venäytin sen... ai niin se asia, kun tuolla on se ovi auki ja kun en itse älynnyt miten sinne testiin pääsee kokeilin Harry Potter fanien sivun ohjeita, mutta neliapila ei vaan muutu avaimeksi siinä kohtaa missä pitäisi, onko muut saaneet sen muuttumaan ja miten?
Wombat 2
13
887
Vastaukset
- sain
sen toimimaan, piti vaan sammuttaa ja aukaista koko sivu uudelleen.
- kopsu27
Siis miten sen kokeen pääsee tekemään? En saa selvitettyä, että mitä tässä pitäis tehdä.. Voisitteko auttaa?!?
- kopsu27
kopsu27 kirjoitti:
Siis miten sen kokeen pääsee tekemään? En saa selvitettyä, että mitä tässä pitäis tehdä.. Voisitteko auttaa?!?
Onko millään sivustolla jonkilaisia ohjeita?
kopsu27 kirjoitti:
Siis miten sen kokeen pääsee tekemään? En saa selvitettyä, että mitä tässä pitäis tehdä.. Voisitteko auttaa?!?
Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.- kopsu27
tanzu84 kirjoitti:
Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.Kiitos todella paljon! Pelastit mun illan!
- avain ei toimi
tanzu84 kirjoitti:
Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.en saa auki laatikkoa vaikka kuinka yritän laittaa avaimen kahvan keskelle tai pöydän reunalle
- avain toimii
avain ei toimi kirjoitti:
en saa auki laatikkoa vaikka kuinka yritän laittaa avaimen kahvan keskelle tai pöydän reunalle
nyt se toimi kun sammutin valot
- tahtoo tehä
mikä koe on kysessä ja miten sine päässee?
sivuilla pystyy tekemään sellaisen testin jossa on kysymyksiä(englanniksi), että miten hyvin on siaäistänyt taikamaailman.
Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.- potter fani
tanzu84 kirjoitti:
sivuilla pystyy tekemään sellaisen testin jossa on kysymyksiä(englanniksi), että miten hyvin on siaäistänyt taikamaailman.
Ohjeet W.O.M.B.A.T.testiin
1.Klikkaa etusivulla pyyhekumia
2.Klikkaa oven kahvaa niin se aikaa
3.Sytytä kynttilä klikkaamalla
4.Klikkaa sulkakynää niin se hyppää mustepurkkiin.
5.Klikkaa avonaista lehtiötä, niin se sulkeutuu.
6.Klikkaa neliapilaa niin se muuttuu avaimeksi.
7.Raahaa avain pöydän reunalle keskelle laatikon kahvaa, niin laatiikko avautuu.
8.Klikkaa tiimalasia ja W.O.M.B.A.T.-testi alkaa.Kiitos paljon. Onneks ehdin tekemään W.O.M.B.A.T.in ennekuin ovi sulkeutui. Nyt odottelen jännittyneenä tuloksia. Tiedätkö mistä löydän sitten tiedot tuloksestani? Printtasin sen koodin talteen, mutta jäi vähän epäselväksi, että minne se sitten syötetään.
Anteeksi kun olen hiukan jästi =) potter fani kirjoitti:
Kiitos paljon. Onneks ehdin tekemään W.O.M.B.A.T.in ennekuin ovi sulkeutui. Nyt odottelen jännittyneenä tuloksia. Tiedätkö mistä löydän sitten tiedot tuloksestani? Printtasin sen koodin talteen, mutta jäi vähän epäselväksi, että minne se sitten syötetään.
Anteeksi kun olen hiukan jästi =)tulee myöhemmin sellainen paikka, jossa tulokset voi tarkistaa. Pidä koodi tallessa.
- potter fani
tanzu84 kirjoitti:
tulee myöhemmin sellainen paikka, jossa tulokset voi tarkistaa. Pidä koodi tallessa.
Kiitos taas. Mä kyl löysinkin sieltä jo paikan mistä tarkistaa, mutta se kello vaan näytti jotain sellasta, että papereita merkataan tai mitähän se nyt olikaan. Jännittää muuten aika paljon.
on taas mennyt kiinni, eli testiä ei voi enää tehä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429