AK-47 Beta Spetsnaz

Qas

Olisiko AK-47 Beta Spetsnaz kannattava ostos ? Koska ajattelin ostaa sen koska se olisi aika edullinen jne.

Kertokaa hyvät ja huonot puolet...

144

7845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qas

      Kertokaas nyt :P

      • Ropaat

        Näin se vaan on ja pysyy.Suosittelen mieluummin m4 sarjalaista tai mp5 sarjalaista.


      • Qas
        Ropaat kirjoitti:

        Näin se vaan on ja pysyy.Suosittelen mieluummin m4 sarjalaista tai mp5 sarjalaista.

        Ok mut pistäkää lisää noit vastauksii siit


      • betaaja

        minkä merkkisen betan sä meinaat ostaa kun itellä on Jing Gongin ak-47 beta ja on aivan huippu


    • siitä aseesta...
      • fafafaffaccd

        Ei toi oo varusteleka, vaan leka-airsoft *facepalm*


    • sasdsasd

      se on ihan paras ase

    • Softari jo 11w.

      beta on hyvä koska mukaan tulee hi.cap lipas ja on kokemusta mut se on kalistin se lipas kanttii ostaa HYVÄ ASE!!

      • Voi hitto teitä ihmi

        Hicut on ihan paskoja. Osta midcap lippaita!!!!!!!!!!!!


    • maxikahe

      Voin kertoa hyvät puolet ekäsks
      large akku
      Tulee hi cappi mukana mut se rapisee kun joulu kuusi eli pikku miinus siitä.
      Pieni ja taktinen , mutta sama lähtö nopeus kuin originaalissa ak:ssa.
      ja sitte miinusta
      - etu kahvassa olevat kiskot ovat aika turhat koska siitä on inhottava pitää kiinni.
      - Mukana tulee hicap lipas mutta ei lataus tikkua tai putkea.
      eli antaisin arvosanaksi 8½ tai 9
      oliko apua?

      • thfuhnhjnyg

        no kiskoon voi ostaa kahvan ei se niin paljoo ees maksa.3 kaveril on maruin beta ollu ny 1vuoden ei niissä mitää vikoi oo ollu ja hyvi lähtee.


      • apua nyt kyllä kuol

        ei ollu apua, koska ensinnäki, siinä on mini akku... Toiseks, Hicapit menee rikki jos niitä lataa lippaanlataajalla tai lataustikulla... Ja jos ei kiskot miellytä,osta kiskonsuojat tai etukahva. Opettele, vtun retu!


      • lolzz

        joop, ja miks hi-cap:it pitäis ladata speedloaderil ku niissä on "kauhea" kolo mihin kuulia kaadetaan esim pullosta... olis ihan alytäömän hidasta puuhaa, nsin 50 kuulaa latausputkeen ja tyhjennys ja taas sama jne...


      • Mitä helvettiä sä teet jollai lataustikulla jos sulla on hiqu lipas ?


      • joku vaa
        apua nyt kyllä kuol kirjoitti:

        ei ollu apua, koska ensinnäki, siinä on mini akku... Toiseks, Hicapit menee rikki jos niitä lataa lippaanlataajalla tai lataustikulla... Ja jos ei kiskot miellytä,osta kiskonsuojat tai etukahva. Opettele, vtun retu!

        Toi kiroilu oli kyll iha turhaa ja saa mielipideensä kertoa


    • Betu

      huono puoli on se et menee rattaat nopeesti rikki.. mullakin on nyt ne rikki -.- jo neljäs kerta.

      • Nakkaaja

        3 vuotta ollu jo spetsnaz ja mitään vikoja ei ole tullu vastaa...ja ase on ollu käytössä siitä lähtien.


      • lllflflf
        Nakkaaja kirjoitti:

        3 vuotta ollu jo spetsnaz ja mitään vikoja ei ole tullu vastaa...ja ase on ollu käytössä siitä lähtien.

        elikkäs tietääkö kukaan käykö tohon aseeseen muiden valmistajien lipas kui maruin?????


