että mahtaakohan sitä vielä jostain löytyä. toyotalla vois olla vai??
- shamrock
talani kirjoitti:
kiitos kommenteista, itsellä tollanen 74 mallin mark 2 projekti ja siihen osia tarvitsisin,ai et jarrusylintereitäkin saa.. tietääkös joku pääsylinteristä että mahtaakohan sitä vielä jostain löytyä. toyotalla vois olla vai??
carinan jarrysylinterit saa.. motonetis on jtn osaa..pääsylinteriä ei taida saada mutta epäilen et hiacen vois sopii... nissan cherryn kytkinsylinteri sopii kun vaan polkimen ja sylinterin välisen tapin laittaa pidemmäksi..osat sopii hyvin keskenään kun viittii vaan niitä hiukan säveltää.
- terhak
talani kirjoitti:
onko sulla coronassa 14 vai 13 tuuman renkaat jarrut. tarvisin 13 tuuman jarrulevyt, jos sulla 14 levyt tarvis mitat leveys ja offset ja kiinitys pulttien jako onko niisä jengat. koska motonet myy vain 14 tuuman levyjä
- dinitrol
jos osia tarvit niin useampia olen purkanut. eli tuota rx12 korimallia.
[email protected]- terhak
löytyykö edelleen coronan osia, jarrulevyjä
- 2m
http://coronamark2.foorumit.fi/index.php
Tuolta kannattaa kysellä osia itse ainaikin löysin helposti takajarru kengät - X
Nuo autokohtaiset foorumit on paraspaikka kysellä osia.
Itse olen saanut kaikki alustan kulutus osat uutta sitä kautta
Varaosa liikkeistä on aika turha kysellä oikeen mitään osia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364464- 481808
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151619Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2501608Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2451537Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891130Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481103Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671051- 641035