Mukana myös Janet Jackson!!! Äänestäkää Janettii
Äänestä popin kuningatarta
8
303
Vastaukset
- toi äänestys hommeli
on ihan suomi24 etusivul :) Mut en tiiä kuinka kauan..
- Hannes22
Jätän äänestämättä. Ei kai kukaan voi äänestää tosissaan Britneytä ja Xtinaa, jotka ovat olleet 1/10-osan Janetin ja Madonnan ajasta alalla... :D
- EI KETÄÄN MUITA
Madonna on musiikkimaailamn kuningagar ja nuo äänestykset on tehty vain todistamaan sitä entisestään. Että lehdet ym saavat taas mainostaa
kuinka "Madonna selätti kilpasiskot".- Hannes22
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin Janetin ja Cherin ei edes pitäisi olla tuolla listalla, kun kumpikaan ei pop-musiikkia tee. Mutta jos aletaan kiistelemään siitä kenen pitäisi voittaa -- Madonnan. Madonna on kruunattu tällä nimellä Euroopassa jo aikoja sitten, Janetia taas on kutsuttu samalla nimityksellä Amerikoissa 80-luvun lopulta lähtien.
Janetia ja Madonnaa ei voi muutenkaan verrata; Madonna ollut saman aikaa alalla kuin Janet, mutta julkaissut 18 albumia, kun taas Janet julkaisi juuri vasta yhdeksäntensä. - liikkaaa
Hannes22 kirjoitti:
Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin Janetin ja Cherin ei edes pitäisi olla tuolla listalla, kun kumpikaan ei pop-musiikkia tee. Mutta jos aletaan kiistelemään siitä kenen pitäisi voittaa -- Madonnan. Madonna on kruunattu tällä nimellä Euroopassa jo aikoja sitten, Janetia taas on kutsuttu samalla nimityksellä Amerikoissa 80-luvun lopulta lähtien.
Janetia ja Madonnaa ei voi muutenkaan verrata; Madonna ollut saman aikaa alalla kuin Janet, mutta julkaissut 18 albumia, kun taas Janet julkaisi juuri vasta yhdeksäntensä.Madonna on julkaissut 10 albumia kaikkiaan...
- Hannes22
liikkaaa kirjoitti:
Madonna on julkaissut 10 albumia kaikkiaan...
11 studioalbumia, 7 kokoelmaa/soundtrackiä.
- vain
Hannes22 kirjoitti:
11 studioalbumia, 7 kokoelmaa/soundtrackiä.
studioalbumit
- Hannes22
vain kirjoitti:
studioalbumit
Mutta rahaa ja mainetta kylvävät myös best of- ja soundtrack-albumit.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916