      • mroikka

        maanantai kappale ihan varmana


      • Draktyl
        mroikka kirjoitti:

        maanantai kappale ihan varmana

        No mulla on ollu toi ase jo vuoden ja hyvin on toiminu, ei mitää ongelmaa oo ollu.

        Plussat

        Hi-cappi tulee mukana
        LarG akku
        Pienempi kuin AK-47 ja samat lähtönopeudet, joten mielestäni Spetsnaz on parempi
        Jykevän tuntuinen, toisin kuin Maruin MP5
        Paljon metalli-osia

        Miinukset

        - Ala-kiskot ovat melko turhia aseessa, mutta eivät ne siinä mua haittaa, joten ½ miinusta
        - Maruin aseissa on aina melko alhaiset lähtönopeudet, joten halvemmalla saisit jonkun toisen valmistaman aseen joka lähtisi yli 100 m/s

        9


      • - ahti
        Draktyl kirjoitti:

        No mulla on ollu toi ase jo vuoden ja hyvin on toiminu, ei mitää ongelmaa oo ollu.

        Plussat

        Hi-cappi tulee mukana
        LarG akku
        Pienempi kuin AK-47 ja samat lähtönopeudet, joten mielestäni Spetsnaz on parempi
        Jykevän tuntuinen, toisin kuin Maruin MP5
        Paljon metalli-osia

        Miinukset

        - Ala-kiskot ovat melko turhia aseessa, mutta eivät ne siinä mua haittaa, joten ½ miinusta
        - Maruin aseissa on aina melko alhaiset lähtönopeudet, joten halvemmalla saisit jonkun toisen valmistaman aseen joka lähtisi yli 100 m/s

        9

        Jos pidät lyhyemmistä/kompakteimmista aseista, suosittelen. Hyvät viritysmahdollisuudet. Kestävä, ei natise. Large-akku.


      • ToivonenTJT
        - ahti kirjoitti:

        Jos pidät lyhyemmistä/kompakteimmista aseista, suosittelen. Hyvät viritysmahdollisuudet. Kestävä, ei natise. Large-akku.

        Niinkuin otsikko sanoo ...

        Mitä itse omistan tuota leluasekalustoa voin suositella AK sarjalaisia lämpimästi.
        AK sarjassa yleensä sisälläsykkii 3 version rataslaatikko, joka on harvemmin vaihtunut... M4/M16 sisältävät pääsääntöisesti version 2 ja näitä näkee kavereiden pöydillä purettuna kun kyseisnen laatikkoversio on haljennut ja just se toinen puoli...


      • n.tossavainen

        jo rattaat on rikki niin kuullostaako se ase porakoneelle ? jo ne on rikki niin miten kallis paukku se on?


      • iExtr3me12
        Draktyl kirjoitti:

        No mulla on ollu toi ase jo vuoden ja hyvin on toiminu, ei mitää ongelmaa oo ollu.

        Plussat

        Hi-cappi tulee mukana
        LarG akku
        Pienempi kuin AK-47 ja samat lähtönopeudet, joten mielestäni Spetsnaz on parempi
        Jykevän tuntuinen, toisin kuin Maruin MP5
        Paljon metalli-osia

        Miinukset

        - Ala-kiskot ovat melko turhia aseessa, mutta eivät ne siinä mua haittaa, joten ½ miinusta
        - Maruin aseissa on aina melko alhaiset lähtönopeudet, joten halvemmalla saisit jonkun toisen valmistaman aseen joka lähtisi yli 100 m/s

        9

        niin esim cyman sk-47 beta spetsnaz maksaa noin 140-160 euroa proairsoftissa ja lähtönopeus on 115 metriä sekunnissa


      • cyma1999
        Draktyl kirjoitti:

        No mulla on ollu toi ase jo vuoden ja hyvin on toiminu, ei mitää ongelmaa oo ollu.

        Plussat

        Hi-cappi tulee mukana
        LarG akku
        Pienempi kuin AK-47 ja samat lähtönopeudet, joten mielestäni Spetsnaz on parempi
        Jykevän tuntuinen, toisin kuin Maruin MP5
        Paljon metalli-osia

        Miinukset

        - Ala-kiskot ovat melko turhia aseessa, mutta eivät ne siinä mua haittaa, joten ½ miinusta
        - Maruin aseissa on aina melko alhaiset lähtönopeudet, joten halvemmalla saisit jonkun toisen valmistaman aseen joka lähtisi yli 100 m/s

        9

        Kannattaa ostaa cyma itte tilasin tänää lähtö nopeus 110 m/s


      • ok900
        Draktyl kirjoitti:

        No mulla on ollu toi ase jo vuoden ja hyvin on toiminu, ei mitää ongelmaa oo ollu.

        Plussat

        Hi-cappi tulee mukana
        LarG akku
        Pienempi kuin AK-47 ja samat lähtönopeudet, joten mielestäni Spetsnaz on parempi
        Jykevän tuntuinen, toisin kuin Maruin MP5
        Paljon metalli-osia

        Miinukset

        - Ala-kiskot ovat melko turhia aseessa, mutta eivät ne siinä mua haittaa, joten ½ miinusta
        - Maruin aseissa on aina melko alhaiset lähtönopeudet, joten halvemmalla saisit jonkun toisen valmistaman aseen joka lähtisi yli 100 m/s

        9

        Large akku


    • HaiZeri

      mikä merkki? minka meinaat ostaa ostan maruin koska kiina on paska!!!!!! kandeeee

    • christian1234

      Jos sil aseel osuu silmään niin sitte onki pahempi juttu

    • Aloittelia

      Tua Maruin spetsi AK on minulla toiminut moitteettomasti siitä asti kun ostin sen 2kk sitten, millon alotin softaamisen. Ostin proairsoftista mistä tuli kaikkee muutaki tarpeellista sälää kaupan päälle, eli kannattava ostos kaiken kaikkiaan.
      Ainoa haittapuoli on ettei se lähde minulla kuin n. 70m/s (0,25g), vaikka ainahan voi virittää. Itse minulla ei kylläkään ole tullut vielä tilanetta vastaan jossa ei kantama tai tehot riittäisi. Muutenkin jos matka on yli 100 metriä minun mielestä on aika turha yrittää ampua oli ase mikä tahansa kyllä siinä piiloon ehtii kun näkee tai kuulee laukauksen.

      • Khyllä

        Mä sanoisin et CYMA AK-47 beta on hyvä. Sanon näin, koska ittelläni on CYMA AKS-74u aidol puulla ja metallirungolla. ELi mun mielest CYMA on hyvä vaihtoehto ku halpakn on.


      • ilmapehmoiluonqiwaa

        (Vanha keskustelu sori) Älä ihmeessä käytä nii raskaita kuulii...


      • ilmapehmoiluonqiwaa
        ilmapehmoiluonqiwaa kirjoitti:

        (Vanha keskustelu sori) Älä ihmeessä käytä nii raskaita kuulii...

        Eimut sä puhuitki maruista:P


    • kuikka200

      Tajukkaa ny saatana että kaveri kysyy rehellistä mielipidettä!
      Luulis niitten asiasta tietäneiden kertovan juuri hyvät ja huonot puolet eikä sitä "IHAN PASKA!" harvemmin se aseesta on kiinni jos puhutaan sähköaseista. Ja sitäpaitsi jos niitä virittää eikä huolla ja muutenki käyttää huonosti nii ihme että menee paskaks!
      Vittu se on ihan eri asia olla hyvä kriitikko, kun se että aina turvautua siihen haukkumisee kun ei tiedä koko asiasta mitää!

