Niin piilotti
päivä siipensä,
ja ilta teki tilaa yölle.
Minussa eli hiljaisuus
enkä tiedä kuka
(mikä)
sisälläni asui.
Ihoani poltteli
hermoni sisään asti
yltäen,
ja sydämessä oli
orvon sija.
Valvoin levotonna,
sameat sanat sisälläni
harhaili,
eikä yö antanut rauhaa.
Vain yksi tähti valvoi.
***
Tule ja täytä
tyhjä tila,
murra hiljaisuuden portti.
Orvon sijan alla
asuu kätketty rakkautein,
josta minä eläisin
kuulitko arastavan kaipauksen ?
Orvon sija
10
381
Vastaukset
- Liona
käsinkoskeltavan tunteen olet saanut tähän runoosi, koko runo oli kokonaisuudessa kaihoisan herkkä, voi Rellu kumpa tietäisit.... yritän hankkia sen hotmailiosoitteen että voimme olla yhteydessä muutenkin jos vielä niin haluat
- Rellu
on kiva kuulla, että tunteeni todella näkyy
runossani, kun ne yritin siihen saada siten,
miltä tuntui.
Ehdottomasti haluan olla yhteydessä sinuun !
Odotan, että saat sen osoitteen, ja voidaan
vaihtaa kuulumisia, kiva että päädyit tuohon.
Lämmin kiitos palautteesta.
Täällä alkoi juuri satamaan.
Ehdin tehdä lenkin onneksi koiran kanssa ja
sain ihan kivan määrän sieniäkin lenkkipo-
luilta.
Sanoin kuvaamattoman kaunista.
Sunnuntaita.- Rellu
en ole ollut oikein vireessä muutamaan
päivään, ja siksi ollut erittäin saamaton
myös kommentoimaan kenenkään runoihin.
Kunhan tästä terästäydyn, niin alan taas kom-
mentoimaan.
Olen kyllä lukenut kaikki runosi, niissä on
kaunis sointi, ja sanon uudelleen, että olet
kehittynyt roimin askelin runouden tiellä,
onnittelut siitä :)
Hyvää pyhäpäivän jatkoa siskosein.
- Jeessmoke
kaikkea saa.
Taivas ja maa sen todistaa.
Meille jää,meille muistot jää"
Juha Vainion tekstiä.- Rellu
Kiitos, olipas osuva riimi :)
Lupsakkaa päivää sinne savon mualle.
- *MURUKULTA*
Tämä ensimmäinen osa oli taas
"minulle" kirjoitettu.Tässä oli
paljon mistä pidin! :)
Kiitos ja hymyä pvään! :)- Rellu
kirjoitettu,
kiitos, mukava kuulla.
Hymyillen tästä on hyvä jatkaa päivää :)
Luin runon kerran,
toisen ja
kolmannen...
tunteesi ...
ne on mukana täs,
tänks.
Me :)- Rellu
no tuota, sanoisko että mukava kuulla, että
runoni pisti lukemaan sitä useampaan kertaan.
Ensin voisi ajatella, että se ei ole tullut
ymmärretyksi, kun sitä piti toistamiseen ja
kolmeen kertaan lukea, mutta sinut jo tuntien,
tiedän, että siitä ei ollut kyse.
Kiitos paljon kommentoinnista.
" Me " tietenkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683