onko vinkkejä mikä olisi pysyvin tapa saada ajokoiralle metsälle puh numero kaulaan mukaan, vai kannattaako koirilla olla metsästysretkillä panka kaulassa? tietysti tutkapantaan voisi puh numeron kirjata
puh numero pantaan?
4
629
Vastaukset
- se sillä
numerolla tekee jos sillä ei oo
edes kännykkä mukana?- koirakänny
Osaako sun koira numerot? Meinaan meidän koira jättää kännykän just siks kotiin, kun ei noi numerot oo vielä hallinnassa. Ja laitetaan pantaan se oma numero, että ohikulkijat huomaa tarvittaessa.
- ...
koirakänny kirjoitti:
Osaako sun koira numerot? Meinaan meidän koira jättää kännykän just siks kotiin, kun ei noi numerot oo vielä hallinnassa. Ja laitetaan pantaan se oma numero, että ohikulkijat huomaa tarvittaessa.
kaiverrettiin pantaan se puhelinnumero..:p
- Kirjoteltu
Jo vuosia tehnyt pannat itse...ns. "kuormansidontaliina" (saa toki ostaa metri tavaranakin)mut löytyy ihan edulista esim. rautakaupat. Näin saan juuri oikean kokoisen ja (värisen). Siihen kirjoitan paksulla tussilla tiedot.
Poliisikin kehui ku tosi hyvin tiedot näkyi, palauttaessaan karkulaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876