      • söhelö

        minulla ja monella kaverillakin on tämä kyseinen ase ja on toiminut hyvin olen myös sitä mieltä että jos asetta alkaa virittämään se menee todennäköisesti rikki


    • gfhgfhjugyj

      jkhjkhjkhjkhjkhjkhjkhjk

      • src

        no jos betaa haluat niin minun mielestä src on ihan harkitsemisen arvoinen vaihtoehto.
        paljon metalli osia
        hicap lipas
        lähtee satasta
        ihan luotettava tykki
        miinus puolia ei itellä ole ilmennyt


    • softaaja97

      mulla itellä ollu beta jo kaks vuotta ja hyvin on säilyny ehjänä joten voin kertoo hyvät ja huonot puolet
      hop-up
      aseen päällä rattaat
      tarkka tähtäin
      kestävä jos käyttää oikein ettei paisko mihinkää
      edullinen
      saa melkein mistä vaan
      saa viritettyä helposti

      - sutkoht äänekäs

    • iExtr3me12

      ittelläni on ollut beta noin puolitoista vuotta ja olen kaatunut monet kerrat sen päälle eikä naarmuakaan!! Kannatan, että ostaisit betan ja olen samaa mieltä softaaja97 kanssa noista hyvistä ja huonoista puolista!

    • on hyvä

      Mulla ois myynnissä kysyinen ase maruin valmistama... jos kiinnostaa nii laita viestii... [email protected]

    • 775567876544567

      ei kande ostaa kuularii koska siin menee turhaa rahaa

      • uzku

        ei mee turhaa rahaa koska softaus on hauskaa


    • kylk

      Ei näin... Miten sivujen taso onkaan laskenut. Esim edellinen. Jos joku softaa niin miksei vois ostaa. Ja se on kuulari antaa aika tietämättömän kuvan lajista. Päättelisin että sun ei vaan anneta ostaa softaa. Minun serkullani on jg BETA ja se on hyvä. Mutta ei näitä onko hyvä kysymyksiä. Ettikää arvosteluja ym. Kuten toisessa topicissa sanoinkin niin tehkää jotain itsekin. Kysy vaikka iskältä kun seuraavaa topiccia teet siitä että mikä on kuula.

    • kannattais!

      mul on toi ase se toimii hyvin hyvä sarja ja tosi tarkka. suosittelen . =)

    • Haluais tietää?

      Onko cyma luotettava merkki?

      • cymaaaa

        On cyma is best!!!!


    • CYMA

      ON!

    • Spestanzi 190e

      Löytyis myös Maruin valmistama Spetsnazi M100 tason virityksillä. Alle vuoden vanha, virit puoli vuotta. Lähtee 190e koska kiire saada Gekko ostettua. Laita viestiä jos kiinnostaa [email protected]

    • hshshshs

      kandeeko osttaa proairsoftista ak-47 beta

      • Tshiohiohihoihoih

        ei kannata, osta mieluummin Ak47 Tactical.
        Minulla on beta ja kaverillani on tactical joka on huom. parempi


    • hf

      käykö ak-47 betaan mitkä lippaat

      • ak47 ..

        Kaikki ak47 lippaat


      • ak47 ..

        Kaikki ak47 lippaat


    • hf

      vastatkaa jo

    • softaaja oulunsalo

      Siihen pitäis käydä ak-47 ja 74 lippaat itellä on molempia .

    • joku tyyppi vain

      onko cyman ak-47 beta hyvä?

    • minän mnmhh

      jeba

    • vm

      beta on paras

    • pro ak47

      tuleeko hi cap lipas mukana kun sen tilaa pro airsoftista

    • M4ks4

      joo,Maruin ak beta spetsnaz on hyvä ja ittelläkin on.Lähtönopeus ei oo huimaava
      mutta hyvin kantaa.Suosittelen betaa ja mielummin tokyo marui kun cyma tai jing gong.

    • pro ak-47

      mut niinku ku pro airsoftis on ak-47 beta speznatz beta ja ak-47 beta ja meinaan sitä ak-47 betaa että tuleeko siinä

    • Pankki porsas

      Oon miettiny b-spetznazin ostoa, kannataako ostaa maruin joka lähtee noin 80m/s, cybergunin vai cyman Jonka lähdöt noin 110m/s

    • azzuki

      Onko tässä aseessa punapiste tähtäimelle kiskoja vakiona vai pitääkö ostaa erikseen?

    • jf-999
    • pläöää

      älä osta kumpaakaan ! Mun kaverin on cybergun ak-47 akku loppuu hetkessä ja välillä sarjatuli ei toimi ollenkaan,vaan semi

    • Pro Softaaja

      siis toi on iha sika hyvä ase! Itelläni on ollu se koht vuoden eikä oo tippaakaa moitittavaa.

    • azzuki

      onko tossa Ak 47 beta spetsnatzissa kiskot punapiste tähtäimelle vakiona????

    • Softaajaaaa

      Itelläni on ollu Cybergun AK-47 Beta jo puol vuotta. Eikä oo hajonnu vaikka oon kaatunu monta kertaa. Voin kertoa miinukset ja plussat.

      Plussat

      paljon metalliosia
      tarkka
      hicap lipas (joka hajosi kun kaaduin se oli muovia)
      pieni (sopii hyvin pienikokoisille pelaajille-
      14 mm kierteet äänenvaimentimelle
      hyvät lähtönopeudet 115 m/s
      large akku

      miinukset

      -hicap lipas on muovia (kannattaa ostaa heti metallinen lipas)
      -akun laitto tuo ekalla kerralla hieman vaikeuksia (kyllä se sujuu kun sen osaa
      -etukahvan kiskot turhia ( ei tosin haittaa paljoa)

      siinä oli faktatietoa

    • niggarigari

      Kannattaako kyseiseen aseeseen ostaa 9,6v akkua? Meneekö ase rikki vai toimiiko ihan ok?

    • Ei 9,6V B-Spetziin

      en usko etä ehjänä pysyy jos ysikutosen laitat sinne... Hajoo koneisto luulisin.

    • Ei kannata

      Ei kannata voi koneisto hajoo aika nopeesti osta mieluummin joku 8,4 v akku

    • Softaaja587512354

      Minkäs merkkinen?

    • Kannatta ostaa ! Itelläni Cybergunin versio pari kuukautta ollut ja toimii kuin unelma :D

    • Rolley

      Mulla on cybergunin mutta minkälainen äänenvaimennin siihen käy?

      • hdhsjhcdhhd

        ei tarvi.


    • hyvä ase

      Negativiinen kai?

    • moimoi

      mu on cyberganin ak 47 beta ja ei ongelmii tullu toimii hyvi

      • ok900

        gybergun


    • ojojn

      Beta on kyllä hyvä valinta perusaseeksi.

    • ...

      aloittelijalle paras ja miksi kokeneemmallekkin vara askkeeksi.
      halpa
      melko toimiva
      taktisen kokoinen
      riittävä lähtönpeus
      kestävä muovi
      miinuksia ei ole tullut vastaan

      • jäbä,hemmo ja äijä

        beta!!!!
        lähöt
        koko
        hicap lipas
        pieni ääni jne.
        -lippaan kapasiteetti
        -turha kisko
        -muovia
        -ei yläpuolella kiskoja.
        Beta on paras ase harrastajallekkin!!!!!


    • k.y.s.e.l.i.j.ä.

      tuleeko cyman ak betassa akku ja laturi mukana ku tilaa WGC:stä

    • Tuleva Softaaja

      Itte oon jo kauan aatellu ton Betan ostamista. Oon tosin vasta aloittelija ja en oikeen tiedä vielä mistään. Onko hyvä ase ja kannattaako se ostaa? Nyt satasella lähtis kaverilta. En tiedä millainen tähtäin kyseisessä aseessa on, mutta saako aseeseen kiinni esim. punapistetähtäimen? Itse kun en näistä merkeistä tiedä, niin onko tämä CYMA / Cybergun hyvä merkki?

    • asdfdsa

      Kumpi kannattaisi ostaa, CYMAn vai JG:n versio?

    • softairasdasd

      Olen ajatellut kanssa ostaa tuon cybergunin ak 47 betan. Niin hajoaako se muovinen higu lipas helposti?

      • Tässä vastaus:

        Ei meni helposti hajalle, mullakin on semmonen ja ei ole mennyt hajalle, mää ostin kaverilta 60e AK-47 tacticalin ja se meni heti rikki, enkä saanut rahoja takaisin... >:( Mutta onneksi minulle jäi siitä tacticalista kahva ja grippi ja metallinen lipas myös


      • LUKEKAA TÄMÄ !

        Tässä Cybergun AK-47 beta Spetsnazin: ( minulla on semmoinen )
        Plussat
        Hi Cap lipas
        hyvä ase harrastajallekkin
        lähdöt on sopivat, lähtee 0.12g kuulilla 148 km/h
        Hieno
        pieni, ei paina paljoa
        helppo säilyttää, kun ei ole iso.

        Miinukset -
        - Ei ole kiskoja
        EN KEKSI mitään MUUTA moitittavaa (:


      • ok900
        LUKEKAA TÄMÄ ! kirjoitti:

        Tässä Cybergun AK-47 beta Spetsnazin: ( minulla on semmoinen )
        Plussat
        Hi Cap lipas
        hyvä ase harrastajallekkin
        lähdöt on sopivat, lähtee 0.12g kuulilla 148 km/h
        Hieno
        pieni, ei paina paljoa
        helppo säilyttää, kun ei ole iso.

        Miinukset -
        - Ei ole kiskoja
        EN KEKSI mitään MUUTA moitittavaa (:

        m/s ei km/h


    • AK47 !!!

      Minullakin on AK-47 beta spetsnaz cybergun... SUOSITTELEN SITÄ ! :)) Mutta nyt se on korjauksessa ( takuuta onneks oli ) Se meni sen takia korjauksen, koska sarja jäi päälle, jos painoi vähänkin sarjalla/semillä, niin se sarja jäi päälle... Mutta minulla on myös siinä äänenvaimennin ja holografic- tähtäin.

    • 1985jonne

      Aseen pitää olla g&g GR16 ja ostaa systeman osat sisään ja m140jousi...

    • HUOM !

      Kato mun kommentit alempana, nuo: LUKEKAA TÄMÄ! ja AK-47!!! ja Tässä vastaus: ne ovat minun

    • J

      Minkä kokosia kuulia tossa ak47 spetsnaz aseessa kannattais käyttää?

    • troll face

      betas ei ole hicua

    • 981moro
    • JING KONG ON >PASKA<

      ÄLKÄÄ OSTAKO JING KONGIN BETAA ITE TEIN SEN VIRHEEN SEN MOOTTORI PASKO 1 KK OSTONY JÄLKEE!!! EI EHTINY EES SOFTAAN ENNENKU HAJOS

    • Äänenvaimentimesta

      Siis miten saan tän änkän kiini? Oon nyt vähän evo mutta jotku sanoo että tuon "liekinsumentimen" kierteiden alla pitäs olla pienemmät kierteet, mutta nuo päälykierteet ei lähe irti. Vai onko mulla vääränlainen äänenvaimennin?

    • !apua?.

      Mikähä erkele minun spetnazissa on, kun sen kahvassa olevan moottorin yläpuolella oleva ratas pitää semmosta... tehosekoittimen ääntä? Eikä se syötä yhtäkään kuulaa?

      • FnAirsoft

        Rattaat menny rikki eiku huoltoo vaa. =)


      • FnAirsoft kirjoitti:

        Rattaat menny rikki eiku huoltoo vaa. =)

        Tarkemmin kartioratas ja turha vastata 8kk vanhoihin kysymyksiin... Ja jos jossain huollat älä vie proairsoftiin.


