Wombat 2

Selkään sattuu...

venäytin sen... ai niin se asia, kun tuolla on se ovi auki ja kun en itse älynnyt miten sinne testiin pääsee kokeilin Harry Potter fanien sivun ohjeita, mutta neliapila ei vaan muutu avaimeksi siinä kohtaa missä pitäisi, onko muut saaneet sen muuttumaan ja miten?

13

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sain

      sen toimimaan, piti vaan sammuttaa ja aukaista koko sivu uudelleen.

      • kopsu27

        Siis miten sen kokeen pääsee tekemään? En saa selvitettyä, että mitä tässä pitäis tehdä.. Voisitteko auttaa?!?


      • kopsu27
        kopsu27 kirjoitti:

        Siis miten sen kokeen pääsee tekemään? En saa selvitettyä, että mitä tässä pitäis tehdä.. Voisitteko auttaa?!?

        Onko millään sivustolla jonkilaisia ohjeita?


      • kopsu27 kirjoitti:

        Siis miten sen kokeen pääsee tekemään? En saa selvitettyä, että mitä tässä pitäis tehdä.. Voisitteko auttaa?!?

        Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
        1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
        2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
        3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
        4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
        5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
        6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
        7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
        8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.


      • kopsu27
        tanzu84 kirjoitti:

        Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
        1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
        2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
        3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
        4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
        5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
        6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
        7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
        8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.

        Kiitos todella paljon! Pelastit mun illan!


      • avain ei toimi
        tanzu84 kirjoitti:

        Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
        1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
        2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
        3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
        4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
        5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
        6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
        7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
        8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.

        en saa auki laatikkoa vaikka kuinka yritän laittaa avaimen kahvan keskelle tai pöydän reunalle


      • avain toimii
        avain ei toimi kirjoitti:

        en saa auki laatikkoa vaikka kuinka yritän laittaa avaimen kahvan keskelle tai pöydän reunalle

        nyt se toimi kun sammutin valot


    • tahtoo tehä

      mikä koe on kysessä ja miten sine päässee?

      • sivuilla pystyy tekemään sellaisen testin jossa on kysymyksiä(englanniksi), että miten hyvin on siaäistänyt taikamaailman.

        Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
        1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
        2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
        3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
        4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
        5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
        6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
        7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
        8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.


      • potter fani
        tanzu84 kirjoitti:

        sivuilla pystyy tekemään sellaisen testin jossa on kysymyksiä(englanniksi), että miten hyvin on siaäistänyt taikamaailman.

        Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
        1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
        2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
        3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
        4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
        5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
        6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
        7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
        8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.

        Kiitos paljon. Onneks ehdin tekemään W.O.M.B.A.T.in ennekuin ovi sulkeutui. Nyt odottelen jännittyneenä tuloksia. Tiedätkö mistä löydän sitten tiedot tuloksestani? Printtasin sen koodin talteen, mutta jäi vähän epäselväksi, että minne se sitten syötetään.
        Anteeksi kun olen hiukan jästi =)


      • potter fani kirjoitti:

        Kiitos paljon. Onneks ehdin tekemään W.O.M.B.A.T.in ennekuin ovi sulkeutui. Nyt odottelen jännittyneenä tuloksia. Tiedätkö mistä löydän sitten tiedot tuloksestani? Printtasin sen koodin talteen, mutta jäi vähän epäselväksi, että minne se sitten syötetään.
        Anteeksi kun olen hiukan jästi =)

        tulee myöhemmin sellainen paikka, jossa tulokset voi tarkistaa. Pidä koodi tallessa.


      • potter fani
        tanzu84 kirjoitti:

        tulee myöhemmin sellainen paikka, jossa tulokset voi tarkistaa. Pidä koodi tallessa.

        Kiitos taas. Mä kyl löysinkin sieltä jo paikan mistä tarkistaa, mutta se kello vaan näytti jotain sellasta, että papereita merkataan tai mitähän se nyt olikaan. Jännittää muuten aika paljon.


    • on taas mennyt kiinni, eli testiä ei voi enää tehä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe