Hei!
Olisko kenelläkään tietoa ja kokemusta ilman reseptiä saatavasta A-vitamiinivoiteesta kuivien silmien hoitoon, nimeä en nyt muista mutta olen nähnyt apteekin itsehoitohyllyssä. Reseptillä saa tietysti Oftan A-panttia, mut liekö tää vapaasti saatava vastaavaa?
A-vitamiini silmävoide
4
1196
Vastaukset
- vastaavaa
Itse käytän tuota Oftan A-panttia ja ei ole tullut vastaan mitään vastaavaa. Noita "jytyjä" kosteustippoja on hyvin vähän tarjolla. Käytän myös Lacri-lubea ei sisällä A-vitamiinia ja sitä saa ilman reseptiä.
- K. Uiva Silmänen
se mitä tarkoitin oli VitA-POS -nimistä. Löytyi eräästä suuresta Vantaalaisessa kauppakeskuksessa sijaitsevasta apteekista. Samat perusaineet, valkovaseliini ja parafiini, kuin Lacri Lubessa mutta lisätty A-vitamiinia. Kokeilussa parhaillaan...
- Up-teekkiin
K. Uiva Silmänen kirjoitti:
se mitä tarkoitin oli VitA-POS -nimistä. Löytyi eräästä suuresta Vantaalaisessa kauppakeskuksessa sijaitsevasta apteekista. Samat perusaineet, valkovaseliini ja parafiini, kuin Lacri Lubessa mutta lisätty A-vitamiinia. Kokeilussa parhaillaan...
Saa mistä tahansa apteekista. Ellei ole varastossa, pyydä tilaamaan. Ja nimi olikin tuossa edellisessä viestissä. Made in entinen Itä-Saksa
- Silmätkuivuupäähän
Aivan käsittämätöntä että laittavat lanoliinia näihin silmävoiteisiin! Tuo villarasva kun on monelle allergeeni... omat silmät räjähtivät kun laitoin Oftan A-Pantia ja vaihtoehtoja ei näytä löytyvän ( myös Vita-Pos sissa on lanoliinia)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413103- 823024
- 1932522
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362215- 271539
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411416Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231413- 101284
- 131279
- 221251