    • AK 47

      AK 47 Beta pitäs olla kyl kestävä ja hyvä ku ostaa tavan Akoon lippaan siihen. Yks kunnon Airsofttaajalla oli se ja oli kyl hyvä. Ite aion ostaa!

    • softer3

      missä softaus kaupassa näit ja oliko cyman valmistama

    • aseenkayttaja

      Riippuu valmistajasta. Jos haluat halvemmalla osta vaikka cybergunilta (tällöin valmistaja saattaa vaihdella (selvennys: cybergun vain pakkaaja ), mutta ainakin cyma näitä valmistaa).
      Jos sitä rahaa on pussissa enemmän voi maruin tekemä versio parempi ja kestävämpi.
      on ainakin pieni koko, jolloin tarkkuus ja lähtönopeus saattavat kallistua huonompaan suuntaan.
      Joten -
      Omasta kokemuksesta kokeilin cyman asetta, niin tarkkuutta olisi voinut olla enemmän, mutta ihan perus hyvä ase.

      -Aseenkäyttäjä

    • jjkkn

      mistä verkkokaupasta saa hyvät ja edulliset punapistetähtäimet ja kiskot ak-47 beta spetsnazsiin

    • kuka??

      minkä merkkisen ostat speznazin ostat Qas ja mistä ite ostan kuulapurkist sadalviidelkympil

      • JIHAD!

        Vuonna 2006 ei tainnut olla kovin montaa merkkiä...


    • samu2000

      mikä hitto mun asees on ku mun ase ei piä mitää ääntä olin ampuus tölkkei ni yht äkkii ei kuulu mitää ase ei ammu enää ammuin jotai 3min vaa sitte kohta kuuluu aseen kahvan ylä puolelta kuuluu vaa ininää .

      • 1. Kartioratas hajalla
        2. Yrititkö säätää moottorin korkeutta? Siinä voi helposti säätää moottorin liian alas.

        Vie BB-armsiin tai Atom airsoftiin asennettavaksi mahd. uusi rattaisto (20€ tradesoftista)


      • finsoft kirjoitti:

        1. Kartioratas hajalla
        2. Yrititkö säätää moottorin korkeutta? Siinä voi helposti säätää moottorin liian alas.

        Vie BB-armsiin tai Atom airsoftiin asennettavaksi mahd. uusi rattaisto (20€ tradesoftista)

        Tai sitten keskimmäinen ratas hajalla, jolloin kartioratas pyörii tyhjää.


    • myös samu200

      nytte ku testasin ni ei kuulu mitää ja akku kuumenee
      en oo kirjautunu tänne jote eri nimi merkki :D

      • Akku hajalla.


    • myös myös samu2000

      mite säädetää moottorin korkeutta ??

      • Youtube: adjust motor height


      • fgerfetg45

        No voi jeesus. No sillä kuusiokoloavaimella tietty. Pistoolikahvan alta. Voi olla että betassa pitää ottaa pistoolikahva ekaksi irti. Tuskin se tolla edes korjaatuu vie huoltoon tai korjaa itse. Ei se nyt vittu noin vaikeeta ole.


    • Random tyyppi

      Mikä kaasupistooli kannatais ostaa näistä:

      ASG Socom mk23
      Vai
      KJW G23 blowback
      Vai
      KJW M92 blowback
      Vai joku muu alle 100 euroo ja mikä

      Se mikä teiän mielest kannatais nii hyviä juttuja ja huonoja juttuja tai itseasiassa pieni arvostelu. Huom ei mitää se on paska sellaset voi jättää välii. Pitää perustella :D

      • Täältähän niitä arvosteluita löytyy...


    • samu2000 :DD

      akku on just uus tuli 3 päivää sitte ku sama vika oli . akun jännite melkee 9 volttia. tietääkö kukaan mistä tähä aseesee sais räjäytys kuvan ??

      • jeesususjd

        Et vittuuole tosissas? vie huoltoon.


