Onko tuon tehokkaimman Toyota Avensis 2.2 D4D Clean Power-mallin vääntö-arvojen suoritukset samat,mitä Lexus IS 220d-mallin?:
Kokoluokkansa paras 400 Nm:n vääntömomentti saadaan 2000 - 2600 r/min ja 177 hv:n maksimitehoon päästään käyntinopeudella 3600 r/min.
Tuon mukaan vääntö ei ala kovinkaan alhaisilta kierros-alueilta!!.
Ei taida pärjätä VolksWagen Power TDI-moottorien vääntö-ominaisuuksille!!.
Lexus IS220d VS. Toyota Avensis 2.2 D4D Clean Power.
18
4340
Vastaukset
- hyvä vertailla!.
2.0 TDI PowerDiesel 125kW.
Suurin vääntömomentti,Nm/rpm.
350/1750-2500.
Suurin teho,kW(hv)/rpm.
125(170)/4200.- lähellä
tuon Toyotan dieselin vääntö on tuota volkkarin maksivääntöä, eli 350Nm kierrosluvulla 1750rpm. Veikkaan, että aika lähellä...
- JSX
lähellä kirjoitti:
tuon Toyotan dieselin vääntö on tuota volkkarin maksivääntöä, eli 350Nm kierrosluvulla 1750rpm. Veikkaan, että aika lähellä...
Toyotan 2,2 litraisen 177hp -mallin vääntömomentti näyttäisi olevan 350Nm tai sen yli kierroslukualueella 1700-3500rpm.
Vääntö -ja tehokäyrät löytyvät esim. JapaneseCarFans.com -sivuilta. - Lexus IS220d.
JSX kirjoitti:
Toyotan 2,2 litraisen 177hp -mallin vääntömomentti näyttäisi olevan 350Nm tai sen yli kierroslukualueella 1700-3500rpm.
Vääntö -ja tehokäyrät löytyvät esim. JapaneseCarFans.com -sivuilta.Luulisi Lexuksen moottorit vääntävän pienniltä kierros-alueilta Toyota D4D-moottoria paremmin!.
- ihmeessä?
Lexus IS220d. kirjoitti:
Luulisi Lexuksen moottorit vääntävän pienniltä kierros-alueilta Toyota D4D-moottoria paremmin!.
Kyseesssä kuitenkin sama moottori, vain eripäin asennettuna.
- Volkkari-mies
ihmeessä? kirjoitti:
Kyseesssä kuitenkin sama moottori, vain eripäin asennettuna.
Jaksaako D4D vääntää,kun laitetaan 6-vaihde aluksi päälle,vai sammuuko moottori?.
Start-ohjelma teki noin kuukausi takaperin kyseisen testin Volkswagen-autolla jossa oli TDI-moottori.Hyvin jaksoi lähteä 6-vaihteella!. - pitäisi?
Volkkari-mies kirjoitti:
Jaksaako D4D vääntää,kun laitetaan 6-vaihde aluksi päälle,vai sammuuko moottori?.
Start-ohjelma teki noin kuukausi takaperin kyseisen testin Volkswagen-autolla jossa oli TDI-moottori.Hyvin jaksoi lähteä 6-vaihteella!.Jos joku tekisi tuon minun autolleni niin ampuisin sen siihen paikkaan.
- että,
Volkkari-mies kirjoitti:
Jaksaako D4D vääntää,kun laitetaan 6-vaihde aluksi päälle,vai sammuuko moottori?.
Start-ohjelma teki noin kuukausi takaperin kyseisen testin Volkswagen-autolla jossa oli TDI-moottori.Hyvin jaksoi lähteä 6-vaihteella!.Startissa ollut Golffi oli bensa turbo... Kaikkea sitä täytyy yrittää, että saisi Vaggi dieselit näyttämään ylivertaisilta.
Volkkari-mies kirjoitti:
Jaksaako D4D vääntää,kun laitetaan 6-vaihde aluksi päälle,vai sammuuko moottori?.
Start-ohjelma teki noin kuukausi takaperin kyseisen testin Volkswagen-autolla jossa oli TDI-moottori.Hyvin jaksoi lähteä 6-vaihteella!.Tosi käytännöllinen testi, tarvitaan useita kertoja päivässä.
Vääntö varmasti riittää molemmissa (Toyota/Volkswagen). Pitäsi käydä ajamassa molemmilla ja vertailla miten moottorit käyttäytyvät ajossa. Sitä ei papereista näy. Dieseleissä on kuulemma isoja eroja sen suhteen. Välttämättä tehokkain ei ole aina miellyttävin.
Lexuksessa on todennäköisesti sama moottori kuin Toyotassa.- se on
Tojossa ja Lexuksessa on täsmälleen sama kone. Mitään eroja ei ole.
- teppo
se on kirjoitti:
Tojossa ja Lexuksessa on täsmälleen sama kone. Mitään eroja ei ole.
vaihdelaatikko on eri.
- eri on
teppo kirjoitti:
vaihdelaatikko on eri.
Mutta korikin on erilainen.
- j&j
eri on kirjoitti:
Mutta korikin on erilainen.
Kyllä sekä Toyotan että VW:n moottorissa on puhtia aivan riittävästi. Menovettäkin kuluu suurin piirtein saman verran joten muut asiat kuin moottori ratkaisee autonvalinnan. Hyviä koneita molemmat, kuten autotkin. Tuohon lexus asiaan sanon sen verran että kone on molemmissa sama. Piste.
- Volvo rules!
j&j kirjoitti:
Kyllä sekä Toyotan että VW:n moottorissa on puhtia aivan riittävästi. Menovettäkin kuluu suurin piirtein saman verran joten muut asiat kuin moottori ratkaisee autonvalinnan. Hyviä koneita molemmat, kuten autotkin. Tuohon lexus asiaan sanon sen verran että kone on molemmissa sama. Piste.
- Make
Volvo rules! kirjoitti:
Niin ja Volvo maksaa 20000 euroa enemmän. Olisi ihme, jos sillä summalla ei saisi jotain extraa! Kyllä S80 ja Ave pelaa eri sarjassa. Aven uusi 2 litran tiisseli face lift tosin riittä mulle aivan mainiosti. Toisaalta, jos olisi paljon ylimääräistä, niin miksei Volvokin kelpaisi. Mutta köyhällä ei ole varaa kuin edulliseen ja laadukkaaseen.
- totta!.
Make kirjoitti:
Niin ja Volvo maksaa 20000 euroa enemmän. Olisi ihme, jos sillä summalla ei saisi jotain extraa! Kyllä S80 ja Ave pelaa eri sarjassa. Aven uusi 2 litran tiisseli face lift tosin riittä mulle aivan mainiosti. Toisaalta, jos olisi paljon ylimääräistä, niin miksei Volvokin kelpaisi. Mutta köyhällä ei ole varaa kuin edulliseen ja laadukkaaseen.
EI tuonlaisia Toyotaan!!.
- Chevrolet/Daewoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741