mistä löydän hevos pelejä joita voi ladata ilmaseks tai netti pelejä ja mistä????
tietääkö kukaan hevospelejä joita voi ladata ilmaseks tai pelata ja missä
9
947
Vastaukset
- Tebacka
http://www.google.fi
Toi Google on kyl aika kova sana. - Jemppuuh
Tässä on pari osotetta josta löytyy...
www.horse-games.org
www.riding club.com ( pitää eka rekistiröityy ja sitte ladata se )
www.polluxinfo.com
ja voit myös laittaa googleen: ilmaisia/ ladattavia hevospelejä.
Luulis ainakin että löytyyxDD ite oon kokeillu ja on löytyny::) - HUOMHUOMHUOMHUOM!!!!
No täällä on pari iha hyvää http://www.searchamateur.com/games/horses.htm
- HUOMHUOMHUOMHUOM!!!
Sori! noi äskeset EI toimi Suomessa jostain syystä...
- HeppaHöperö123
Howrse
- Starstable fani
Ton unelma hepan demon saa ilmasiks mut se on tosi tylsä....
Star stable online horse adventures on tosi hyvä itekki oon siel.Starkus huono puoli on se et se on enkkuu. - Starstable Fani
Ja siis Starstableen pääsee osoitteesta
www.starstable.com
sit on myös tää heppa peli
www.Bellasara.com (en tiiä onx osote oikein)
ja on myös
www.howrse.fi (älä pistä howrse.com kosk se ei sit tuu suomex :) ) - Star Stable Online
Star stable Online on hyvä mut siellä pitää hankkii Star Rider, mäkin olen siellä, mut en pelaa sitä koska en oo Star Rider.
- hrdd
ööh no se oli joku virtual horse mut en älyy peliä ja aika sekava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain37712466Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2655469Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom2163974Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö2312807Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov182030Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi191864Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?
Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina167930Martina Aitolehti
Instagramissa pomppas esille Martinan kumipallot. Ihan säikähin. Ja tää on Martina-ketju!273895No kolahtaako kukaan
Samalla tavalla kuin mä? Harmi kun et uskaltanut kohdata. Ehkä me löydetään jotkut muut jotka voi olla konkreettisempiak74802Rippituoli
Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa59766