    • dwdwgh45

      Jos et osaa itse googlettaa niin tuskin osaat sitä korjatakkaan

      • Pakko vielä sanoa että älä missään nimessä vie proairsoftiin vaikka olis takuuhuolto.


    • samuuu2000

      ok kiitos

    • Random tyyppi

      Voisko joku laittaa hei :/

    • samu2000 :DDDDD

      kokeiltii 2s lipo akulla ja toimii hyvi!

    • tittitiiii

      vai sellasta.

    • samuu2000

      mutt ongelmana on että pitää hankkii uuet liittimet latrit kaikki ei oo rahaa ja vittu...

    • terve5
      • Sama ase, ulkonäössä ero. Kestää helposti 9,6V akkua.


    • terve5

      Mutta miksi jotkut ovat kirjoittaneet jossain foorumeilla että pitäisi vaihtaa jotain mosfetteja (ei ole yhtään hajua mikä on) ja proairsoftin sivuilla luki että ei takuu korvaa jos akku on hajottanut aseen. En haluaisi alkaa sähläämään millään huolloilla ja onko tuo Cybergun ak47 ihan sopiva 13 vuotiaalle? 160cm pitkä olen ja käyn joka viikko softaamassa. Kiitos nopeasta vastauksesta. :)

      • Mosfetti on asia jota sinun ei tarvitse vielä ymmärtää. Ihan sama mitä proairsoft sanoo, sinne ei kannata viedä mitään edes takuun asialla. Mene itse koittamaan miltä ase tuntuu, edes jotain AK:ta, ei kukaan mitään voi pituudestas päätellä.


    • terve5

      Juu kaverilla on cybergun ak47 ja vois sitä testailla kun mennään softaan (varmaan huomenna jos ei sada), paitsi että se on tällä hetkellä huollossa. Tietoa ei vielä ole missä on vika ku itekkää ei viittiny mennä avaamaan ku heti lähtee takuu. Ja tiedoksi en ole ihan nobo näitten aseiden kanssa vaikka aika nuori oonkin ^^

    • terve5
    • terve5

      Nii mikäs ase sulla oli finsoft?

      • Kevyesti viritetty Kalash AK-74.


    • terve5
      • JIHAD!

        Hmm...Mikä ihmeen vaihteisto?


      • JIHAD! kirjoitti:

        Hmm...Mikä ihmeen vaihteisto?

        Toiminnan parantamiseksi varmaan pyörän vaihteisto asennettu


    • jarmo9
      • Talouspaperi käy kuten melkein mikä tahansa silikonispray.


    • jarmo20

      onko silikoni öljy sama kuin silikoni spray? ::D

      • Ei. Öljy on sellasta litkua, spray tarttuu pintaan Melko hyvin.


    • KYsyjä 14

      Joo tota oisin ite ostamassa kans tota ak 47 spetsnats beta airsoft asetta. Ja kun tässä on ollut niin monta mielipidettä että haluaisin tietää seuraavia asioita. 1. missä näissä eri mallien tuotteissa on enemmän metalli osia. 2. kestääkö muoviosat. jne. (Laittakaa perään valmistaja tai tuottaja.... esim. Cyma, Cybergun, ASG

      • www.taiwangun.com
        www.gunfire.pl


      • myyjä

        Osta mun cybergun AK beta huuto.net:istä (jezmilar)


      • myyjä
        myyjä kirjoitti:

        Osta mun cybergun AK beta huuto.net:istä (jezmilar)

        Se on hyvä


      • myyjä
        myyjä kirjoitti:

        Se on hyvä

        Ei oo kansi kuvaa mutta kuva siinä on ja kirjoitetaan
        AK-47 Beta rutkasti lisäosia


    • öööötääontää

      Oon tässä miettiny ku aattelin alottaa airsiftin nii kannattaisko mielluuummin ostaa polarstar m4 vai kyma ak47 beta spetsnats

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe