Jepuan helmi

työnhakija

Elikkä se paikkakunnan ylpeys, paperitehdas siellä.
Miten sinne pääsis töihin?
Mollin sivulla ollut ilmoitus ja olen laittanut hakemuksia menemään, mutta ei tärppää ei.

Miten sinne pääsee?

10

1836

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että pitäisi

olla ehkä uskovaista sorttia, jos sinne haluaa, totuutta en tiedä toi oli vaan erään kesätyöntekijän näkökulma asiasta vuosien takaa,
      Ehkä ruotsinkieli on tärkeää myös

• kyllä

ruotsinkielistä lestadiolaisaluetta, joten huhut saattavat hyvinkin pitää paikkansa työpaikkojen suhteen. Asuntoa on ainakin suomenkielisten vaikea sieltä saada.

• mutta mainitsemasi
        kyllä kirjoitti:

ruotsinkielistä lestadiolaisaluetta, joten huhut saattavat hyvinkin pitää paikkansa työpaikkojen suhteen. Asuntoa on ainakin suomenkielisten vaikea sieltä saada.

ideologiat siellä ei oikein innosta meikäläistä älyttömästi, harmi

• tietäääää
        kyllä kirjoitti:

Jepua kuuluu Uuteekaarlepyyhyn. Siellä ei juurikaan ole lestadiolaisia. En ole tavannut ainuttakaan.

UPM sijaitsee Pietarsaaressa. Paperilla ei ole kovin hyvin mennyt viime aikoina. On ollut pakkoeläkkeellesiirtämisiä ja väen vähennyksiä.

• mitään lessuja oo
        kyllä kirjoitti:

ja ne muutamat jotka on, neki on suomenkielisiä... jepualla pärjää hyvin suomenkielellä! Ja Mirkalle otetaan töihin yhtä paljo suomen kuin ruotsinkielisiä. Puolet Alahärmästä on varmaan siellä töissä!

• abcdefghijklm

Se on hiekkapaperitehdas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• tiietäääää

Mirka, hiekkapaperitehdas on Euroopan ellei maailman suurin alan tehdas. Sitä on laajennettu viime aikoina ja lisää työvoimaakin on tarvittu. Uskonnollisesta suuntauksesta en ole kuullut mitään. Kaiken lisäksi koko Uudenkaarlepyyn alue ei ole lestadiolaisseutua, vaan kuuluu entiseen Etelä- Pohjanmaahan. Ke- Pohjanmaalla on lestadiolaisia paikoin enemmän ja vähemmän.

• löytyy

kun lähettää hakemuksen ja soittelee viel pari kertaa perään. ainakin itsellä tärppäs sillä tavalla. ei aina tahdo riittää pelkkä hakemus netin kautta. osoittaahan se kiinnostusta, kun rimpauttelee henk.koht. työpaikalle. ei muuta , kun luuri käteen!!!

• jepua yhtä

kuin jeppis?? Mua on aina askaruttanu se ,että jeppis on yhtä kuin jepua

• jeppo_jepua
        jepua yhtä kirjoitti:

kuin jeppis?? Mua on aina askaruttanu se ,että jeppis on yhtä kuin jepua

Jepua on Jepua ja Jeppis on Jeppis eli Pietarsaari.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1877
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1270
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1011
    4. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    5. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      888
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      62
      716
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      12
      505
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe