Kone on uusi ja akku tuntuu kestävän noin tunnin jos katsoo dvd-leffan. Varsinainen Entertainment PC? Eikö akun pitäisi kestää noin yleensä ottaen hieman pidempään. Akku tuntuu kestävän ihan tyhjäkäynnilläkin säälittävän huonosti. Onko tämä normaalia vai viallinen versio?
HP Pavilion DV6000 akun kesto on surkea?
tuppe
4
1895
Vastaukset
- LI-Ion
akun kestolta ei pidä odottaa liikoja pc-käytössä.
- hp_guru
DVD-toiminto. Jokin WinDVD. Sieltä valitaan aina tietyille tehtäville soppiva tyyppi esim. kotona kannettava tietokone ja kun katsotaan leffaa se dvd-toimnto.
- tuppe
Eilen kone jyskytti tyhjäkäynnillä ja akku hupeni silmissä. Miten noin surkea esitys on ylipäätään mahdollista tuon hintaluokan laitteelta?
- hp_guru
tuppe kirjoitti:
Eilen kone jyskytti tyhjäkäynnillä ja akku hupeni silmissä. Miten noin surkea esitys on ylipäätään mahdollista tuon hintaluokan laitteelta?
1.40 aivan uutena kesti kaksi tuntia..Mahtaako olla jokin maanantai akku?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078